Servis - AR 156 CrossWagon, 2.0 TS Selespeed

Tehnične teme o modelih 156,147 in GT

Moderator: Tehnika moderatorji

dancekbanancek
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1013
Pridružen: Sr Mar 23, 2005 7:50 pm

Čeprav ima punca verjetno že JTS motor :?:
ANDRE1
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 131
Pridružen: So Okt 10, 2009 7:44 pm

Alfa_samec.... imam eno vprašanje. Zadnjič sem govoril z enemu od serviserjev na alfa servisu (ni važno kdo in kje dela). Tudi sam vozim alfo z 2.0TS motorjem, in tudi sam sem premišljeval pri naslednjem servisu menjati ojnične ležaje.
Sedaj pa njegov odgovor....če menjaš samo ojnične ležaje, si naredil bolj malo. Baje naj bi bilo potrebno pri menjavi ležajev dati na brušenje tudi glavno gred, in potem kupiti ležaje za 1. brušenje.
Ker tudi če menjaš samo ležaje in je gred že malo izrabljena, potem bo tam še vedno prihajalo do lufta.... in povedal je da so enemu menjali samo ležaje, je šel avto parkrat do blokade oz zelo blizu in je bil ribato!

Ker zagotovo je res da se gred obrablja manj od samih ležajev, a vseeno mi je dal misliti s to izjavo.

Kaj pravite?
Veron
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 538
Pridružen: Ne Maj 01, 2005 6:13 pm

samo ne vozit k Veit, pa bo ok :)
Sicer sam sem roke menjal pri Avtotrade, pa je vse ok
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

Meni so pri Veitu menjali zgornjo levo roko pa je po treh letih in 45kkm še vse ok.
dancekbanancek napisal/-a:Čeprav ima punca verjetno že JTS motor :?:
Glede na letnik bi moral biti JTS .Je pa spet vprašanje, če je spodnji del motorja dejansko kaj drugačen od TS oz. če so napako s prekomerno obrabo senirali.
Jaz imam pri svoji JTS 168kkm in resno razmišljam o menjavi ojničnih.

Bi pa res rad dobil kakšen oprijemljiv podatek ali so tudi JTS nagnjeni na rabanje ojničnih.

lp
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

ANDRE1 napisal/-a:... Baje naj bi bilo potrebno pri menjavi ležajev dati na brušenje tudi glavno gred, in potem kupiti ležaje za 1. brušenje. ...

Zamenjaj mehanika, ker ne sledi ravno "trendu"!

Ker:
Glavna gred je dodatno obdelana, je karbonitrirana površina. zaradi te obdelave je površina gredi neprimerno trša od Alu ležajev. Zato eventuelne poškodbe nastopijo le, če je že kaj prijelo ležaje ali pa kak opilek iz notranjosti motorja.

Zato brušenje gredi ne pride v poštev, oziroma je vse skupaj samo stran vržen denar, ker zna že pri zagonu škripnit.

Zato je potrebno po brušenju gred na novo karbonitrirati. Nam najbližje to opravljajo na Zagrebški strojni fakulteti.
Druga možnost pa je hard kromiranje. Vendar bi se moral o tem postopku dodatno informirati, če je primerno za glavno gred in pa koliko nanese nanos kroma in temu primerno dodatno več pobrusiti gred. S hard kromiranjem pa se pri nas ukvarja kar nekaj podjetij.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Ker zagotovo je res da se gred obrablja manj od samih ležajev, a vseeno mi je dal misliti s to izjavo.
Da, tudi meni in sicer čim prej se poslovi od njega in njegovega servisa.

Je Damijan vse lepo pojasnil.

Ti pa že zdrava pamet pravi, da se na novo sestavljenega motorja ne tera parkrat do blokade, ampak se ga malo zvozi konstanto, menja olje in potem gasa.

@ShadovX: mišljeno je bilo na material, dihtunga je pa tudi 20€. Drobiž.
Je pa spet vprašanje, če je spodnji del motorja dejansko kaj drugačen od TS
Eper pravi, da so ojnični in gred za JTS in TS enaki za čisto vse modele.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6837
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

@ANDRE1
Kot so ti že povedali, menjaj mehankarja.

Jaz osebno sem menjal samo ležaje na V6 in Nord TS-u, oboje se je že vačkrat lepo zavrtelo, pa se še vedno vrti in se še bo vrtelo.
Če je pa nekdo na zaribani gredi menjal ležaje, pa res ni veliko naredil ... razen še dodatnih stroškov.
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Wind of Love
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 8
Pridružen: Sr Jan 02, 2013 8:11 am

Mislim, da bom pocasi nasla odgovor. Ce vas prav razumem, je za reden servis Avtotrade, za kaj vecjega pa Zega...
Ok... Do sedaj so mi roke trajale ... jah ... nekih 15.000 km..vec definitivno. Tako da vas ne stekam, ker pravite da vase zdrzijo do cca 60. 0000.. ufff

Kaj pa ce mi je racunalniku javilo, da sta sli 2 vzigalni tuljavi... Potem pa nic vec?


aha,, jaz mam JTS



Velik smile za vse !
Hvala za pomoc... V enem samem dnevu sem ze napredovala zaradi vas :)
Wind of Love
Uporabniški avatar
kovach
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2759
Pridružen: Ne Okt 16, 2005 11:56 am

Damijan napisal/-a:

Druga možnost pa je hard kromiranje. Vendar bi se moral o tem postopku dodatno informirati, če je primerno za glavno gred in pa koliko nanese nanos kroma in temu primerno dodatno več pobrusiti gred. S hard kromiranjem pa se pri nas ukvarja kar nekaj podjetij.
js sm mel na 156 1.8 hard kromano glavno gred, avto laufu 20k km, pol je pa itq kolega totalko naredu...
Uporabniški avatar
Jessyka
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 159
Pridružen: So Jan 31, 2009 2:35 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Lj

Wind of Love napisal/-a:Mislim, da bom pocasi nasla odgovor. Ce vas prav razumem, je za reden servis Avtotrade, za kaj vecjega pa Zega...
Ok... Do sedaj so mi roke trajale ... jah ... nekih 15.000 km..vec definitivno. Tako da vas ne stekam, ker pravite da vase zdrzijo do cca 60. 0000.. ufff

Kaj pa ce mi je racunalniku javilo, da sta sli 2 vzigalni tuljavi... Potem pa nic vec?


aha,, jaz mam JTS



Velik smile za vse !
Hvala za pomoc... V enem samem dnevu sem ze napredovala zaradi vas :)

Če ti je šla vžigalna tuljava potem ni lih priporočljiva nadaljna vožnje z avtom.. 1 tuljava pride 120€. Jst sem jo menjala pri Veitu, pa avto laufa kot more. Zraven zamenjaj še svečke, ne bo škodl :)

Glede mehanika je pač tako, vsak je svojga denarja vreden. Js osebno imam z Zego slabe izkušnje spet drugi imajo dobre. Men se za menjavo rok res nebi dalo vozit k Zegi, ker je u PM. Je v lj oz okolici dovolj mehanikov, ki bojo avto dobr poštimal!

A paše to, sem Zegi klicala, katero olje dajejo v GT 2.0 JTS motorje, pa mi je reku 10W60 WTF? če oni to not nalivajo potem ne vem kak pooblaščen serviser je...
Dont drink and drive, just race and fly...
Uporabniški avatar
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7743
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Vozilo: LaFa ...... 404
Kraj: Laibach

Jessyka napisal/-a:vsak je svojga denarja vreden.
točno tako in pika... in glej ga zlomka vsak hoče ojre :wink:

glede olja pa lahko povsem svobodno prineseš s sabo, kar želiš, da ti notr vlijejo. nekateri bodo imeli glede tega komantarje nekateri spet ne.

ni kej, na pooblaščenem - Selenia Racing - dobra cena :mrgreen:
Zadnjič spremenil Gregson007, dne Sr Jan 02, 2013 8:34 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Slika
Uporabniški avatar
Jessyka
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 159
Pridružen: So Jan 31, 2009 2:35 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Lj

Gregson007 napisal/-a:
Jessyka napisal/-a:vsak je svojga denarja vreden.
točno tako in pika... in glej ga zlomka vsak hoče ojre :wink:

glede olja pa lahko povsem svobodno prineseš s sabo, kar želiš, da ti notr vlijejo. nekateri bodo imeli glede tega komantarje nekateri spet ne.

ni kej, na pooblaščenem - Selenia Racing - dobra cena :mrgreen:
Hja tko so.. sam da kasirajo.. Sicer je pa priporočljivo Selenia Star, on bi mi pa notr dal olje za oldiče.. #-o Ni čudn, da Alfe potem olje žrejo :)
Dont drink and drive, just race and fly...
Uporabniški avatar
Gregson007
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 7743
Pridružen: So Mar 29, 2008 7:33 pm
Vozilo: LaFa ...... 404
Kraj: Laibach

Avtotrade - Sinja Gorica pri Vrhniki, za člane Alfa Kluba - sconto:
13% popust na servisne storitve
10-15% popust na originalne rezervne dele (razen obnovljivih)

drugače pa kot že rečeno v prejšnih postih 1x, 2x na leto izlet na Kras

glede olj pa je tukaj bogata enciklopedija:
http://forum.alfa-klub.com/viewtopic.ph ... sc&start=0
je govora tudi o Sel.Racing 10w/60
Slika
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

Jessyka napisal/-a:
Gregson007 napisal/-a:
Jessyka napisal/-a:vsak je svojga denarja vreden.
točno tako in pika... in glej ga zlomka vsak hoče ojre :wink:

glede olja pa lahko povsem svobodno prineseš s sabo, kar želiš, da ti notr vlijejo. nekateri bodo imeli glede tega komantarje nekateri spet ne.

ni kej, na pooblaščenem - Selenia Racing - dobra cena :mrgreen:
Hja tko so.. sam da kasirajo.. Sicer je pa priporočljivo Selenia Star, on bi mi pa notr dal olje za oldiče.. #-o Ni čudn, da Alfe potem olje žrejo :)
10w60 ni lih za oldiče, kerekoli firme že je :mrgreen:
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

Z 10w60 ni nič narobe oz je za JTS celo predpisan in ni nikakor za penziče :). V navodilih je sicer napisano:
10w40 za normalno vožnjo
10w60 za dinamično oz. športno vožnjo.

Jaz sicer točim 5w50 od Mobila.

Kar se tiče vžigalnih tuljav... Pri JTS rade odpovejo. Če ti avto cuka, izgublja moč in ti tester javlja missfire čimprej menjaj okvarjeno tuljavo. V najslabšem primeru zaradi tega lahko skuriš katalizatorje ter sonde.

Lp
Odgovori
  • Informacija