Stran 2 od 18

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Objavljeno: Pe Sep 23, 2016 10:26 pm
Napisal/-a Damijan
Te feltne so bile na karavanih serijske že ob prihodu karavana na trg. Takrat pa pri Kappi še ni bilo 20V turbo motorja...
Enake feltne velikosti 17" pa so bile samo dodatna oprema.

O tej fori zamenjave za 6 stopenjski menjalnik sem tudi že sam razmišljal...

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Objavljeno: So Sep 24, 2016 1:50 pm
Napisal/-a Alan
puscanje olja je zakon, ta del podvozja in karoserije je ziher zdrav in brez rje :)

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Objavljeno: Ne Okt 02, 2016 1:45 pm
Napisal/-a skoda lover
He he to je sicer res, da se avto kar sam zaščiti ampak običajno pa rano tja kjer radi gnijejo avtomobili olje ne zaide! Sem že razmišljal o tem, da bi speljal kakšen oddušek v pragove :mrgreen:

Naslednji korak pri popravilu klime je bil ugotovit zakaj je pihanje skozi zračnike tako švoh... To ni bilo težko odkrit krivca :doubt:

Slika

Po menjavi filtra je sedaj notr sibirija po potrebi :)

Spotoma sem še razkopal malo plastiko pod steklom, brisalce itd.... da sem malo počistil listje okoli požarne stene.

Slika

Slika

Če pustiš da tole gnije v skritih kotih se hitro razvije rja... pa še smrdet začne rado v avtu in podobne neprilike se lahko pripetijo...

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Objavljeno: Ne Okt 02, 2016 4:07 pm
Napisal/-a Damijan
Zate sicer ne vem, ampak jaz in izkušnje z mojimi šestimi Kappami, je ta avto ultra odporen proti rji! Imel sem tudi eno potopljeno v morje pa po razrezu preko pragov notri skoraj ni bilo omembe vredne rje pri 15 let starem avtu. OK, pustimo tisto, kar je bilo razbito na podvozju ob potopitvi.
Druga, ki je šla v razrez pa v pragovih ni imela sledu oksida. Pa nikoli garažiran, nekaj časa parkiran celo na travi.

Ta, ki jo imam sedaj pa pa tudi po 4 letni stagnaciji in ob sestavljanju po kleparsko-ličarskem popravilu nima težav z oksidacijo.

In tista, ki mi še stagnira doma, parkirana (skoraj) na prostem tudi ne ve, kaj je rja.

Pri Kappi je samo en del, ki je problematičen glede rje!
To je zadnji most! Tako da, če imaš kaj začetkov rje na zadnjem mostu ga demontiraj, daj speskat in prašno barvat.

MOje mnenje je še vedno, da je Kappa ultra dobro protikorozijsko zaščitena!

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Objavljeno: Sr Okt 19, 2016 7:04 pm
Napisal/-a skoda lover
Malo me daje pomanjkanje časa zaradi preveč dela in domačimi okoliščinami... pač klasika.

Torej kot je Damijan omenil so načeloma Kappe dokaj odporne na rjavenje! Ampak je pa tukaj še ena šolska lekcija za pozorne slušatelje :mrgreen:

#5 !! Nikoli se ne zanašajte na to kje ima kakšen avto klasično probleme in kje ne !!

Moja ima naprimer za prst veliko luknjo v pragu pa tam ni bil avto poškodovan! Pa še nisem niti uspel prav temeljito pregledat vseh kotičkov... Zadnji most pa zaenkrat izgleda, da se je sam zaščitil z oljem :lol:

Takih primerov "pa sej te avti tam nimajo težav" lahko naštejem na tone... od zaribanih SDI motorjev do vtrganih verig na 1.3jtd pa 2.4 jtd motorjih tako preribanih da lahko prst vtakneš v režo batnega obročka....rje na vseh možnih mestih... Nič ne smatrajte za samoumevno ko kupujete avto!

No pa da se vrnemo malo na Kappo! Kolega je pri prestavljanju avtomobila po dvorišču opazil, da avtu tudi ko je ugasnjen sveti luč za vzvratno vožnjo! Sicer samo, ko je v vzvratni prestavi ampak če ga pustiš tako parkiranega bo izpraznil akumulator čez noč ](*,)

To neki ne bo ok... [-X

Po kratkem ogledu sem opazil, da se okoli stikala za vzvratne luči nahaja en zelo po domače napeljan rdeč kabel kar malo navit okoli stvari in z izolirnim trakom narejeni spoji. In ugotovil sem, da je nekdo priklopil kar na konstanten plus dovodni kabel na stikalo, odvodni pa je imel nek bypass narejen, ki ga nisem razumel. Ampak odvodni kabel, ki gre do luči je deloval ok, in sem ga prilotal nazaj kot bi moral biti, dovodni pa ni dovajal +12V. Malo sem se razgledal in ugotovil, da je kabel prekinjen, ker ga je sosednji kabel prežgal. Sosednji kabel pa je mnogo debelejši in namenjen nekem ogrevanju filtra nafte....

Slika

Na sliki se vidi, kako se je fino posmodil kabel. :doubt:
Tako sem moral odvit in pregleda slab meter inštalacije in popravit izolacijo na kablih kjer je bila požgana. Sovražim tako delo... samo težko je računat na zanesljiv avto če imaš žice v stiku.

Slika

Takole nekako sem pa potem zapakiral vse nazaj skupaj. Sedaj deluje stikalo po protokolu!

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Objavljeno: Sr Okt 19, 2016 7:09 pm
Napisal/-a skoda lover
Preden kdo kaj reče... pranje motorja je že v planu! Tukaj se vidi samo očiščen rob kjer nalega tesnilo pokrova ventilov.... Take stvari je treba vedno očistit če hočeš, da tesni.

Slika

Pa če pušča za božjo voljo ne zategujte vijakov!!! NE pomaga. Sploh pa ne pri italijanih, ki imajo večinoma pokrov narejen tako, da se tesnilo stisne samo do mere, ko potem pokrov nasede na nosilce in se ga ne da bolj pritegnit. Samo navoje se da uničit...

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Objavljeno: Sr Okt 26, 2016 12:18 pm
Napisal/-a Damijan
Odstrani zadnje luči, na karoseriji ne na vratih!

Mimo luči je speljana drenaža, odtekanje vode. Z vodo pride notri tudi vse sranje. Očisti svinjarijo, ker se vse zabaše!

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Objavljeno: So Dec 10, 2016 10:48 pm
Napisal/-a skoda lover
No od zadnjega posta se je kar precej dogajalo ampak nikakor ne najdem časa za kaj napisat.

Torej po precejšnih komplikacijah z DURSom, kjer je nek referent mislil, da bo rešil državni proračun s tem da bo mene ocarinil sem končno spravil čez vse papirje in je avto registriran in v uporabi!

Izgleda, da je bilo puščanje olja več ali manj zaustavljeno z menjavo tesnila pokrova ventilov. Sice avto še vedno pušča sem pa tja za sabo črne madeže ker se še cedi od njega vsepovsod. Ampak ni več tako kot je bilo na začetku, ko sem bil primerljiva katastrofa z Piper Alfa naftno ploščadjo (razmišljam da tako poimenujem avto :) )

Imel sem še nekaj težav z brisalci, ki jih nikakor nisem uspel sestavit pravilno, dokler nisem dojel, da imajo oni izhodišče za zamah brisalca in položaj za parkiranje brisalcev na različnih točkah! Ne znam najbolje opisat ampak med delovanjem se ne vračajo tako nizko kot se ko jih ugasneš...

Danes pa sem dobil še drugo lekcijo "nije žvaka za seljaka" ko sem po treh dneh poizkusov da bi izvlekel naslonjalo za glavo in ga spravil nekoliko višje prebral v navodilih, da je nastavljiv na elektriko in moram samo pravi gumb pritisnit... #-o

Vmes sem moral menjat še ključavnico zadnjih vrat, ker se je v njej razpadel motorček in mi v času dokler nisem dobil ključavnice dež zmočil notranjost...

Pa potem se je pojavil problem, da motor trese v prostem teku. Najprej sem osumil jermenico. Vztrajnik mislim, da ni ker se pri speljevanju nič ne čuti, pa tudi tolče ne... Poleg tega pa je jermen občasno znal pocvilit in sem se odpravil v izvidnico!

Slika

What is wrong with this picture? :?

Nekdo je nataknil navadno jermenico brez raglje na alternator... :oops:

Slika

Rešeno! Trese manj, škripa nič več. Ampak občasno pa še vedno motor v prostem teku ujame neko rezonanco in začne trest... Nimam pojma kaj je ampak brez skrbi bo že padlo stran :)

Pa končno sem opral in spucal avto!
Slika

Slika

Uspel pa sem tudi najt fedre za karavanko, ki naj bi delovali skupaj z navadnimi amortizerji od limuzine. Ker tole, da tkole glisira je men za bruhat.... Original fedri se posedajo in so nedobavljivi, nadomestnih amortizerjev za nivomat amortizerje ni, sem pa tja se pa še najde kakšen original amortizer z ceno 750€ komad. :mrgreen: Ne hvala.... včasih je potrebno bit malo iznajdljiv.

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Objavljeno: Ne Jan 08, 2017 9:48 pm
Napisal/-a skoda lover
Se že dolgo nisem nič oglasil ampak to ne pomeni, da nisem pridno delal!

Po dolgem času sem se spravil avto temeljito očistit tudi znotraj namazal sem tudi usnje:

Slika

Nato pa sem se lotil tudi fotrovega dovoza, ki ga je moja mobilna katastrofa nasvinjala. Fotr sicer pravi, da ni panike pa, da ga nič ne motijo fleki, ampak da so se komaj fleki od delte sprali pa, da naj raje za vogal nekam parkiram. :lol:

Slika

No po tem ko sem zamenjal tesnilo pokrova ventilov se je sicer situacija precej popravila ampak še vedno pa spustu vsak dan 15x15cm flek olja. Mislim, da pušča med blokom in izmenjevalcem toplote (nosilec oljnega filtra) O-ring. Tako da to je naslednja stvar na moji to-do listi.

Ker je v zadnjih tednih v mrazu se občasno dogajalo, da je bilo treba kar precej verglat avto preden je vžgal sem se spravil menjat najprej svečke grelne in potem, ko sem zaznal še rahel vonj po nafti še gumijaste cevi okoli črpalke in filtra...

Slika

Brez uspeha, včeraj pri -12 avto vergla v prazno brez uspeha... Na koncu je bila pa problem klema, ki je bila malo poškodovana in ni stisnila lepo kontakta. ](*,)

No mi pa vsaj ne smrdi več po nafti.... Pa spotoma sem še očistil vse kontakte + in - ki so bili BP. Pa razstavil sem štarter in ga pregledal pa namazal za vsak slučaj. Tole je edina sled oksidacije na minus klemi, ki sem jo našel... ni omembe vredno a ne?
Slika

[-X

Kljub temu, da ni omembe vredno sedaj merilec zunanje temperature kaže tako kot mora prej pa ni šel pod 3 stopinje.

:-k

No makaronarji so izumili elektriko...

Posvetil sem se tudi čiščenju prtljažnika in odkril, da se pri gumi skriva še ena posoda za vitrex =D>

Okril sem še tole električarsko cvetko:
Slika

Največja cvetka sem bil pa jaz, saj sem dva dni vlekel vzglavnik ven, ko idiot pa mi ni nikakor ga uspelo premaknit. Še dva kolega sem vprašal in vsi smo vlekli vzglanike in iskali če imajo skrivne zaskočke kakšne. Na koncu pa google trenslejtam moja nizozemska navodila in ugotovim da se nastavljajo na elektriko. ](*,) Nije žvaka za seljaka... :-)(


Zadnjič so prišli že fedri zadnji ampak še nimam amortizerjev:
Slika

Presenečen pa sem, da tale kappa nima ključavnice za odklopit sovoznikov airbag! Še punto2 jo je imel tukaj je pa ni ali pa so jo RES dobro skrili... Tko da sem ubral old school pristop.
Slika

In sedaj se mali miš in velika miša mirno vozita brez nevarnosti pirotehnike 8)
Slika

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Objavljeno: Ne Jan 08, 2017 10:00 pm
Napisal/-a SilverMan
Priden, le nekaj...
Tko da sem ubral old school pristop.
Upam, da si namontiral upor za imitacijo airbaga?
Ker če ne, sveti lučka.
Pa lučka sama ni problem...
Problem je, ker takrat (menda) ne dela noben airbag...

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Objavljeno: Po Jan 09, 2017 5:30 pm
Napisal/-a skoda lover
Ne nic nisem dal namesto airbaga. Nisem vedel da potem ne dela noben...

Kaksen upor pa naj bi dal?

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Objavljeno: Po Jan 09, 2017 5:48 pm
Napisal/-a WiTBoY
22 Ω

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Objavljeno: Po Jan 09, 2017 6:36 pm
Napisal/-a Banny
Če prav vem, ne dela samo tisti airbag, na katerem javlja napako. Ostali bi morali dati

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Objavljeno: Pe Jan 13, 2017 7:37 pm
Napisal/-a skoda lover
Bom probal upor vmes utaknit.

Ali kdo pozna: BA, TRGOVINA IN STORITVE BOJAN JELIĆ S.P.???

Ne spomnim se tocno ali sem nasel oglas da prodaja rezervne dele na bolhi ali avto net. Ampak zapomnite si ga ker to je nekaksen nateg. Placas in potem se ne javijo vec, amortizerjev tako nimam se vedno, dinarckov pa tudi ne.

Ce pa kdo ve kje najt tega cloveka se pa priporocam za informacije.

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Objavljeno: Pe Jan 13, 2017 7:44 pm
Napisal/-a WiTBoY
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id= ... Express...


mogče tuki

BA, trgovina in storitve Bojan Jelić s.p.
Cesta Krških Žrtev 141
Krško

051 / 648 - 728
051 / 648 - 728