Zimske gume

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Odgovori
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

thunderbolt napisal/-a:Jaz sem bil lani zelo navdušen nad nokian WR D3... Super guma, mogoče manjši minus za obrabo, povprečne na mokrem, suverene na suhem in odlične v snegu. Imel sem jih na zadaj na E36 in prišel po snegu tja, kamor so fantje z fwd imeli probleme.
Slika

Za to zimo hotel naročiti Nokian wr D4, katere naj bi bile še boljše v dežju... ampak jih je zmanjkalo v moji dimenziji, za novo pošiljko letos v tej dimenziji niti uvoznik ni dal zagotovila :(
Tako da imam naročene Sava eskimo HP, katere sem tudi že preizkusil. Za svoj denar dobra guma, ni pa Nokian :doubt:
Zanimivo...jst sm pa nad Nokian WR D3 razočaran napram Savi. Kakor jih hvalijo, sem bil sam bolj zadovoljen s Savo. Resda je Sava slabša na mokrem, je pa zato bolša na snegu, v suhem je pa oprijema tako z vsako dovolj za normalno vožnjo.

Sam sem bil do sedaj od zimskih gum katere sem probal, najbolj zadovoljen z Dunlop gumami (probal 3 različne modele), pa edini minus vidim v večji obrabi - max 2 sezoni.
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
THOR
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1262
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 1:06 pm
Vozilo: alfa 33/156/159/giulietta

Povsem verjamem, ker veliko zavisi od avta in stila vožnje.
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
Sashalljr
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 99
Pridružen: Sr Jul 16, 2008 10:56 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 146 1,8TS
Kraj: Maribor

Zgleda sem prehitro naročil letos, konec septembra. In nisem videl, da je že nov model letos WR D4...po specifikacijah precej tišja in boljša v mokrem, ker D3 je kar precej glasna. Škoda, bomo pa drugo leto.

Kar se pa obrabe tiče pa je res dosti odvisno od načina vožnje, res pa je da osebno vedno kupim nekaj iz ranga za višje hitrosti, načeloma bi bila za mene "T" hitrost - do 190km/h prek dovolj, ampak mi je en vulkanizer enkrat zatrjeval, da se guma za večjo hitrost kasneje pregreva in posledično ima manjšo obrabo. Kolko je res nevem, ampak od takrat vedno naročim gume do "H" hitrosti - do 210km/h. Cena je ponavadi itak enaka...
It's not bad being small fish if you are PIRANHA!
Uporabniški avatar
thunderbolt
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1072
Pridružen: To Avg 29, 2006 12:49 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Zasavje

moofdi napisal/-a: Zanimivo...jst sm pa nad Nokian WR D3 razočaran napram Savi. Kakor jih hvalijo, sem bil sam bolj zadovoljen s Savo. Resda je Sava slabša na mokrem, je pa zato bolša na snegu, v suhem je pa oprijema tako z vsako dovolj za normalno vožnjo.
Savi eskimo HP, ali S3+? Predvidevam, da S3+. Jaz sem imel oboje S3+ in HP. Hmm, no ja, kakor je THOR rekel.
Se pa ne strinjam, da je za suho vsaka dobra. Klinc je taka guma, če ti jo cufa, spodvihava in radira na suhem, ter daje slabo povratno informacijo. Konec koncev tisti, ki smo veliko na cesti šteje tudi obraba, in večino časa od 15.11 do 15.3. prevoziš na suhi in mokri cesti ne v snegu. Najboljša zimska guma po suhem je bila meni Yokohama W drive.
Sashalljr napisal/-a: Kar se pa obrabe tiče pa je res dosti odvisno od načina vožnje, res pa je da osebno vedno kupim nekaj iz ranga za višje hitrosti, načeloma bi bila za mene "T" hitrost - do 190km/h prek dovolj, ampak mi je en vulkanizer enkrat zatrjeval, da se guma za večjo hitrost kasneje pregreva in posledično ima manjšo obrabo. Kolko je res nevem, ampak od takrat vedno naročim gume do "H" hitrosti - do 210km/h. Cena je ponavadi itak enaka...
Ne vem zakaj bi se ti pri hitrostih (normalna kombinirana vožnja) od 50 - 160 km/h kaj pregrevala guma, ki je narejena za hitrosti do 190 km/h? Ne bom pameten, ampak ni mi pa logično... kvečjemu bi pri obrabi lahko igral kakšno vlogo indeks nosilnosti :-k
dancekbanancek
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 7:50 pm

Letos sem nataknil gor NOKIAN WR D4. Za zdaj je guma ok, zelo tiha, lepo drži. Sam sicer na zimskih pnevmatikah ne pretiravam ravno... Me pa zanima prvi dež, ki bo, kako se bodo odrezale.

Mi pa ni ravno logično, da kupujete zimsko gumo za čisti sneg. Čistega snega po cestah je tako zelo zelo malo, ponavadi gre za plundro ali pa je cesta zgolj mokra. In ravno zaradi teh stvari sam ne kupim nikoli Savinih gum (imel sem jih na svojem prvem vozilu, nove...). V dežju je bolje, da bi kar samomor šel nardit kot pa z njimi ne cesto. Za v sneg res nimam kaj reči, sem bil z njimi v Kranjski gori in je res šlo brez problema. Ampak kolikokrat pa je tako na zimo (razen tistih, kateri živite v hribih ali na bolj sneženem koncu Slovenije)? Sam sem mnenja, da mora guma imeti dober oprijem v mokrem, solidnega v snegu, po suhem vozišču pa je večina malo boljših gum dobra.
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

thunderbolt napisal/-a:
moofdi napisal/-a: Zanimivo...jst sm pa nad Nokian WR D3 razočaran napram Savi. Kakor jih hvalijo, sem bil sam bolj zadovoljen s Savo. Resda je Sava slabša na mokrem, je pa zato bolša na snegu, v suhem je pa oprijema tako z vsako dovolj za normalno vožnjo.
Savi eskimo HP, ali S3+? Predvidevam, da S3+. Jaz sem imel oboje S3+ in HP. Hmm, no ja, kakor je THOR rekel.
Se pa ne strinjam, da je za suho vsaka dobra. Klinc je taka guma, če ti jo cufa, spodvihava in radira na suhem, ter daje slabo povratno informacijo. Konec koncev tisti, ki smo veliko na cesti šteje tudi obraba, in večino časa od 15.11 do 15.3. prevoziš na suhi in mokri cesti ne v snegu. Najboljša zimska guma po suhem je bila meni Yokohama W drive.
Eskimo S3 ja...

Se tudi jaz strinjam z THORom, veliko zavisi od avta pa načina vožnje.

Jst sem v takšnih koncih da mamo nekaj več snežnih dni, pa dalj časa je nesplužen sneg in tam kjer je šlo Savo bp, sm se z Nokian zakopal.

Se strinjam, da je Nokian definitivno boljša na mokrem, glede obrabe še ne znam rečt, ker je bla lasnko leto prva sezona, po suhem se pa pozimi vozim dokaj po pameti...meni ko vzamem v obzir še ceno, kot paket, pod črto Sava več odvrne kot Nokian.

LP.
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
THOR
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1262
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 1:06 pm
Vozilo: alfa 33/156/159/giulietta

Če gledaš ceno je najboljša sava, v nižjem razredu (pač za malo vožnje in ne preveč zahtevne) pa kormoran, ki je smešno poceni in dobro pelje. Drugače pa brez pardona Nokian, ki poje gy in contija, kadar želiš. Pa prosim nehajte gledati adacove teste, pa res še verjamete tej golazni šwabski. Če bi oni delali teste za najbolj zelen avto, z veliko prednostjo zmaga hitlervoz.
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
Sashalljr
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 99
Pridružen: Sr Jul 16, 2008 10:56 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo 146 1,8TS
Kraj: Maribor

thunderbolt napisal/-a:
Sashalljr napisal/-a: Kar se pa obrabe tiče pa je res dosti odvisno od načina vožnje, res pa je da osebno vedno kupim nekaj iz ranga za višje hitrosti, načeloma bi bila za mene "T" hitrost - do 190km/h prek dovolj, ampak mi je en vulkanizer enkrat zatrjeval, da se guma za večjo hitrost kasneje pregreva in posledično ima manjšo obrabo. Kolko je res nevem, ampak od takrat vedno naročim gume do "H" hitrosti - do 210km/h. Cena je ponavadi itak enaka...
Ne vem zakaj bi se ti pri hitrostih (normalna kombinirana vožnja) od 50 - 160 km/h kaj pregrevala guma, ki je narejena za hitrosti do 190 km/h? Ne bom pameten, ampak ni mi pa logično... kvečjemu bi pri obrabi lahko igral kakšno vlogo indeks nosilnosti :-k
Meni se je zdelo logično, ker drugače bi bilo vseeno če bi za hitrosti, nevem recimo nad 240km/h vzel gumo z indeksom H. Po logiki se mi zdi, da je ta indeks hitrosti pogojen tudi s samo trdoto - govorim na pamet :-)(
Poznam primere, ko so eni pretiravali z nižjimi indeksi hitrosti in se je guma začela cefrat, zato predvidevam, da se guma z nižjim indeksom hitreje ogreje kot tista z višjim - kar pa spet ni nujno dobro, če delaš recimo kratke relacije, kjer guma nima optimalnega delovanja. Ter spet menim, da v mokrem ni toliko pomembno, kot v suhem, kjer je več trenja s podlago. Nisem ekspert, ampak naglas razmišljam.
Indeks nosilnosti je pomemben, če voziš poln ali prazen - velik ali majhen avto, če se guma "vsede" ali ne in če se vsede se tudi lahko začne pregrevat. Torej višji indeks nosilnost - trši robovi. Kolko mi je pač znano isto kot če bi vozil s prazno gumo na primer.
PS: Nisem ekspert, ampak naglas razmišljam :-k
It's not bad being small fish if you are PIRANHA!
Uporabniški avatar
JUG
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Feb 22, 2012 7:59 pm

Bl mal piše na zadnjih straneh :twisted:

Tri leta na Dunlop Wintersport 4D poleti pa pozimi skupaj. naredil slabih 50kkm zdej so pa za zamenjat. Se je vsako leto poznalo na oprijemu, ampak še sedaj ko je guma še na indikatorjih se da normalno brez strahu peljat, tudi hitreje če je treba. Pozna se da pri vsakem malo močnejšem speljevanju z mesta zdrsi in da nos malo vleče ven če se prenagliš v ovinku. Aja šele letos proti koncu sezone so se začele sprednje cufat.

Skratka vse zvezdice za WinterSport 4D, priporočam vsem!

Kašne gume ste mel do zdaj na 159ki 17" dimenzije? Gledam pa se začnejo cene spodobnih gum od 100€ dalje, raje par evrov več, edino Nexen Winguard Sport je za 70, pa se ne sliši tko kot Ling Long :D Je to dobra guma, v testih je nisem našel?

LP Jakob
Uporabniški avatar
JUG
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 710
Pridružen: Sr Feb 22, 2012 7:59 pm

Pobrano iz http://www.tyrereviews.co.uk/

Dunlop Wintersport 4D
Slika

Nexen Winguard Sport
Slika
Chuck
Alfist
Alfist
Prispevkov: 331
Pridružen: Pe Avg 21, 2009 1:22 pm
Vozilo: 2002 Alfa Romeo 1.9JTD
Kraj: Sevnica-Krško

Tudi za to sezono bodo šle gor Dunlop WS 3D. 2 sezoni so držale zelo dobro.

Ponavadi sem gume zvozil v dveh sezonah tako da nevem kako dobro se bodo obnesle letos. Profila je pa še kar dovolj.
D'oh!

2000 Alfa Romeo 156 1.9JTD wracked
2004 Alfa Romeo GT 2.0 JTS sold
2002 Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD daily driver
Uporabniški avatar
THOR
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1262
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 1:06 pm
Vozilo: alfa 33/156/159/giulietta

A ima kdo mogoče odveč kupon za gume-direkt??
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
trafo66
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 154
Pridružen: To Nov 10, 2009 7:40 pm

Glede gum.Jaz sem na bmw 530da dal strahoma zimske gume Sebring.Do sedaj sem imel izkušnje z sava eskimo novi model,ki je v redu.S03 sem tudi imel ampak so grobe in slišne po suhem in nič bolje ne gredo po snegu od nove save eskimo.
Sebring sem vozil sprva po suhem.Sploh ne počutim,da je zimska guma,ajde sem rekel po suhem so ok ,po mokrem verjetno katastrofa.Pa niso.Po mokrem sedaj pred snegom,ko je bila mastna cesta in so vsi nekaj cijazili,sem prehiteval skoraj vse.Sem bil pa radoveden,če tale poceni zadeva kaj velja po snegu.Moram priznat,da sem res pozitivno presenečen.Zadnji konec čisto miren edino v zelo velikem klancu ob pritisku na plin kot bi bila suha cesta ,blinkne lučka od esp.Če imaš normalen plin potem gre brez te lučke.Skratka tega si ne bi mislil niti v najboljših sanjah,da bodo te nizkocenovne avstrijske gume v vseh trojih pogojih zelo dobre.
Ko sem to zadevo naročeval sem vprašal vulkanizerja,ki ima spletno trgovino,če to kaj velja pa je rekel,da so cenejše in boljše od vseh azijsko kitajskih gum ampak,da je mogoče sava boljša.Pa ni.Po tem testiranju sem popolnoma zadovoljen in bom spomladi dal na avto njihove letne gume.Če so vsaj tako dobre po dežju kot zimske potem vsa čast.
Toliko o mojih izkušnjah.Je ni znamke ,ki je ne bi sprobal vsaj letne.Tak,da mogoče se ne motim glede tega.
Aja tele sebring gume sem sprobal tudi na ac tam do 200 .Brez ene pripombe kljub mokri avtocesti.
Na alfi 166 turbo sem pa imel eno tri komlplete bridgestone potenza letne in nisem bil zadovoljen.Alfa je na zadnjem koncu po ovinkih poskakovala in tud zaropotalo je včasih.Mojster je rekel,da na podvozju vseh 6 selenov ok in nima smisla menjat.Šele,ko sem zamenjal gume takrat je nehalo to poskakovanje in ropot odzadaj.Očitno avto ne prenaša trših gum.
Na tej alfi sem vozil tudi s02 tisto je pa tulilo in komot bi človek misli,da so ležaji fuč.
Uporabniški avatar
Kemo
Alfist
Alfist
Prispevkov: 383
Pridružen: So Dec 16, 2006 6:39 pm
Vozilo: 156 SW GTA
Kraj: Ljubljana

trafo66 napisal/-a:Skratka tega si ne bi mislil niti v najboljših sanjah,da bodo te nizkocenovne avstrijske gume v vseh trojih pogojih zelo dobre.
Jih ima sodelavec na avtu in ni ravno zadovoljen. V mokrem drsijo v suhem pa je zelo plavajoč občutek. Pa gume so "made in Serbia".
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

530d potem pa neke poceni fičfirič gume, bravo res.


Jaz mam letos gor nov Goodyearov model, Ultragrip performance (Gen1) v 225/45-R17 94V, in zaenkrat nobenih primpomb, v snegu se zdi da ostali stojijo ko jih prehitevaš :), svoje najbrž doda tudi samozaporni dif.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Odgovori
  • Informacija