AR 156 2.4 JTD 10V vs 2.4 JTD 20V

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
alfa111
Alfist
Alfist
Prispevkov: 283
Pridružen: To Apr 13, 2010 11:23 pm
Vozilo: ex 156 2.0 selespeed
156 SW 1.9jtd
156 1.9 jtd

TribesMan napisal/-a:Obstaja 140 in 150HP verzija 2.4 motorja.

Razlika je v enem cilindru več... kar pomeni ene 10% višjo porabo, pol litra več olja pri servisu, 80kg več v nosu avtomobila, in samo 5 prestav, kar je premalo za tak motor (to velja samo za 156)... ma pa lepši zvok...
Sam če se ne motim se vseeno lahko zamenja menjalnik iz 166 s 6 prestavami, v 156 2.4 10V, baje da paše?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Paše že, samo potem boš lahko vozil samo še v leve ovinke :)

Alfin 6 stopenjski menjalnik je predolg za uporabo v 156, štrli v kolotek.
Uporabniški avatar
Doleq4
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 157
Pridružen: To Mar 01, 2011 11:12 pm

Doleq4 napisal/-a:Ali gre to za iste motorje 2.4 jtd 20v s spremenjenimi softwerji 176km vs 185 ter 200 konjska v 159??
Noben nič neve...morda tribes ? :)
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

176HP je osnova...

200HP je novejša generacija... veliko sprememb od vbrizga goriva do turbine, računalnika, sesalnega kolektorja s swirl ventili...

185HP pa je 200HP motor z vsemi nadgradnjami, ampak enako turbino (stari tip) kot 176HP motor.
Uporabniški avatar
Doleq4
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 157
Pridružen: To Mar 01, 2011 11:12 pm

aha hvala ti..sem pa slišal,da gre 2.4 176 konjska dosti bolje in manj porabi od 159 200konjske,verjetno zaradi teže pa nima dpf-ja,kar doda cca litr itd.. :) pa naj bi se 176 bolje čipala je kej resnice na temu?
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Težko primerjat ker motorja nista v istem avtu.

Ampk 176HP v 166 pije sigurno manj, gre pa praktično isto kot 200HP v 159.
Glede razlike v čipanju pa ni neke hude zadeve. Potenciala imata oba približno isto.

Samo jest ne maram 200HP mašine :)
Uporabniški avatar
Doleq4
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 157
Pridružen: To Mar 01, 2011 11:12 pm

Hja,če gre pa 166 z 176 konjskm motorjem bolje od 159 - z 200 konji...potem pa zna bit res 156 raketa proti svoji naslednjici pa še manj porabi :wink:
Glede čipanja sem pa gledal po RSR-ju,da navora je praktično isto,no sej tudi v orginialu je minimalna razlika.
slavko
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 117
Pridružen: So Jan 16, 2010 6:34 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Raka

V glavnem...
lastim si 156 s 176 konjskim motorjem...vozim le dolge relacije...in lahko rečem le, vsaj zame...najboljša kombinacija...odlični pospeški in poraba okoli 7,2-7,5 s konkretno hitrostjo...to je motor za avtoceste in ogromne kilometre...lp
Uporabniški avatar
Doleq4
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 157
Pridružen: To Mar 01, 2011 11:12 pm

Bom kar tule vprašal.
Ali ima 2.4 jtd 150 konjska samonastavljive ventilske reže ali je nastavljanje ročno?
skyblue
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 763
Pridružen: Sr Sep 07, 2011 9:06 am

ventili pri 2,4 JTD 10V se štelajo s podstavljanjem ploščic med vzmet in odmično. 20V ima hidravlične dročnike. Pri 10V dokler ne razdiraš glave nimaš kaj štelat, ker je to narejeno v tovarni. Prej bo avto razpadel, preden boš tukaj izven predpisanih toleranc
Uporabniški avatar
Doleq4
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 157
Pridružen: To Mar 01, 2011 11:12 pm

No,da povem razplet te teme.
Iskal sem 20v,ampak ni bilo nobene taprave...pa še tiste,ki so lepe se cene že dosti približajo najcenejšim AR 159.
Hotel sem FC+6 brzin..ampak naneslo je tako,da sem vzel ponovno AR 156 2.4 jtd 150km...res,da ne gre tako kot 20v,vendar po pogovoru različnih mehanikov naj bi bila 10v bolj trpežna in zanesljiva...pa še bolj se čipa kot 20v tako,da si pol skoraj na istem...+ manjša registracija :)
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

20v gre bolje kot 10v, ni nic manj trpezna. Se enako dobro čipa. Je bolj dinamicna ima vecji navor. Ima 6 prestav. Poraba ni nic vecja. Tudi registracija ni nic drazja razred 100-130 kW.
Zakaj so 159ke letnik 2006 tako poceni. Ker jih nihce noče, ker so pasje drage za vzdrzevanje. In tist ki nima denarja za 156ko vzdrzevat naj pozabi na 159ko.
zakaj so nekatere 156ke parsto eur drazje od ostalih. Zato, ker so dobro vzdrzevane, imajo servisne racune itd...
Uporabniški avatar
Doleq4
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 157
Pridružen: To Mar 01, 2011 11:12 pm

Nič ne rečem..tvoja je odlična...zakaj je pa nisem vzel,sem ti pa že na PS napisal.
Glede navora ga ima 10v več v nižjih obratih 20v več v višjih.Definitvno pa manjka 6prestava...poraba je verjetno res podobna,čeprav naj bi bila 10v malce ugodnejša cca pol litra...
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Zdaj mam se novo sklopko. Avto trga gate.
Ce ga ne bom pridal grem po nove konje, pol bo pa se alsfalt trgal.
Uporabniški avatar
Doleq4
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 157
Pridružen: To Mar 01, 2011 11:12 pm

TribesMan napisal/-a:Paše že, samo potem boš lahko vozil samo še v leve ovinke :)

Alfin 6 stopenjski menjalnik je predolg za uporabo v 156, štrli v kolotek.
Misliš,da ne paše niti od 20v?
Ker to je res edino butasto pri 10v motorju,da niso dali zraven 6pr...
Odgovori
  • Informacija