Servis - AR 156 CrossWagon, 2.0 TS Selespeed

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

Odgovori
Wind of Love
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr Jan 02, 2013 8:11 am

Res ste face... se velik se imam za naucit ...
Pa sem le prisla na pravo mesto, kjer imajo(mo) radi ALfe :)...

Ja glede olja pravijo tako... Sem se ze izobrazla.. he he he.. Selenia mi je sicer se zmer tabol...SIcer pa vazno, da ima pravo oznako.. Mobil mi je bil tud neka ugodna resitev..

ARFan - Uff.. vzg. tuljave... ufff. sam ne mi katalizatorja.. A zato potem bl kadi.. bolj bel dim ???


Pozdravcek in zahvala pa vsemmm :wink: :D
Wind of Love
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

Če ti avtomobil normalno in enakomerno deluje, brez cukanja in errorjev na armaturki potem ni panike. Če pa bo avtomobil začel cukati, ga bo morilo, se bojo pojavljali errorji na zaslonu potem pa čim prej menjat. Bel dim je verjetno samo kondenz in s tem ni nič narobe, sploh sedaj ko so mrzla jutra. Če hladilna tekočina ne izginja je sigurno samo kondenz. Če bi bil dim moder bi ti avto žrl olje, če kadi črno pa je ponavadi kaj z mešanico zrak-bencin oz. neizgorjen bencin.
didi
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 833
Pridružen: Ne Maj 20, 2012 11:47 am
Vozilo: Alfa Romeo Giulietta QV
Kraj: Ljubljana

drugače pa servis strajnar v ljubljani je tudi serviser alf in jih poštima odlično. jst čez njega nimam pripomb :D
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

Damijan napisal/-a:
ANDRE1 napisal/-a:... Baje naj bi bilo potrebno pri menjavi ležajev dati na brušenje tudi glavno gred, in potem kupiti ležaje za 1. brušenje. ...

Zamenjaj mehanika, ker ne sledi ravno "trendu"!

Ker:
Glavna gred je dodatno obdelana, je karbonitrirana površina. zaradi te obdelave je površina gredi neprimerno trša od Alu ležajev. Zato eventuelne poškodbe nastopijo le, če je že kaj prijelo ležaje ali pa kak opilek iz notranjosti motorja.

Zato brušenje gredi ne pride v poštev, oziroma je vse skupaj samo stran vržen denar, ker zna že pri zagonu škripnit.

Zato je potrebno po brušenju gred na novo karbonitrirati. Nam najbližje to opravljajo na Zagrebški strojni fakulteti.
Druga možnost pa je hard kromiranje. Vendar bi se moral o tem postopku dodatno informirati, če je primerno za glavno gred in pa koliko nanese nanos kroma in temu primerno dodatno več pobrusiti gred. S hard kromiranjem pa se pri nas ukvarja kar nekaj podjetij.
hard crom se uporablja pri nas za dirkalnike in drži en čas... je pa tko da ti motorji laufajo na večjih obratih pa ne delajo po več kot 1000km/letno :)

si ziher, da so gredi karbonitridirane? Nitridirana bi morala zdržat, saj trdota je nekej istega pri nitridiranju kot cementiranju... Je pa ena firma v Ljubljani ko se ukvarja z nitridiranjem, cementiranjem in kombinacijo teh dveh postopkov, nekje pri unitech-u... ampak nekak je bolj smiselno glavno gred/motor menjat :)
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
Sinister
Alfist
Alfist
Prispevkov: 473
Pridružen: Če Okt 16, 2003 4:02 am

alfa_samec napisal/-a:Če punca pravi, da bi rada imela avto še nekaj časa, je strošek pri naslednjem velikem servisu v vrednsoti 30€ za ojnične najmanjši strošek celotnega servisa :doubt:
Glede na kolikor sem (takrat) brskal je za trajno sanacijo tega motorja potrebno vsaj 2000€ je to igrackanje z 30€ brezveze. Pa tudi dvomim da bo to kdo v SLO sel delat ,ker je potreben drug sw za motor.
Odgovori
  • Informacija