Glede na tvoje govorjenje sklepam, da tud od daleč ne poznaš proizvodne industrije... Delam za firmo, kjer delamo skoraj izključno za avtomobilsko industrijo in takega nakladanja od daleč ne morem slišati. Če bi vedel koliko časa traja, da razviješ zgolj en del avtomobila ter nato zanj še proizvodni proces. Na koncu morajo vsi (1000+) deli pasat skupaj, zdržat vsaj 300k km brez problemov pod vsemi možnimi podnebnimi vplivi in uporabniki, občutek v vožnji najboljši in nevem še kaj vse. Alfa je večino tega naredila do sedaj v reci in piši dveh letih in pol. Večina avtomobilistov potrebuje za menjavo generacijo cca 7 let (fauve koncern ima vmes še močan facelift). Če ne delajo v nekem realnem časovnem planu, bodo resno ogrozili vse. Ugled, vzdržljivost, občutek.janezkranj napisal/-a: Ponovno jim predlagam, da zaposlijo kakšnega, ki ve kaj je organizacija, ki ve kaj je učinkovita proizvodna, kaj je učinkovita raba financ...
Glede na trenutne informacije sklepam, da italjani z QVjko ciljajo na počasen zagon proizvodnje za izločitev začetnih težav v proizvodnji. Vsi jih imajo. Slučajno kdo ve, koliko časa so pri Jaguarju potrebovali od najave do začetka prodaje model XE? Glede na to, da sta v istem razredu, oba imata popolnoma novo multiplatformno zasnovo in enake zasran renome znamke je kar dobra primerjava...
Mi je pa Giulia v vseh barvah zelo zelo lepa. Enako kot vsi pa čakam na ponudbo dizel motorjev. Mi ni problem čakat, ker bo tako ali tako morala biti vsaj 5 let stara, da si jo bom lahko vsaj približno privoščil Do takrat imam čas še malo si razširit obzorje na drugih modelih