Dodatek neosvinčenemu bencinu

Vse o oldtimerjih, izkušnje, obnova,...
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Imam preveč časa in me malce zanima ali vozniki starejših Alfic, ki imajo motorje konstruirane za uporabo osvinčenega bencina, uporabljate kak dodatek bencinu, recimo Ventil aditiv?
Se pravi za Alfice, ki še nimajo katalizatorja.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
fiatista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1382
Pridružen: Po Nov 05, 2007 11:11 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Sorško polje

jest ti lahko povem da sicer za yugota uporabljam ventil plus
Trentatre 1.3S
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

No, mene bolj firbec matra za starejše Alfice - razni boxerji (Sud, 33, ...), ter Nord in V6 v raznih izvedbah (Alfette, 75, 164, ...).
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

zaka bi se pa uporablal to kej zravn? ka kej izbolša al pa kej?
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

ucas je bil osvincen bencin, in so bli matrjali temu prilagojeni, sedaj pa je neosvincen, in naj bi v starejse motorje dodajal zraven ta svinec kot dodatek, da se material ne obrabja tolk

vrjetn najveckat glave nastradajo in ventili

drgac pa recimo boxrca od 145 oziroma noverjsi tip motorja s hidravlicnimi drocniki, je bil narejen ze za neosvincen bencin?

kje je potem razlika?v glavah, sedezih ventilov?
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
Killergame17
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2974
Pridružen: To Apr 07, 2009 7:33 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12V QV Q2 1990 in Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTDm 2005
Kraj: Brežice
Kontakt:

že tko se materiali praktično zanemarljivo obrabljajo,ka šele da bi to notr vlival heh.. :)
Alfa 164 3.0 V6 12V QV Q2
Alfa 156 SW 1.9 JTDm 16V 2005

Spletna trgovina z avtodeli Alfa R
http://www.alfa-parts.net
http://www.facebook.com/shop.alfar
http://www.facebook.com/Italianengineworkshop
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Malce čakam kako bo razprava krenila ... :mrgreen:

Problem so mehkejši materiali sedežev ventilov, pri katerih svinec malce ublaži zapiranje, ko tega ni več ventili stolčejo sedeže (vsaj tako naj bi bilo v teoriji).
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

Nevem mi smo u jugeca tankal petrolov aditiv...
Naj bi manj obrabljal sedeže ventilov.

To naj bi se točilo v avte brez katalizatorja... je tako?

Aja prjatlu še kar dela jugec, pa neč ne toč notr :lol:
Uporabniški avatar
Crazy Alfista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4290
Pridružen: To Jul 05, 2005 3:01 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

a so zici ventilov zdj mislm kako je narjen al je direkt na aluminij al je zapresan notr drug material?
Alfa Romeo 145 1.7 8V boxer
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Vidim, da je bolj slab odziv.

Stvar je taka, da Alfini motorji od leta 64 naprej ne rabijo nobenih dodatkov za zaščito sedežev, saj so v 99,99 % v uporabi dovolj trdi materiali. Tistega 0,01 % pa baje pripade nekaterim GTA Junior, ki so imele zelo mehke sedeže.
Vir je pa AlfaBB in še malce drugega googlanja.

@Crazy Alfista
Na aluminij nebi šlo prav dolgo oz. bi praktično takoj šlo v franže.
V aluminiju imaš zaprešane te jeklene sedeže.


PS
Malce me je zanimalo, če alfisti kaj denarja proč mečejo za take stvari. :mrgreen:
Zadnjič spremenil El Barto, dne Po Avg 16, 2010 12:21 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
Turtle
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4033
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 5:22 pm
Vozilo: Alfa Romeo Guiletta QV
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Kraj: Bilo kuda kiki svuda

Nazajdnje sem ga dajal le v mojga fičeka, pa še to sm počas nehal....
Uporabniški avatar
spartan
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 629
Pridružen: Če Jul 29, 2010 2:41 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica

El Barto napisal/-a:Imam preveč časa in me malce zanima ali vozniki starejših Alfic, ki imajo motorje konstruirane za uporabo osvinčenega bencina, uporabljate kak dodatek bencinu, recimo Ventil aditiv?
Se pravi za Alfice, ki še nimajo katalizatorja.
Seveda, tefloni gredo v franže. Avto začne dimiti kot traktor in nikamor ne gre. Potem menjaš.

Za Audija 80 1.6 l benz me je prišla menjava teflonov takrat (leta 1999) okoli 23.000 SIT (material plus delo).
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Tefloni, pa neosvinčen bencin ...
Nekako ne vidim neke hude povezave, razen tega, da so tefloni pač svoje odslužili.
Tu se gre le za problem stolčenih sedežev za ventile in tudi samih ventilov.

Če pogledaš moj 4. post v temi, sem že odgovoril na vprašanje - pač firbec me je matral.

PS
Mene je menjava teflonov prišla 2,5€ za material, svojega dela pa ne štejem, ko sem se popoldne usedel k mašini in jih pomenjal (2.0 TS 8v).
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
spartan
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 629
Pridružen: Če Jul 29, 2010 2:41 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica

El Barto napisal/-a:Vidim, da je bolj slab odziv.

Stvar je taka, da Alfini motorji od leta 64 naprej ne rabijo nobenih dodatkov za zaščito sedežev, saj so v 99,99 % v uporabi dovolj trdi materiali. Tistega 0,01 % pa baje pripade nekaterim GTA Junior, ki so imele zelo mehke sedeže.
Vir je pa AlfaBB in še malce drugega googlanja.

@Crazy Alfista
Na aluminij nebi šlo prav dolgo oz. bi praktično takoj šlo v franže.
V aluminiju imaš zaprešane te jeklene sedeže.


PS
Malce me je zanimalo, če alfisti kaj denarja proč mečejo za take stvari. :mrgreen:
Hja...mehki ali trdi; v bistvu gre za sintrane kose. Pridobivajo se najprej s stiskanjem (v hidravlični ali mehanični stiskalnici), s čimer se pridobi določena gostota.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Ammm ...

Material za sedeže ventilov je lahko lit ali sintran, ter še pa še kombinacij materialov ter obdelav.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Odgovori
  • Informacija