Obnova Lancie Delte Integrale...

Vse o oldtimerjih, izkušnje, obnova,...
Odgovori
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Pri zadnjem pranju avtomobila sem, ko sem se odpeljal vklopil brisalce čemur je sledil izdajalski "klonk" in en brisalec je odpovedal sodelovanje... Pogled pod habo je razkril, da se je snela prečka, ki povezuje brisalca med seboj...

Slika

Prečko drži na mestu plastična kapica, ki se je razpadla. :(
Seveda se je, ko sem dajal zadeve narazen razpadla še kapica na drugi strani :cry:

In sedaj moram nekako naštudirat rešitev ali pa najt nekje nove kapice :-k

Sem pa prejšnji vikend si vzel čas in sem ponovno naredil optiko. Tokrat sem se zadeve lotil sam :mrgreen:

Slika

Slika

Po pričakovanju je bila optika precej zgrešena saj se je avto vozil kot kos mila po banji.

Slika

Na koncu sem ga nastavil po tovarniških specifikacijah.
Spredaj stekanje zaprto -0.3° na obeh straneh
Zadaj stekanje odprto +1.5° na obeh straneh.

Izgleda na prvi pogled malce čudno ampak deluje! Mogoče za odtenek preveč še naravnost sili avto ampak v primerjavi s prej je to barvna televizija.
Uporabniški avatar
grega983
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Sep 18, 2013 12:18 pm
Vozilo: Lancia Delta 1.6 turbo
Alfa Romeo 33 1.7 16v Permanent 4
Lancia Thema 2.0 16v turbo LS

Volvo XC90
Kraj: Fram

To je to ...... ko se uporablja italjansko vozilo, ki ga je obnovil amaterski mehanik :mrgreen:

Za tolažbo, jz ga uporabljam bistveno več ...... in posledično še bolj pogosto letam okoli njega z orodjem :oops:
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji :)
Uporabniški avatar
Alan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4553
Pridružen: Ne Feb 27, 2005 3:10 pm
Vozilo: Giulia 2.0t rwd in 156 3.0 24V V6 GTAm

skoda lover napisal/-a:
Na koncu sem ga nastavil po tovarniških specifikacijah.
Spredaj stekanje zaprto -0.3° na obeh straneh
Zadaj stekanje odprto +1.5° na obeh straneh.

Izgleda na prvi pogled malce čudno ampak deluje! Mogoče za odtenek preveč še naravnost sili avto ampak v primerjavi s prej je to barvna televizija.
Hm si ti zihr v tele cifre oz mere?
Zadaj imaš kolesa odprta na vsaki strani stopinjo in pol ali milimeter in pol? Ker stopinj in pol je cca 10mm odprto kolo, to bi bil izredno nestabilen avto in stalno v driftu :)
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom :mrgreen:
https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Bolje pozno kot nikoli pravijo :)

Malo sem v časovni zadnje leto, ker res delam od jutra do večera pa po "novem" imam tudi družinske obveznosti, ki jih prej nisem imel :lol:

Torej Alan preveril sem in res so to mm, kar sem pisal in ne stopinje. Sem potem za vsak slučaj še preračunal in matematika ne laže, stopinje bi bile kar hud zamik.

Torej lansko leto sem se bolj malo vozil saj se je avto začel nekoliko čudno obnašat in ni hotel it tako kot je treba in sem se primarno potem ukvarjal z diagnostiko težave. Pričelo se je povsem neredno in samo občasno, da je na full gas nekako izgubil živahnost avto. Počasi se je potem tudi na AFR metru pokazalo, da je premalo bencina, ko zahodim gas. Probaval sem menjat par stvari in nastavljat par malenkosti, pa je bilo bolj kot ne vse brez efekta.

Na koncu ni preostalo drugega, kot da sem si premaknil števec za pritisk bencina tako, da sem ga lahko spremljal med vožnjo!

Slika

Priznam nekoliko a-je-to izvedeno ampak je bil pa uspešen test. Pokazalo se je namreč, da ko začne pritisk zraka rast in nad 0,5 bara pritisk bencina pade! Regulator pritiska je nastavljen na 3bare in dvigne potem 1:1 pritisk glede na pritisk zraka. Torej iz 3bare ob 1baru nadtlaka na 4 bare. Meni pa nad 0,5 bara nadtlaka začne padat nazaj proti 3 barom :(

Tako bo izgleda krivec za pomanjkanje moči bencinska pumpa! Kar je pa cel hudič, ker original Weber Pi-022/13 črpalk ni nikjer več. Nadomestki kot so Walbro itd, ki so pa univerzalni pa imajo vsi isti problem. Priključek za cev je izveden navpično navzgor namesto pod kotom in to je potem problem zmontirat, ker ima integralka tako plitev tank. Pogosto se celo dogaja, da v tanku nastane tako močen podtlak, da ko se tank nekoliko stisne enostavno priščipne dovodno cev in zaduši dotok bencina... :-k

Žal imam moja rezervna pumpa ta famozni 90° priključek že odlomljen tako, da si ne morem kaj veliko pomagat z njo :doubt:

Slika


No sem pa začel sezono z čiščenjem! Sem po res dolgem času opral in posesal avto!

Slika
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

tukaj vprašaj za črpalko, vložek!

https://www.ptz.si
Uporabniški avatar
Binji
Administrator
Administrator
Prispevkov: 7812
Pridružen: Ne Apr 05, 2009 6:51 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GT 3.2V6
Kraj: Jesenice

Dobro zgleda =D>
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

Upam da rešiš vse težave in hvala za odgovor, sem mu poslal mail!

Pivo v dobrem!
:)
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Ob kopici težav počasi rešujem težave z bencinsko črpalko.

Pri TPZ so bili zelo prijazni in so mi odgovorili na milijon vprašanj in sem na koncu naročil črpalko, ki je sicer namenjena za BMW ampak je po moje za Delto veliko bolj primerna kot tista, ki jo priporočajo oni, saj ima izhod pod kotom 90 stopinj (kot original weber) in ne naravnost navzgor, kar je potem običajno problem, ker je tank zelo plitev in se dogaja da se cev preveč zapogne in potem ni pretoka.

Ima pa nekaj višjo kapaciteto pretoka kot originalna tako, da bi morala biti ok nebi pa smela biti premočna da regulator nebi zmogel. Original ima pretok 130 l/h pri 3 barih ta pa ima pretok 140 l/h pri 3.5 barih.

Ker je pa precej ožja od originalne sem moral dat izstružit vmesnik, ki bo nadomestil tisto gumo, ki je bila original na pumpi.

Slika

Po nekaj popravkih in zamenjavi kablov, katerim se je že razpadla izolacija sem spravil skupaj tole:
Slika

In takoj po tem ko sem naredil to sliko sem se začel spraševat zakaj hudiča sem vmes vtaknil še en konektor... pa še sedaj ne vem. ](*,) Ko sem pa to sestavljal se mi je zdelo pa popolnoma logično da ga rabim... :-k

No sedaj po več popravkih je zadeva končno vpasana v nosilec, edino navoj na vijaku ki drži cevi fiksirane moram še popravit, ker jih je nekdo pred mano uničil.

Slika
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

To je pa praktično isto ohišje pumpe kot na 164 :) Edino pumpa je pri meni drugačna.
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
ninjaxx
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 1
Pridružen: Ne Mar 06, 2016 9:48 am

Vse pohvale za to obnovo, si mi prav polepšal nedeljo, ko sem prebiral to temo..
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Še sam ne vem kam sem izginil vmes za eno leto :)

Ampak ja lani sem se samo parkrat zapeljal okol bajte pa na tehničnega. Še tam sem imel zaplet okoli izpušnih plinov in zataknjene čeljusti zadaj desno. Potem je bilo pa počasi že konec sezone.

Vmes sem zamenjal službo za malce bolj normalno in mulci so sedaj malo večji pa sem se lahko letos končno speet posvetil svojemu "prvemu otroku"!

Bencinska črpalka deluje še vedno super, novih nekih težav nisem zaznal imam pa še kup nedokončanih malenkosti. Zato sem si lepo rezerviral termin v delavnici in začel delat! Lancia v naravnem okolju:

Slika

Najprej sem se lotil pregleda od kod se je pojavila neka manjša zračnost na podvozju na katero so me opozorili na tehničnem. In glej ga zlomka izkazalo se je, da sem roke privil direktno na karoserijo vmes je bil pa še "body". Original vedno zaščitijo te površine, da na takih mestih lepo nasede kovina na kovino. Ampak kot amater tega nisem vedel :mrgreen:

Tukaj se vidi koliko je nastalo zračnosti. En vijak sem pustil kot je bil zategnjen na 5kg pred leti ko sem sestavlal, drugega pa sem ponovo zategnil. Pomoje za blizu 2mm razlike!

Slika

No pa bo kar veselo vse to demontirat, očistit, zmontirat nazaj in zategnit. #-o

Potem sem se lotil menjave zobatega jermena, ki je sedaj že vsaj 5 let star. Kljub temu da ima samo 5000km je škoda tvegat zaradi gumijastega dela, ki stane par €.

Slika

Tokrat, ko sem imel vse razkopano sem videl, da je na naležni površini pod jermenico vse malo potolčeno. Očitno od tod izvira tisto mahedranje jermenice, ki mi je povzročilo toliiiiiko težav pred leti, ko se motor ni hotel zavrtet čez 2500 obratov. Veliko se v tej situaciji ne, da naredit, trenutno si pa ne morem privoščit jemati gredi iz motorja. Tako sem samo s pilo probal pobrat "špice" tam kjer je potolčeno in pobrusit malo naležne površine jermenic.

Slika

In sestavil nazaj skupaj:

Slika

Jermen balans gredi je ostal zunaj, ker imam na sumu, da se mi slabša pritisk olja zaradi tega, ker so mi slabo zamenjali drsne ležaje balans gredi. Tako bodo sedaj počivale do nadaljnega...

Slika

Po potem sem lepo sestavil vse skupaj, ponovno preklel vse svetnike ob sestavljanju pokrovov jermena....

Sproti sem še popravil mehanizem brisalcev, ki mi je odpovedal leta 2015 [-o< , na novo napeljal inštalacijo AFR merilca, tako, da se je sedaj ne vidi več...

In potem PRESENEČENJE avto ne vžge več. :roll: :roll: :roll: :roll:

Še preden sem spustil ključ se mi je prižgala lučka, da če sem imel moral pri opletanju jermenice pobrusit zobce, da sem imel enakomeren razmak, se je to sigurno vse podrlo ko sem ravnal naležne površine. Na hitro pogledam:

Slika

Razmak vsaj 2 mm... ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

Sem se raje kar pobral domov in na dopust :-)(
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Po krajšem dopustu nazaj v delavnico...

Malo sem prekrivil nosilec in približal nosilec senzorja jermenici in izgleda sedaj ok. Razmaki so med 1,05 in 1,1mm. Tudi po tem je avto normalno vžgal brez težav.

Potem sem se lotil repozicioniranja blow off ventila, ki je aftermarket in je nekoliko večji od originala pa mi zadeva ob karoserijo...

Slika

Po eni uri prilagajanja cevi se je pa izkazalo, da mi manjka en nosilček med tistim čudnim račjim kljunom, ki pride na turbino za dovod zraka in menjalnik. Zato mi vse skupaj malo čudno visi. Seveda je vse popolnoma nedostopno.

Slika

Edino tole je nekako uspelo slikat, da nekaj manjka vmes:

Slika

Kje to najt bo pa zanimivo...
Uporabniški avatar
urbancebulj
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1802
Pridružen: Pe Feb 01, 2013 3:27 pm
Član Alfa Kluba: 1

Lepo, da si nazaj v garažo ob Delti.
Se veselim branja tvojih prigod.
:wink:
skoda lover
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 13, 2006 9:22 am

Po enem tednu zopet nazaj v delavnici. Vmes smo imeli že doma malo borbe okoli tega, da me ni nič doma :roll:

Še dobro da je gospa malo za j.... in poizkušala pri svojem bratu dobiti podporo na to temo. In ji je spodletelo... čist... za pravice se je treba borit :D

Končno sem nazaj sestavil pokrovček tanka bencinske pumpe in popravil lanskoletni zajebek, ko sem narobe nalotal kontakte + in - na kablih od pumpe in sem takrat reševal s sponkami (čokoladicami). Tako sem sedaj lahko tudi lepo nazaj namestil tepih in notranje plastične pokrove pragov, ki držijo tepih na mestu.

Potem sem se pa spomnil, da preden nazaj do konca vse sestavim bi bilo bolje preverit če avto še dela. In seveda kot zanalašč spet ni hotela vžgat.... ](*,) ](*,) ](*,) ](*,)

Po zelo zelo veliko preklinjanja sem na srečo odkril napako dokaj hitro. Izgleda, da ko sem se igral z blow off ventilom, da sem cuknil kabel, ki me je že enkrat izdal. Gre za isti kabel, ki (gre iz vžigalne tuljave in je original zelo kratek pa se rad vtrga) se mi je enkrat že vtrgal in tudi Gregatu naredil težave pred kratkim. Takrat se mi je mudilo in sem samo na hitro podaljšal kabel kar z votilico...

Slika

Sovražim votlice pogosto povzročajo težave po nekaj časa. Tako, da sem sedaj lepo zalotal kable in jih oblekel v termo skrčke.

Slika

Potem pa je sledilo še malo relaksacije :)

It's OCD time. (Obssesive Compulsive Disorder)

Slika

Slika

Vijake za pritrditev lovilca zraka na haubi sem moral nabrat, da so vsi enaki. Ker pa sem imel nekatere pocinkane na črno nekatere pa na zlato sem jih pobarval vse na črno. Na žalost nimam zadosti podložk tako, tako da nisem uspel dokončat dela. Ampak hej... vedno je na voljo naslednja sobota :mrgreen:
BorisKorosec
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 1
Pridružen: So Jan 07, 2017 8:26 pm
Vozilo: VW Corrado 16V, AR156 JTD 16V
Kraj: Lesce

skoda lover napisal/-a: Slika
Sicer ne vem kako je pri Lancii ampak pri VW je tu VEDNO potreben nov vijak, ki se zategne 100Nm +90°, kar rezultira nekje ~380÷400Nm. Pri 1m ročici kakršno orodje sem naredil ti priteče "bučno olje".
Da sem prišel do tega znanja me je koštalo 8 ventilov, vodil ,dročnikov in odmična #-o ; samo opozorilo
Odgovori
  • Informacija