Stran 3 od 3
Objavljeno: Sr Dec 15, 2004 9:37 pm
Napisal/-a innesi
Miholl napisal/-a:huh težka bo... u teži te še zmažem, sam maš itak 16 ventilov pa za sekundo pa pol bolši pospešk.....no ja....mogoče pa ne znaš šaltat
hecam se
ne reči 2x kr se mi lah marsikaj zgodi...
Objavljeno: Sr Dec 15, 2004 9:39 pm
Napisal/-a Giorgio Armani
innesi napisal/-a:Miholl napisal/-a:tam pr fanfactoriu pr merkurju, al pa na stari kočevki-to je kšnih 4km od leclerka bogu za jajci...
to je še najmanši problem pomoje.
kok mašino pa maš ti-110kojnsko?
125 konjev in 1kobila za volanom
Kobila za volanom
A kr tko se poimenuješ
Sicer pa glede motorjev!Tko k je Kernc enkrat reku v debati, zdajšnji motorji so za en "kurc" ker je enkrat več konjev v avtu pa nikamor več ne gre oz. še manj. Če se spomnem fotrove 33 1.7 2 fergazer, je letela ko conkord.Pri speljevanju si moral volan držati na močno, k bika za roge da si avto krotil.Danes pelješ pa eno super duper 156, Jts s 165 konji pa se še z mesta ne premakne
Eh bedna globalizacija, pa še bl bedni italijani.Očitno bo res treba Alfo kupiti ali pa Lancio
Objavljeno: Sr Dec 15, 2004 9:43 pm
Napisal/-a innesi
Giorgio Armani napisal/-a:Kobila za volanom
A kr tko se poimenuješ
joke je bil to
Objavljeno: To Dec 28, 2004 1:19 am
Napisal/-a Dean_Q4
innesi napisal/-a:
teža 1320
tovarniška končna je 203 moja 215
pospešek pa mislim da je 10s
Opa, ti ga tud pičiš čuj!
Ja no, saj nimaš tak grozno slabih podatkov!
A boš šla ti tud v 2005 na drag (legalce), mislim da ti 17-18s rang ne uide, mogoče celo 16-17