Se že dolgo nisem nič oglasil ampak to ne pomeni, da nisem pridno delal!
Po dolgem času sem se spravil avto temeljito očistit tudi znotraj namazal sem tudi usnje:
Nato pa sem se lotil tudi fotrovega dovoza, ki ga je moja mobilna katastrofa nasvinjala. Fotr sicer pravi, da ni panike pa, da ga nič ne motijo fleki, ampak da so se komaj fleki od delte sprali pa, da naj raje za vogal nekam parkiram.
No po tem ko sem zamenjal tesnilo pokrova ventilov se je sicer situacija precej popravila ampak še vedno pa spustu vsak dan 15x15cm flek olja. Mislim, da pušča med blokom in izmenjevalcem toplote (nosilec oljnega filtra) O-ring. Tako da to je naslednja stvar na moji to-do listi.
Ker je v zadnjih tednih v mrazu se občasno dogajalo, da je bilo treba kar precej verglat avto preden je vžgal sem se spravil menjat najprej svečke grelne in potem, ko sem zaznal še rahel vonj po nafti še gumijaste cevi okoli črpalke in filtra...
Brez uspeha, včeraj pri -12 avto vergla v prazno brez uspeha... Na koncu je bila pa problem klema, ki je bila malo poškodovana in ni stisnila lepo kontakta.
No mi pa vsaj ne smrdi več po nafti.... Pa spotoma sem še očistil vse kontakte + in - ki so bili BP. Pa razstavil sem štarter in ga pregledal pa namazal za vsak slučaj. Tole je edina sled oksidacije na minus klemi, ki sem jo našel... ni omembe vredno a ne?
Kljub temu, da ni omembe vredno sedaj merilec zunanje temperature kaže tako kot mora prej pa ni šel pod 3 stopinje.
No makaronarji so izumili elektriko...
Posvetil sem se tudi čiščenju prtljažnika in odkril, da se pri gumi skriva še ena posoda za vitrex
Okril sem še tole električarsko cvetko:
Največja cvetka sem bil pa jaz, saj sem dva dni vlekel vzglavnik ven, ko idiot pa mi ni nikakor ga uspelo premaknit. Še dva kolega sem vprašal in vsi smo vlekli vzglanike in iskali če imajo skrivne zaskočke kakšne. Na koncu pa google trenslejtam moja nizozemska navodila in ugotovim da se nastavljajo na elektriko.
Nije žvaka za seljaka...
Zadnjič so prišli že fedri zadnji ampak še nimam amortizerjev:
Presenečen pa sem, da tale kappa nima ključavnice za odklopit sovoznikov airbag! Še punto2 jo je imel tukaj je pa ni ali pa so jo RES dobro skrili... Tko da sem ubral old school pristop.
In sedaj se mali miš in velika miša mirno vozita brez nevarnosti pirotehnike