1087 PS in 1440 Nm

Vse kar se tiče legalnih dirk
Uporabniški avatar
jezand
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 97
Pridružen: Če Apr 07, 2005 11:12 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Maribor
Kontakt:

PAZI TO !!!!

Pravi tunerji so JAPONCI....

http://www.fast-autos.net/jun/junakirasupra.html

Engine
Type: Twin-Turbo Inline-6
Displacement: 3210 cc
Horsepower: 1200 bhp @ 7500 rpm =D>
Torque: 741 lb-ft @ 7400 rpm
-----------------------------------------------

hehe.....norci
------------------------------------------------------
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

roadking napisal/-a:jest bom vozu z Q4. Ne pricakujem kej veliko, ker bo avto prakticno serijski :?
Ono cevko dol potegneš pa bo... :lol: :lol: DejanQ4 ti naj ČIP posodi 250HP 8)
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
zoranwagen
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1371
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:18 am

jezand napisal/-a:PAZI TO !!!!

Pravi tunerji so JAPONCI....

http://www.fast-autos.net/jun/junakirasupra.html

Engine
Type: Twin-Turbo Inline-6
Displacement: 3210 cc
Horsepower: 1200 bhp @ 7500 rpm =D>
Torque: 741 lb-ft @ 7400 rpm
-----------------------------------------------

hehe.....norci
Tale motorček je od kolega ma pa 1400hp...s tem, da bo vozil z takim bost-om, da bo mel po potrebi med 700-1000hp...ker kolesa že majo probleme z 1000hp kaj šele več pa motor bo na ta način dost bolj dolgo držal...niso konji problem...problem je to na cesto spravit in dolgo jih met!

Slika

Slika
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Zoran...damn...pa kaj si nor...tolk je preveč kaj te školjka reče na to...?? 3× še tak spelji pa bom pol metra daljša?

Od kod je? Iz SLO 100% ni.

Mater...poglej pa ga nič ni teoretično skup. Manši je od moje 1.8TS 155ske ko tak ma tolk prevlki motor da tja padeš.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
zoranwagen
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1371
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:18 am

Q_4 napisal/-a:Zoran...damn...pa kaj si nor...tolk je preveč kaj te školjka reče na to...?? 3× še tak spelji pa bom pol metra daljša?

Od kod je? Iz SLO 100% ni.

Mater...poglej pa ga nič ni teoretično skup. Manši je od moje 1.8TS 155ske ko tak ma tolk prevlki motor da tja padeš.
Sam kilaža pa je nad 1.600kg...je avstrijc...ampak spet konji niso problem...nego kak jih spravit na cesto...

Tak kot sem reku...motor ma 1.400hp ampak z več kot 1.000hp nebo vozu...je brezveze, ker že pri 500hp je mel probleme speljevat...dobro se mi zdi, da tole uporablja za navadne stvari...ne sam za dirkanje...avto pa je res nor!
Uporabniški avatar
Turtle
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4033
Pridružen: Sr Okt 01, 2003 5:22 pm
Vozilo: Alfa Romeo Guiletta QV
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Kraj: Bilo kuda kiki svuda

Tole je supra drgač ,ne? Je pol tisto Toyotin motor?
Uporabniški avatar
zoranwagen
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1371
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:18 am

Turtle napisal/-a:Tole je supra drgač ,ne? Je pol tisto Toyotin motor?
Tole je Toyota Supra...s tem, da motor je od enega ameriškega predelovalca-pozabo ime in je vprašanje kok še ma to skupnega z serijskem motorjem!?
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

zoranwagen napisal/-a:
Turtle napisal/-a:Tole je supra drgač ,ne? Je pol tisto Toyotin motor?
Tole je Toyota Supra...s tem, da motor je od enega ameriškega predelovalca-pozabo ime in je vprašanje kok še ma to skupnega z serijskem motorjem!?
Kaj vem...morda se motim. Slišal sem za te ali pa podobne motorje in bi naj bil baje tip "2CJ" če nisem v temo brcno...

Karter morda(oljno korito v SLO)
mogo je tak vse menjat.
Motor:
Bate z obročki, ležaje, vse ojnice, motorno gred, oljno črpalko, morda celo mostove za motorno gred in ziher tudi njih vijake(večji močnejši), glava bi težko ostala originalna, če bi jo z čem prevleko morda da bi zdržala, saj z takimi konji mora tubina tud dat nekaj pritiska (moje mnenje vsaj 1.8 bara pa tja do ...3..??) nevem. Tesnila, vodno črpalko, valje...
Morda je blok enak ostal in karter samo, pa še za to dvoje je vprašanje. Karter originalen karter morda nebi dovolj hladil olja-ne ma to ma ziher hladilnik za olje, kaj te razmišljam, pa je lahk karter originalni.
Glava:
Celo, če ne pa gredi za ventile vzmeti močnejše ziherce za ventile, valda pol tudi ventile, njih sedeže, dračnike, predelava hladilnih kanalov...
Prečk za gredi po mojem ni rabo menjat, te bi zdržale originialne in vijaki tud.
kolk dnara pride tak motor oz predelava? 15K€ ?? Samo motor brez turbine in intercoolerja, čiponga še pol sledi(neskončno brezno)

4WD pa nena gre skup spravit al ne? RWD je že tak v tem primeru boljši od FWD. Kaj bi blo da bi še bil FWD po vrhu. Nikam...
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
zoranwagen
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1371
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 1:18 am

Q_4 napisal/-a:
zoranwagen napisal/-a:
Turtle napisal/-a:Tole je supra drgač ,ne? Je pol tisto Toyotin motor?
Tole je Toyota Supra...s tem, da motor je od enega ameriškega predelovalca-pozabo ime in je vprašanje kok še ma to skupnega z serijskem motorjem!?
Kaj vem...morda se motim. Slišal sem za te ali pa podobne motorje in bi naj bil baje tip "2CJ" če nisem v temo brcno...

Karter morda(oljno korito v SLO)
mogo je tak vse menjat.
Motor:
Bate z obročki, ležaje, vse ojnice, motorno gred, oljno črpalko, morda celo mostove za motorno gred in ziher tudi njih vijake(večji močnejši), glava bi težko ostala originalna, če bi jo z čem prevleko morda da bi zdržala, saj z takimi konji mora tubina tud dat nekaj pritiska (moje mnenje vsaj 1.8 bara pa tja do ...3..??) nevem. Tesnila, vodno črpalko, valje...
Morda je blok enak ostal in karter samo, pa še za to dvoje je vprašanje. Karter originalen karter morda nebi dovolj hladil olja-ne ma to ma ziher hladilnik za olje, kaj te razmišljam, pa je lahk karter originalni.
Glava:
Celo, če ne pa gredi za ventile vzmeti močnejše ziherce za ventile, valda pol tudi ventile, njih sedeže, dračnike, predelava hladilnih kanalov...
Prečk za gredi po mojem ni rabo menjat, te bi zdržale originialne in vijaki tud.
kolk dnara pride tak motor oz predelava? 15K€ ?? Samo motor brez turbine in intercoolerja, čiponga še pol sledi(neskončno brezno)

4WD pa nena gre skup spravit al ne? RWD je že tak v tem primeru boljši od FWD. Kaj bi blo da bi še bil FWD po vrhu. Nikam...
Nekaj malega od tega kar je spremenil:

JE Kolben, Übermaß, friction coated seitlich, ceramic coted oben
Total Seal Kolbenringe
Spezielle Leichtgewicht Pleul (mit speziellen Schrauben- angeblich härter als ARP)
spezielle, beschichtete Lager
geportete Ölpumpe
neue Wasserpumpe
diverse Modifikationen am Block
geportete Köpfe
1mm größere Ventile - Ferrea
doppelte Ventilfedern- Ferrea
Unorthodox Camgears
264 cams 2 x
greddy timing belt
polierte Ventildeckel
usw, usw, usw.....
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

U mater...še bolj so se spustli...jaz sem samo na grobo potegno...
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Odgovori
  • Informacija