Pravtako se vidi da gre za dokaj dirkaški motor, saj je vrtina bata večja kot gib, kar dandanes razen v superšportnih avtih ne najdemo skorajda nikjer več. V praksi to pomeni nekoliko manj navora, a večjo željo po vrtenju in izjemno odzivnost.Arguably one of their most beloved examples is Giuseppe Busso's original 2.5 liter V6, which has been cited by some as one of the best and most distinctive sounding production engines (even in its latter 24v forms) of all time.
X2SubjectX napisal/-a:pogresam mojo 155tko z 2.5 masino
Če ni skrivnost katero si šel sprobat? Lahko tudi na ZS, glede motorja ti lahko jaz kaj pomagam mogoče, pa zna bit da bom mel v kratkem celega 2.5 v6 na voljo za dele.jaka_speed napisal/-a:Hvala za odgovor.Dva dni nazaj sem jo vozil.O zvoku res skoda zgubljat besede...zveni carsko Pa tudi ze od 2000 obratov naprej prav lepo vleče,čeprav ima najvecji navor sele pri 5000..Si jo bom kar omislil in počas
porihtal,da bo kot nova.Kdo je kaj strokovnjak za te mašine v SLO?
LP
Jaz sem zamenjal te famozne kolektorje z katalizatorji za športni kolektor v upanju, da bo zvok še lepši... Zvok se bistveno ni spremenil, razen neprijetnega rezkega zvoka v višjih obratih. Tko da, v praksi ta podatek ne drži povsemlizard napisal/-a:Malce slabši oz. bolj zadušen zvok bi naj imele zadnje verzije (samo 3.0 in 3.2), ki so imele katalizatorje tudi na izpušnih kolektorjih.
147 2,5 V6 ?? Nebi blo slaboMiholl napisal/-a:147 je se vedno na voljo
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 27 gostov