Bencinarji...

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Ne ni bil isti model, ampak dovolj izkušen voznik takoj ugotovi, da dobrih 10% višji navor pri precej nižjih vrtljajih dela svoje.
Lohk bi reku, da ti ga jtska bolj potegne kot stara dama predvsem v uporabnem območju vrtljajev in zahteva manj poseganja po prestavni ročici.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Glede na to, da je samo veriga za JTS 2.2 čez 200€ v VB, je cena posega kar konkretna, oziroma pri nas še konkretnejša. Kaj se ni to dalo pod garancijsko popravilo? Moglo bi se, nenazadnje gre za napako tovarne. Čeprav, pri Italijanih ...
Lohk bi reku, da ti ga jtska bolj potegne kot stara dama predvsem v uporabnem območju vrtljajev in zahteva manj poseganja po prestavni ročici.
To bo pa po moje bolj posledica nižje teže/drugačnega modela, ker JTS ima pod nizkimi obrati revno mešanico (in manj konjev kot TS), TS pa ima zmeraj prebogato mešanico, posledično ima tudi 2 svečki na valj za čistejše izgorevanje. Je pa res, da po mojem mnenju serija 2 in 3 TS-ja nista tako posrečeni kot prva serija. Je v vožnji med njimi kar konkretna razlika, čeprav imajo vsi iste konje (serija 2 ima celo 5 konjev več, ampak se jih ne čuti).

Kot sem že parkrat omenil - JTS je čudovita stvar na papirju, v praksi pa je žal situacija obratna. Dobre stvari so, da ni variatorja in ni problemov z ojničnimi ležaji. Drugače pa manj konjev, višja poraba, injektorji itd. Tako kot so že omenili predhodniki.
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

V praksi? Torej si ga ti tudi imel?

Na papirju ima isti model popolnoma enake pospeške 8,4s ... torej bi težko rekli da je zadeva obratna .... In tudi na papirju ima JTS več konjev.
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

Kako je s popravilom v okviru garancije pri nas nevem vendar po prebranem na angleškem forumu na uradnem servisu niso hoteli kaj preveč slišati o tem.
Sam menim, da bi seveda stvar mogla biti odpravljena v okviru garancije.
So pa imele tudi nekatere Mazde (dizel) probleme z verigo (verjetno kar cel PSA) in je bil isto problem pri uveljavljanju garancije.

2.0JTS ima revno mešanico do 1500rpm od tam naprej pa deluje normalno.
Sam imam občutek, da se razlika v navoru kar pozna napram 2.0TS (recimo med 2000-4000 obrati) od tam naprej pa imam občutek da je prebl isto oz. je TS še nekoliko bolj odzivna na spremembo plina.
Problem je ker sem mojo JTS SW primerjal samo z navadno 156 2.0TS 155ks, ki pa ima nekaj kg manj.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Okoli garancije: sem pregledal vse modele, pa nima VOSA nobenega vpisa za JTS verige. Samo ogenj, zavore, nosilci na strehi, sklopka, izguba nadzora. In to je vse.
gregork
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 596
Pridružen: Po Sep 29, 2008 2:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Bohinj

Jaz mam 2.2 in ko sem jo kupu neki ni delal prov. Takoj sem šel na tester in ugotovil, da je veriga za zamenjati. Skupni strošek je bil 750€ na pooblaščenemu servisu. Sam smo se tako zmenil da je v večini stroške kril prodajalec rabljenih avtov, saj je tako pisalo v pogodbi.

Drgač gre pa solidno pri večjih obratih, pa fajn grmi.

Sem kar zadovolen.
AR ruls
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

2.2 je znan po tej verigi ... tuji forumi poročajo, da se stegne tudi že pri 40000km ... upam, da je pol upgrade kaj boljši.
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

alfa_samec napisal/-a:Glede na to, da je samo veriga za JTS 2.2 čez 200€ v VB, je cena posega kar konkretna, oziroma pri nas še konkretnejša. Kaj se ni to dalo pod garancijsko popravilo? Moglo bi se, nenazadnje gre za napako tovarne. Čeprav, pri Italijanih ...
Samo en mogoče butast komentar.

Kako stane zamenjava verige 750 EUR, material pa 200 EUR??

Ali veste, kako se lahko zamenja verigo (sklepam, da je razstavljiva in ima zvezni člen)?

Na zveznem členu jo razpneš, ob odstranejnih svečkah motor zavrtiš v smer, da potegne novo verigo blok motorja in ko prideš okoli le zapneš verigo. Je drugega, če se tudi poškodovani zobniki, eventualno menja napenjalec,....

Vse kar potrebuješ je novo tesnilo pokrova glave in seveda verigo.

Seveda se pa lahko motim, vendar smo tako včasih menjali verige (tudi če ni imel original zveznega kosa - nove se je dalo dobiti z zveznim in si staro ali odbrusil ali malo obrusil in odprešal) da ni bilo nobenega odpiranja.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Kako stane zamenjava verige 750 EUR, material pa 200 EUR??
Čez 200€ je cena verige za 2.2 JTS v Angliji, pri nas verjamem da je nekajkratnik te cene, ampak govorim na pamet (je pa znano, da je material v VB dosti cenejši kot pri nas).

Evo ti material:

http://www.alfaworkshop.co.uk/parts/159_Cam_chain.shtml

Edit: vodila za verigo so zgleda tudi preko 200€. Potem pa še dihtunga, delo, 1 dcl antifriza in tekočina za steklo, pa si tam-tam.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6823
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

@ROBERTH
Poglej v eLearn kaj se dela ob zamenavi ... #-o
Skorej pol mašine sesut, da ne govorim o motornem prostoru.
Zakaj - če sem prav videl zaradi enih butastih šponarjev.

Toliko mi je ostalo v spominu, ko sva s sodelavcem gledala za njegovo 1.9 JTS.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

alfa_samec napisal/-a:
Kako stane zamenjava verige 750 EUR, material pa 200 EUR??
Čez 200€ je cena verige za 2.2 JTS v Angliji, pri nas verjamem da je nekajkratnik te cene, ampak govorim na pamet (je pa znano, da je material v VB dosti cenejši kot pri nas).

Evo ti material:

http://www.alfaworkshop.co.uk/parts/159_Cam_chain.shtml

Edit: vodila za verigo so zgleda tudi preko 200€. Potem pa še dihtunga, delo, 1 dcl antifriza in tekočina za steklo, pa si tam-tam.
Sem pogledal, če ne menjaš vodil, je dela za 1h. Simpl.
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

A ste prepričani, da je veriga tista, ki se "raztegne"?
Ker edini kos, ki je bil zamenjan je napenjalec verige iz 71739318 v 71769984 leta 2010. V letu 2008 pa je zamenjan še zobnik na sesalni odmični gredi iz 71739678 v 71753047.
Ostali deli vključno z verigo imajo enake kataloške.
Razen, če omenjeni deli dejansko poškodujejo verigo.
Emperor of The Dark Realm
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

AlfaWorkshop napisal/-a:On the 2.2 litre JTS engines there is an issue with the engine management light coming on and when you read the fault code it tells you that the camshafts are incorrectly timed and this is caused by a stretched cam chain, they don’t seem to break, thank god, but they do make the dash light up like a Christmas tree. Unfortunately there is only one cure for this which involves replacing the camshaft drive chain and this takes around 4 hours and the 159 cam chain kit will cost around £300 so it is not a cheap fault to rectify.
Uporabniški avatar
SHadowX
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2587
Pridružen: Sr Sep 24, 2003 2:26 am
Član Alfa Kluba: 1

Sem prebral ta opis napake in mi je še vedno malo laičen in sumljiv glede na to, da po ePER-u sodeč veriga sama ni doživela nikakršne spremembe od začetne verzije motorja. Če je napaka v napenjalcu lahko le ta vpliva na napetost verige in posledičen preskok le te na katerem od zobnikov.

V primeru, da je veriga edini krivec, pa res ni prav nobenega razloga za razdiranje več kot pokrova ventilov za zamenjavo le te kot je opisal že ROBERTH.
Emperor of The Dark Realm
Odgovori
  • Informacija