če je blok enak od 10v in 20v potem bi moralo pasat. Samo ni mi jasno kaj bi s tem dobil, razen 1000€ stroška , pa najbrž ne bo dovolj, ker je treba menjat še polosovine pa najbrž še kaj drugega.. 1 dcl manj porabe ne bo vrnilo vložka v 2 milijona kilometrih...
jaz tudi menim da naknadna vgradnja novega menjalnika samo zaradi 6 brzine se po računici ne izplača, vem pa da ko sem jaz svojo kupoval je bil eden izmed pogojev tudi 6 brzina in ja mogoče je predolga (govorim za 1.9 JTDm 110kw 150HP ) in ne moreš ravno lepo pelat 55-60 km/h z 6. brzino ampak vse kar je 70km/h + 6 poje in tk lepo se je pelat da res ni ko vidiš da je poraba takrat 2,8l/100 +- 1-2 dl
Alfa Romeo .. time to stop looking and start touching
če szi 6 furaš 70 po ravnem vrjemi da skoraj da ne tikaš gasa ... ker je že minimum dovolj ... in tudi če BC laže na polno zakaj potem ko dodam še prehitevanje, cca 6km vzpona kjer tudi niso obrati ravno pod 2k rpm pa še kake 6-10 km mestne vožnje od skupaj 60 km dnevno pristanem na povprečni porabi 5,6 po BC 5,7 po računanju?
dejansko alfa v 6 70km/h skoraj da pelje sama minimum .. kaj če takrat kurit če ni klanca?
Alfa Romeo .. time to stop looking and start touching
Tisti,ki imate 6pr..koliko obratov je pri 130kmh?
Pri 10v v 5pr.. je točno 2500rpm.
Pomoje,da večja je hitrost bolj se pozna. Npr..20v naj bi imela pri 150kmh v 6pr..2600rpm,10v ima pa že 3000rpm in je verjetno takoj večja poraba ali ni neke bistvene razlike??
Doleq4 napisal/-a:Tisti,ki imate 6pr..koliko obratov je pri 130kmh?
Pri 10v v 5pr.. je točno 2500rpm.
Pomoje,da večja je hitrost bolj se pozna. Npr..20v naj bi imela pri 150kmh v 6pr..2600rpm,10v ima pa že 3000rpm in je verjetno takoj večja poraba ali ni neke bistvene razlike??