Merilec pretoka zraka (MAF aka luftmeser) Pierburg

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Meni ne sveti nobena lučka.
PAJCI1
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 194
Pridružen: Po Sep 19, 2011 10:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Slovenska Bistrica

Cena je takšna kot sem napisal. Je pa orginal bosch. Jaz ga že imam doma!
bvogri
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 819
Pridružen: Po Jun 29, 2009 6:40 pm

@Damijan

Te eksperimente si počel na S70 ane?
No tko bom reku ta elektronika na teh volvotih do 98' al kdaj ko dobijo posodobljene motorje ni vredna nič. Vidm pr 850 recimo. Odklopim lambdo nobene spremembe skoraj v bistu laufa pomoje na pogatejšo mešanico in še manj cuka, lepo gre, lepo teče... (pa so bile recimo zanič svečke) Oklopim LMM, potegne slabše ampak se po recimo par 10km vožnje računalnik ''nauči'' vozit brez njega in lepo lovi prosti tek, teče v redu...
Meni je moja S70 delala tako lepo da mi je še tist en interesent reku da 100% ni spihana glava ker je imela nalepši tek od vseh ki jih je šel gledat. Tut šla ni tok slabo. Pa čeprav je bila malenkost spihana glava ker je nabilo kompresijo v ekspanzijo ob priganjanju, ni imela katalizatorja, ni imela prikopljene druge lambde, gorela je lučka za motor... Potem pa ugotavljaj zakaj je tako pri teh švedskih ''jajcih''
Sem razmišljal že v tem da spozna napako in ga vrže v ''safe mode'' kjer pa so varne nastavite vbrizga in vžiga in lahko potem dejansko lepše laufa :S
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Bom kar svojo staro temo izkoristil...

Da ne bo dileme, govora je o 156ki, 1.6TS, CF2, 67601.

Malo sem v dilemi ker ne vem točno kaj bi lahko bilo narobe. Stvar je takšna da mi na računalnik stalno meče napake za lambda sondo. Ko pogledaš podrobnejši opis lahko do te napake pride tudi zaradi desetih drugih stvari in ni nujno fuč lambda. Pregledal sem cevi in so okej, spucal loputo tako da sem jo odmontiral in "zgloncal", da se je svetila kot nova, pritiska goriva ne znam preverit, ampak recimo da je to okej,...

Dejstvo je da ima avto skorajda 180.000 km, in da je predviden interval menjave lambda sonde na 160.000 km. Načeloma sem jo že skorajda kupil, pa me sedaj muči dvoje. Prvo je, da avto, kadar je hladno lepo dela. Čisto okej se vozi od 1500 obratov dalje in to vsako jutro ko je zunaj 13-15°C. Včeraj ko je bilo čez dan 20°C ravno tako nisem opazil težav in v nizkih obratih z lahkoto sodeluješ v umirjenem prometu. Čim pa rata vroče, 25, 30, 35°C je pa avto mrtev kot povožen maček. Okej, kar nekaj moči gre na račun klime, ki na polno dela, pa vendar, avto ne gre nikamor, razen če ga res držiš na 2500-3000 obratih. Meni osebno to bolj diši na to, da MAF ne daje pravih odčitkov motorju, kot pa da je karkoli narobe z lambdo. Kaj menite? Je to mogoče oz. ali lahko lambdo heca zunanja temperatura?

Drug problem je pa bolj osebnostne narave, saj sem čedalje bolj zagret za kakšno staro 156ko z V6 motorjem. In če bi našel koga s solidno 2.5V6, da je pripravljen zamenjati s "šparovčkom" :) , bi bil verjetno takoj za akcijo. In tukaj mi je potem škoda denarja, da bi menjal vse po vrsti, če potem lahko avto že jutri menjam za drugega. Zaradi tega ker sem vse preventivno menjal ne bom iztržil nič več, pa tudi če grem v prodajo zanjo ne morem dobiti kaj več kot 1000€. Pa še ta cena je bolj teoretična, saj takšna alfa ni ravno prodajni hit. Nikogar ne bo zanimalo, da sem v avto v dveh letih vložil 2500€, ko se bova pogajal za ceno.

Na 180.000 km se bodo menjale tudi svečke in me zanima, je lahko tako neodziven tudi zaradi slabih svečk (naj bi bile menjane na 80.000km)?

lp
Odgovori
  • Informacija