enak problem smo meli na rally-ju ko smo dobili narobno akso, po testni vožnji smo zategnil in se avto ni premaknuskoda lover napisal/-a:Sej je majhna sitnost, sam res nisem pričakoval tukaj zapleta in se mi je kar fecljalo, ko sem to opazil, da se ne vrtijo kolesa! Ti pa če bi poslušal, bi vedel kaj vse te čaka Tko kot sem ti že povedal, da se boš zaplezal z tvojimi aluminijastimi platami za panele
Danes sem dobil nazaj zglob z postruženimi venci ABS.
Tokrat je potem montaža potekala brez zapletov! Sestavil sem obe strani, zategnil vse na moment ključ. Tudi matice polosovin so sedaj zategnjene.
Potem pa sem se lotil še kapljanja olja servo volana. Ni mi povsem jasno kaj se je zgodilo ampak objemka na cevi vztrajno popušča! Zato sem jo snel in namestil novo, potem pa še eno povrh za ziher
Potem pa sem z pomočjo mehanika še nastavil razdelilec zavorne moči, pa mi ni čisto jasno ali je pravilno nastavljen ali ne. Po navodilih se namreč nastavlja pri DVIGNJENEM avtu na zračnost 1,1mm! Ampak to je veljalo za original avto, moj ma pa mal nižje podvozje... Bo treba preizkusit ali pa peljat na valarje.
Mi smo mogl rešt s fleksarco ker se je mudilo
Glede razdelilca za zavore pa po občutku nastavit, neboš velik zgrešu... Eni majo rajše, da tudi zadi vredu prijemlje, čisto stvar osebne preference