Poznam to zadevo že dolga leta, saj sem avt. mehanik, kipa ne dela svojega dela, ker noče. Šraufam samo sebi, ker si najbolj zaupam in ker me je marsikeri mehanik htel naje.. pa sem preveč vedel in pol .. hja..coolbits napisal/-a:Injektor, ki štrajka se da mogoče tudi slišat na uho.
Vzami večji izvijač in konico nasloni na injektor pri vžganem motorju, ročaj pa na uho in poslušaj razlike med vsemi.
Kavbojska varianta ampak mogoče kaj najdeš.
Res je. sem bil v petek v Avtoromi, ko sem kupoval končnike in sem malo gledal sestavine, če je kaj razlike. Vse isto.TribesMan napisal/-a:Vse je isti drek... Če gledaš sestavo je 99% enako, razlikujejo se minimalno v razmerju posameznih komponent, samo nič drastičnega.
Predlagali ti bodo tistega pri taterem imajo večko maržo!!Gricko napisal/-a:če se vliva čistilo....katero bi vlili (će bi že šli v to......vem, da je blažev žegen, ki ti lahko potegne svinerijo iz tanka.....ampak če bi )
Gledal sem za STP, pa so mi v trgovini svetovali še KENT ? , kao je bolš....bla bla bla.....je kaj na tem, ali je skor vseeno, kaj not vliješ
In ker dvotaktol je najprimernejši za tak poskus?TribesMan napisal/-a:Občutek mirnejšega teka je posledica tega da je v "čistilu" dodan tudi cetanski booster, ki poveča hitrost izgorevanja nafte...
Ko porabiš tank z dodatkom pa je spet vse po starem...
Isti efekt dobiš če dodaš 2dcl dvotaktola... samo ne tega delat na avtu ki ima DPF. Pa dvotaktol mora biti tak ki izgoreva brez pepela (low ash)
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 26 gostov