Rabljeni avti in vpliv kilometrov

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Uporabniški avatar
zdravc
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 603
Pridružen: Sr Sep 12, 2007 3:30 pm

@kosir1234
Nekdo z delavnico bi lahko naredil meritve na vec kot dveh ali treh primerkih, ce bi ustrezno vodil dokumentacijo, bi se dalo kar veliko ugotoviti.

@Biaggio
Skoraj sigurno je deformacija dovolj dobro merljiva ze pri normalnih obremenitvah.
"Poltoga prema rocks!!11" Vlad Redneckski 2012
thetilko
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 9
Pridružen: Po Feb 25, 2013 7:29 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celovec

Biagio, sem razmišlajl v tej smeri. Moj zaključek je bil tak. Dokler ni trajnih deformacij se prvi, da se avto vrne v prejšnje stanje verjetno govorimo o elastičnosti. Ko bi bile deformacije bi govorili o plastičnosti. Če se školjka resnično vrne nazaj v prvotno obliko in govorimo o elastičnosti, potem je tukaj v veliki meri veljaven Hookov zakon.

F=-kx

Kjer je F seveda sila, k je konstanta elestičnosti x pa je razlika v razdalji.

In gelde na to, da je zadeva linearna, pomeni, da moramo pri manjših silah imeti le bolj natančen merilni sistem. Razlika pa se bi morala poznati takoj.

Če pa v karoseriji prihaja do preskakovanj, počenih varov ... pa se bo razlika kazala še veliko prej.

Skratka mi bi v tem primeru računali konstanto elastičnosti. Avti z manjšo konstanto bi se odrezali bolje.
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

pa če ti pravim da tudi 2 avta nista enaka na cesti. A boš cele razstavlju pa školke testiru?

vari na avtu pa ne počijo kar sami, še ko se zaletiš hudič noče spustit, raje vse zvije.

Edina pametna uporaba bi bla, če bi avte ki so bli totalka testiru...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
slehernik
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1116
Pridružen: So Feb 13, 2010 10:46 am

Primerjal bi lahko edino relativno, gelede na nove avtomobile (za vsak model referenčna meritev) ali glede na druge rabljene.

Mogoče v smeri, da imaš android/iphone aplikacijo, pofotkaš merilec, aplikacija pošlje rezultat v online bazo in ti dejasko uporabniki polnejo bazo, ki ti je potem referenca, da vrneš uporabniku nazaj primerjavo.

Pa še potem se lahko odločiš med cheap letna naročnina & supercheap merilni sistem modelom in modelom dražji merilec pa zastonj online podpora.
Uporabniški avatar
Biaggio
Alfist
Alfist
Prispevkov: 250
Pridružen: Sr Avg 10, 2011 12:21 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Tolmin

thetilko napisal/-a:Biagio, sem razmišlajl v tej smeri. Moj zaključek je bil tak. Dokler ni trajnih deformacij se prvi, da se avto vrne v prejšnje stanje verjetno govorimo o elastičnosti. Ko bi bile deformacije bi govorili o plastičnosti. Če se školjka resnično vrne nazaj v prvotno obliko in govorimo o elastičnosti, potem je tukaj v veliki meri veljaven Hookov zakon.

F=-kx

Kjer je F seveda sila, k je konstanta elestičnosti x pa je razlika v razdalji.

In gelde na to, da je zadeva linearna, pomeni, da moramo pri manjših silah imeti le bolj natančen merilni sistem. Razlika pa se bi morala poznati takoj.

Če pa v karoseriji prihaja do preskakovanj, počenih varov ... pa se bo razlika kazala še veliko prej.

Skratka mi bi v tem primeru računali konstanto elastičnosti. Avti z manjšo konstanto bi se odrezali bolje.
Se pravi če js to prav razumem bi zgledlo nekako tako: Ti bi avto vpel v to napravo in s hidravliko apliciral določeno silo ter meril x. Če bi se avto po testu vrnil v prvotno stanje (x=0 oziroma enak kot na začetku), bi lahko torej govorili o elastičnosti in potem bi veljalo, da je zadeva linearna in test tudi pri takih obremenitvah relevanten. Zračunal bi konstanto elastičnosti, manjša kot je, manj se je avto deformiral, torej v boljšem stanju je?

Princip je precej enostaven, ampak problem je res z referenčnimi vrednostmi. Če nimaš ti podatka kako se je na testu odrezal nov avto je tist rezultat, ki ga dobiš mal brezpredmeten ker dejansko ne veš kaj ti pove? Lahko primerjaš med sabo različne rezultate meritev istega modela in prepostavljaš, da je tisti z najnižnjim rezultatom najboljši (načeloma tudi je), ampak še zmer pa ne boš vedel koliko je tud tist že zjahan! :)

Pa tudi, kaj se zgodi če se školjka po testu ne vrne v prvotno pozicijo? Ok pač test je nepomeben ampak kako boš to obrazložiš lastniku? :D Pardon, smo ti mal zvil avto. Sam sej je itak že zjahan... :lol:
Having an Alfa is like having a two-year old; anoying most of the time but you would never give her away...never!
Uporabniški avatar
zdravc
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 603
Pridružen: Sr Sep 12, 2007 3:30 pm

@Biaggio
V temu je stos, ni treba nic zvijat, ce bo avto tako zanic, da se bo pod lastno tezo trajno deformiral, potem je res bolje da se nikoli vec ne registrira.
"Poltoga prema rocks!!11" Vlad Redneckski 2012
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Pa en ful razbit in popravljen avto vzamite za testiranje..
Totalka je bil, ima nov steber, prag, vezno, morda še extra povarjen sprednji krak, da ja nebi čez 2 leti počil, ampak so ga na novo zaheftali pa je trdnejši od enega, ki ni videl prometne nestreče in bote reki: Ta pa je res najboljši :D

Hahaha..
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

tud to je opcija :D
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
zdravc
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 603
Pridružen: Sr Sep 12, 2007 3:30 pm

Q_4 napisal/-a:ampak so ga na novo zaheftali pa je trdnejši od enega, ki ni videl prometne nestreče in bote reki: Ta pa je res najboljši :D

Hahaha..
Uuuuuuu, lej ga svizca ze sprinta zavit cokolado!!!!11

p.s.
#-o
"Poltoga prema rocks!!11" Vlad Redneckski 2012
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Pred časom sem gledal ko so pri neki tuji oddaji testirali (crash test) dva focusa. Prvi je bil popravljen po večji nesreči, drug pa nikoli poškodovan.
Na testu je prvi utrpel večje deformacije potniškega prostora, lutka je utrpela poškodbe nog, vrata se niso dala odpreti. Slednji omenjenih poškodb ni imel.
Uporabniški avatar
zdravc
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 603
Pridružen: Sr Sep 12, 2007 3:30 pm

Alfa sport napisal/-a:Pred časom sem gledal ko so pri neki tuji oddaji testirali (crash test) dva focusa. Prvi je bil popravljen po večji nesreči, drug pa nikoli poškodovan.
Na testu je prvi utrpel večje deformacije potniškega prostora, lutka je utrpela poškodbe nog, vrata se niso dala odpreti. Slednji omenjenih poškodb ni imel.
Saj... meni je magija da ljudje dejansko verjamejo v take zadeve(pravljice) kot jih je Q4 napisal zgoraj.
"Poltoga prema rocks!!11" Vlad Redneckski 2012
Uporabniški avatar
ARfan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1101
Pridružen: Ne Apr 11, 2010 5:18 pm
Vozilo: Preoblečen Fiat/Opel

zdravc napisal/-a:
Alfa sport napisal/-a:Pred časom sem gledal ko so pri neki tuji oddaji testirali (crash test) dva focusa. Prvi je bil popravljen po večji nesreči, drug pa nikoli poškodovan.
Na testu je prvi utrpel večje deformacije potniškega prostora, lutka je utrpela poškodbe nog, vrata se niso dala odpreti. Slednji omenjenih poškodb ni imel.
Saj... meni je magija da ljudje dejansko verjamejo v take zadeve(pravljice) kot jih je Q4 napisal zgoraj.
Mislim da je v njegovem primeru bil sarkazem ON :) .
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

ARfan

TOČNO TAK ;) =D>
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Alfa sport
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1313
Pridružen: Ne Jul 23, 2006 11:55 am

Sej če se s takim nikol ne zaletiš je čist uporaben.
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

res je pa velik takih avtov ko so tok zbiti bli da so krake menjal ane? k to se pa ful splača delat :D
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Odgovori
  • Informacija