Stran 3 od 18

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Objavljeno: Ne Jan 15, 2017 9:17 am
Napisal/-a smukc
Prvic slisim za trgovino... pa sem iz okolice krskega :D

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Objavljeno: Ne Jan 15, 2017 7:45 pm
Napisal/-a colibry
Haha.. a si nateg fasu :) ??

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Objavljeno: Ne Jan 15, 2017 9:17 pm
Napisal/-a skoda lover
Ja oglašuje na avto.net in zelo rad komunicira preko emaila. Če je kdo pri volji naj ga proba dobit na telefon, samo da vidimo če se sploh javi komu na telefon. V vse skupaj je vpletena še ena dična, saj denar nakažeš njegovi punci AZRA KADRIBAŠIČ, ker šele kasneje poštudiraš da nekaj ne štima. Naslov kjer ima prijavljen s.p. je u bistvu Qulandia naslov, kjer je pa gospodična prijavljena je pa kar ena gostilna v Šmarjeških toplicah.

Ni mi pa jasno zakaj zaboga to dela z uradno prijavljenim s.p.? Če bi se že šel to potem to nebi vezal na svoje ime... ampak kot običajno se z kriminalom ukvarjajo neki zelo nizkointeligentni osebki... Zaenkrat sem mu na vrat nakopal tržnega inšpektorja in FURS. Ko se bova pa enkrat srečala z BOJAN JELIĆ S.P. sem pa prepričan, da se bova vse dogovorila.

Seveda bom pa vesel kakršnih koli namigov, kje se da dobit tega mojstra...

BTW preden preobrnem cele internete ali morda kdo ve ali na 100kW direkt paše kakšen večji turbo, ki nima variabilnega krmiljenja?

Pa drugo vprašanje ali ima kdo izkušnje z predelavo na 110kW torej z menjavo napeljave, ECU, turbine in vseh ostalih zadevščin?

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Objavljeno: Ne Jan 15, 2017 10:42 pm
Napisal/-a Gricko
WiTBoY napisal/-a:22 Ω
sam info....torej je ponavadi v tistih ključavnicah samo prebrikano in je notri 22 ohm upor
ali je to pri večini znamk ali imajo taliani tako?? glede na to da so airbagi bolj kot ne samo od ene pa firm.

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Objavljeno: Ne Jan 15, 2017 10:48 pm
Napisal/-a TribesMan
BTW preden preobrnem cele internete ali morda kdo ve ali na 100kW direkt paše kakšen večji turbo, ki nima variabilnega krmiljenja?

Pa drugo vprašanje ali ima kdo izkušnje z predelavo na 110kW torej z menjavo napeljave, ECU, turbine in vseh ostalih zadevščin?
100kW motor ima variabilno turbino... Vendar je krmiljena popolnoma mehansko.

Pritisk ki ga ustvarja turbina je speljan na aktuator, ki premika lopatice...

Drugače tole gre na ene 180HP če ti uspe "našponat" fedr na aktuatorju in se poveča boost za ene 0.2 bara. Brez tega pa dobrih 160HP.

Drugače možno je tudi zmontirat elektronsko krmiljeno variabilno turbino recimo od 150HP motorja, samo potem moraš dodat nekaj ožičenja do računalnika, in mapo premetat da krmili turbino. Se da baje...

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Objavljeno: Ne Jan 15, 2017 11:54 pm
Napisal/-a WiTBoY
Gricko napisal/-a:
WiTBoY napisal/-a:22 Ω
sam info....torej je ponavadi v tistih ključavnicah samo prebrikano in je notri 22 ohm upor
ali je to pri večini znamk ali imajo taliani tako?? glede na to da so airbagi bolj kot ne samo od ene pa firm.
ne. ima posebno povezavo na ecu od airbega. tudi ob deaktivaciji imaš pol lučko na armaturki.

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Objavljeno: Po Feb 06, 2017 1:10 pm
Napisal/-a skoda lover
Po menjavi tesnila pokrova ventilov se je precej popravila situacija z puščanjem olja ampak ni pa še ok, saj vsakič ko parkiram naredim lužico olja še vedno. Ampak je vedno direkt pod oljnim filtrom nekje. Tako sem se lotil najprej menjave tesnila med oljno črpalko in izmenjevalcem toplote.

Slika

Po nekaj dneh se je žal izkazalo, da to ni prav veliko pomagalo, tako da se bom moral malo bolj resno lotit in malo razkopat tam naokrog pa zalaufat avto, da se vidi točno kje pušča! Tole je malo mimo da takole delam vsepovsod...

Slika

Ker sem opazil še da avto občasno cukne pri pospeševanju sem "testno" :mrgreen: zablindiral egr.

Slika

Pa preveril sem turbino in našel tisto čudo od variabile kot je tribes napisal (hvala!) in pošteno premigal vzvode! In sedaj avto lepo potegne brez cukanja!

Ker mi je pa že pošteno začelo smrdet po izpušnih plinih v avtu sem pa še luknjo v katalizatorju zadelal! Samo testno seveda... :mrgreen:

Slika

Slika

Pa ponovno sem naročil zadnje amortizerje... tokrat iz italije...

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Objavljeno: To Feb 07, 2017 6:08 am
Napisal/-a grega983
Ma kaj se delaš lepega s tem testnim blindiranjem. Itak si balkanc kot vsi ostali vozniki smrdljivcev na tem forumu :mrgreen:

Ampak je pa res dobro ta ti motor ščije olje po podvozju. Je vsaj poden večinoma zaščiten :D

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Objavljeno: So Mar 04, 2017 10:39 pm
Napisal/-a skoda lover
Balkanc sem itak... :lol:

Moram rečt, da se je kar dobro obneslo blindiranje EGR in de-Cat. Avto bolje gre in ne cuka več. Dimi se pa čist isto kot prej... Ne najdem pa kje mi pušča hudič, ker mi vleče izpušne pline v kabino.

Po nekaj zapletih sem končno uspel namontirat zadnje amortizerje in fedre.

BEFORE:
Slika

Montaža je bila precej naporna, ker je amortizer od limuzine krajši od nivomat amortizerja za SW:

Slika

Fedri so pa mnogo daljši in močnejši kot 20 let stari posedeni fedri, kateri so bili gor dosedaj:

Slika

In rezultat je več kot odličen! Avto se lepo pelje, rit je kakšnih 8-10cm višje kot je bila prej. Ne glisira več avto in ne zabija amortizerjev.

Slika

Poleg tega pa sem imel prej "problem", da je avto na mokrem ob vsakem speljevanju vrtel kolesa v prazno, kot da ima 500KM sedaj je se pa da normalno speljat.

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Objavljeno: Če Apr 27, 2017 5:26 pm
Napisal/-a skoda lover
Zadnje čase mi rahlo kravžlja živce tresenje motorja in nemiren prosti tek pa rahlo obotavljanje in potresavanje ob pospeševanju...

-100 x sem preveril vse okoli jermenov in glavno jermenico pa izgleda vse ok. Škripanje je izginilo ko sem zamenjal jermenico alternatorja.
-Priklopil sem šobe na merine posodice in razen da sem se oprhal z nafto nisem nič zanimivega našel...
-Računalnik mi ne pove nič pametnega.
-Menjal sem LMM in ni bilo nič drugače


Na koncu sem bolj iz obupa menjal zgornji nosilec motorja ki je bil vtrgan... Pušo na sredini sem s prsti komot potegnil ven...

Slika

Po dveh urah žaganja:
Slika

No sedaj je težav s tresenjem mnogo manj! Obrati še vedno nihajo ampak se ne trese več cel avto zaradi tega... Mam na sumu regulator pritiska nafte... :roll:

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Objavljeno: Pe Apr 28, 2017 5:39 am
Napisal/-a grega983
Stara zgonjena kripa. Ne prideš na zeleno vejo

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Objavljeno: Ne Apr 30, 2017 7:43 pm
Napisal/-a skoda lover
To je poanta tega kar hocem prikazat...

To da se premika in da se lahko vozim je za moje pojme zelena veja! Ce ti to ni hobi potem bolje da se take stvari ne lotis, ker do konca ne bos prisel nikoli. No razen ce se lotis resne renovacije. Sam to pa sploh rabis kup denarja in casa.

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Objavljeno: Ne Apr 30, 2017 8:02 pm
Napisal/-a Damijan
grega983 napisal/-a:Stara zgonjena kripa. Ne prideš na zeleno vejo
Prideš. Samo je pri vsakem rednem servisu treba še malo L+D ogledat in že prej eliminirati možne težave. In ravno tu, poleg ostalega, šepa originalna servisna usluga.

@lover: kako si pa uspel novo pušo vtisniti v nosilec?

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Objavljeno: Po Maj 01, 2017 6:37 am
Napisal/-a skyblue
Damijan napisal/-a:Samo je pri vsakem rednem servisu treba še malo L+D ogledat in že prej eliminirati možne težave. In ravno tu, poleg ostalega, šepa originalna servisna usluga.
to si pa zadel u nulo. Bolj se ne morem strinjat.

Re: Kako živeti s klasičnim avtomobilom...

Objavljeno: To Maj 02, 2017 2:25 pm
Napisal/-a skoda lover
Če imaš kolikor toliko soliden avto, ki ni zlorabljen iz vseh koncev in krajev potem se strinjam se da prit na zeleno vejo. Če pa dobiš nekaj shojenega tko kot je tale moja kanta potem je pa to to... dela ne bo nikoli konec! Če bi jaz samo ob rednem vzdrževanju kaj pošraufal nebi veliko naredil in skoraj vsak vikend kaj popravljam na avtu. :mrgreen:

Sam načeloma je bolj cilj da ostaja v pogonu, kot renovacija. Drugače bi izbral drugačno motorizacijo 2.0 turbo ali pa v6 :lol: Ampak potem bi se spet začele neštete ure bivanja v garaži :doubt:

Pa verjamte vi men če predolgo brusite avto v garaži vam bo kdo drug začel brusit gospo doma :lol:
Pa otroci te verjetno začnejo klicat stric ali pa po imenu :lol:

Pušo sem uspel instalirat z pomočjo vijaka in podložk. Se da tako stisnit, da gre notr. Samo full je malo prostora in moraš non stop podlagat podložke. Orodje za puše pa žal ne gre notr ker ni dost prostora.

No tole sem zadnjič meril šobe... ni to najbolj 100% metoda ampak če je kej drastično narobe pa vseeno vidiš.

Slika


Vmes so me še na parkingu osrečili:

Slika

No in potem, ko sem se zadnjič končno spravil zamenjat regulator pritiska nafte in naftni filter napolnil s čistilom za šobe ter vse skupaj zalaufal in bil ves zadovoljen kako lepše vse skupaj deluje sem šel še tankat. Seveda ves navdušen kako moj superekonomiči vozilo naredi 900km preden se prižge lučka veselo natankam in PRENESEČENJE :

Slika

Jap to teče nafta ven na vrh tanka :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

To je to k se večini normalnih ljudi vtrga...