AR 156 2.4 JTD 10V vs 2.4 JTD 20V

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Odgovori
Uporabniški avatar
Doleq4
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 157
Pridružen: To Mar 01, 2011 11:12 pm

Kakšne so kej razlike med 2.4 jtd 10v proti 2.4 jtd 20v.
alfo z jtd 10v si lastim trenutno,vendar bi imel nekaj še močnejšega in novejšega.
Zanimajo me razlike v porabi,moči,cene servisov??
Pa če še morda kdo ve,koliko obratov ima jtd 20v pri 150kmh,ker pri sedanji so to 3000rpm pri 150kmh,kar se mi zdi dokaj veliko...
Jadran1
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 66
Pridružen: So Okt 25, 2008 8:39 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Brežice

jaz imam pri 150 km/h v 6. prestavi okoli 2600 obratov

156sw 2.4 20v 2004
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

To je odvisno od menjalnika ne od mašine.

156 ima 5 stopenjski menjalnik pri 2.4 10V mašini, medtem ko je 20V mašina združena s 6 stopenjskim...

Ista 2.4 10V mašina v 166 pa ima tudi 6 stopenjski menjalnik, tako da so obrati primeno nižji.
Uporabniški avatar
Doleq4
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 157
Pridružen: To Mar 01, 2011 11:12 pm

Hja pol se kr pozna v prid 20v,ker pri sedanji 3000RPM pri 150kmh je kar veliko...škoda da ni 6pr.@tribesman,ko si alfa štručko...kaj pa kakšne razlike poraba,moč,cene servisov 20 vs 10v????
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

10V je bolj ugodna, od oka pol litra... in tudi bolj "vozna" v nizkih obratih tam okoli 1500rpm.
Uporabniški avatar
Doleq4
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 157
Pridružen: To Mar 01, 2011 11:12 pm

TribesMan napisal/-a:10V je bolj ugodna, od oka pol litra... in tudi bolj "vozna" v nizkih obratih tam okoli 1500rpm.
Da ima navora 10v več v nizkih obratih kokr 20v?zanimivo...sem mislil da je obratno,ker ima 20v tudi precej več konjev in več navora.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

To vse gre na račun večje turbine ki omogoča "več navora" in "več moči" seveda s stranskim učinkom da je cel "powerband" premaknjen v višje obrate, kar seveda pomeni manjko navora tam nizko spodaj.
Še slabši primer iste prakse je 200KM 2.4 iz 159, ki ima še več navora in še več moči, in tako turbo luknjo da je skoraj komično.
Uporabniški avatar
Doleq4
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 157
Pridružen: To Mar 01, 2011 11:12 pm

Pa se splača vzet močnejšo verzijo al je bolje čipat sedanjo,kakšna bo potem razlika?
So še kakšne posebne hibe 20v motorja,ker 10v velja za zelo zanesljivega.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

"Splača" se sigurno ne, ker boš na večji zgubi... vprašanje je sam kolk ti pomeni tistih 6 brzin.
Piki
Alfist
Alfist
Prispevkov: 383
Pridružen: Pe Dec 01, 2006 7:59 pm
Vozilo: AR 156 SW 2.4 JTD 10V
Kraj: Ljubljana

Doleq4 napisal/-a:Pa se splača vzet močnejšo verzijo al je bolje čipat sedanjo,kakšna bo potem razlika?
So še kakšne posebne hibe 20v motorja,ker 10v velja za zelo zanesljivega.
Jaz imam čipano 2.4 JTD 10 V, kupil sem jo od kolega, ki je imel potem 20 V. Trdil je, da čipana 10 V bolje pospešuje od 20 V. Kako je s končno ne vem, tu je po moje 20 V v prednosti, zaradi 6. brzine.
Uporabniški avatar
Doleq4
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 157
Pridružen: To Mar 01, 2011 11:12 pm

TribesMan napisal/-a:"Splača" se sigurno ne, ker boš na večji zgubi... vprašanje je sam kolk ti pomeni tistih 6 brzin.
hja, 6pr bi prav prišlo,ker ogromno km nardim po ac s tem bo pa tudi nižja poraba....
Uporabniški avatar
Doleq4
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 157
Pridružen: To Mar 01, 2011 11:12 pm

Piki napisal/-a:
Doleq4 napisal/-a:Pa se splača vzet močnejšo verzijo al je bolje čipat sedanjo,kakšna bo potem razlika?
So še kakšne posebne hibe 20v motorja,ker 10v velja za zelo zanesljivega.
Jaz imam čipano 2.4 JTD 10 V, kupil sem jo od kolega, ki je imel potem 20 V. Trdil je, da čipana 10 V bolje pospešuje od 20 V. Kako je s končno ne vem, tu je po moje 20 V v prednosti, zaradi 6. brzine.
To je možno,ker čipana 10v ima verjetno okoli 190km,samo če pa čipaš 20v bi pa pomoje letela ko "sneta "sekira"
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Niti ne... 150 konjska se čipa izjemno... na koncu je kakih 15KM razlike. V navoru pa prakaktično nič.
Uporabniški avatar
Doleq4
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 157
Pridružen: To Mar 01, 2011 11:12 pm

Pa je drugače še kakšna bistvena razlika,med tema dvema motorjema...razen to da ima 20v pač 10ventilov več?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Drugače je precej drugačen motor... blok je isti, vse ostalo je drugače. Od elektronike naprej.

Aja, pa pije 10V manj... tako da argument o nižji porabi zaradi 6 brzin mislim da ne pije vode.
Odgovori
  • Informacija