kosir1234 .... zanimiva argumentacija.
Drugače pa že imam idejo kako narediti celotno zadevo. Dokaj poceni. Morda v prihodnosti naredim kakšno shemo in postam.
Ko sem na 33 želel zamenjat gumo, sem 33-ko trajno deformiral, dvigalka je pogledala skozi pragthetilko napisal/-a:fiatista
1. Škode 100% ne bi bilo. Hidravlika lahko dviguje naprimer zadnjo desno kolo tako dolgo, da ni sprednje desno v zraku. Kakor kadar menjaš gumo. Izmeriš koliko se pri tem deformira školjka, primerjaš meritve.
Ali nekateri resnično ne razumete ali samo poizkusite diskreditirat? Ker če bo še nekdo predvideval trajne deformacije ima resni problem z razumevanjem zelo zelo preprostega koncepta.
Nekaj podobnega sem "tumbal" že sam, pa ni bilo odziva.fiatista napisal/-a: 2. Me zanima koliko nesreč/obstankov na cesti se je zgodilo zaradi deformacije karoserije?
No tole razmišljanje je pa po mojem hudo nezdravo.kosir1234 napisal/-a: Sej vsi vidite zjebane stare avtomobile na cesti, samo ne boste verjeli, ponavadi vozniki vedo da majo dotrajane avtomobile in vozijo tako, da ne obremenjujejo teh delov.
Med mlatenjem prazne slame končno eden zdrav odgovor. Bemu kje živimo, folk...ROBERTH napisal/-a:Ker se ravno odkriva topla voda, pa še kakšno na to temo.
Nekaj podobnega sem "tumbal" že sam, pa ni bilo odziva.fiatista napisal/-a: 2. Me zanima koliko nesreč/obstankov na cesti se je zgodilo zaradi deformacije karoserije?
No tole razmišljanje je pa po mojem hudo nezdravo.kosir1234 napisal/-a: Sej vsi vidite zjebane stare avtomobile na cesti, samo ne boste verjeli, ponavadi vozniki vedo da majo dotrajane avtomobile in vozijo tako, da ne obremenjujejo teh delov.
Če gornji tekst banalno vpeljem v promet, bi lahko rekel, da nekdo, ki se zaveda, da ima njegov avto diske debeline alu folije bo v primeru nenadne situacije na cesti (izven naselja, srna na cesto,..) zavore uporabljal tako, da bo zaviranje prilagodil stanju zavor (pa da ne bo našel kakšen brihtenž in rekel, da bi bilo potrebno srno obviti, se po nasporotnem pasu pelje avtobus).
Ko bo otrok pri vključevanju na cesto s kolesom (mejitev 90km/h) spregledal avto (zopet gre naspoti .... poln kiper), bo argument, da je potrebno dotrajane dele uporabljati previdno __________________ (napišite si sami).
Avto je (po mojem) karoserija in deli, ki skrbijo, da se karoserija pelje po cesti. Če odmislimo pogon, so tu zelo pomemben deli; gume, zavore, stabilizatorji, amortizerji, vzmeti....., ki pa poskrbijo, da se vzpostavljena ustrezna povezava med karoserijo in cesto.
Takoj, ko kakšen od prej navedenih elementov ni v zadovoljivem stanju ima to lahko za posledico nesrečo v nenadnem manevru (do teh pa lahko pride iz 1000 in 1 razloga).
Če še vedno kdo lahko reče, da se z vožnjo na Obelič (ali kakšen Trayal) gumah brez amortizerjev, z mm diski lahko ravno tako varno voziš, kot z avtom, ki je ustrezno urejen, potem pa res ne vem več.
"ljdje božji", na cesti niste sami in zato prihaja do situacij, katerih se ne da predvideti in se je potrebno odzvati. Ker so hitrosti v prometu občutno višje, kot tiste za katere smo ljudje narejeni, mora biti vsak odziv hiter (refleksen) in zraven mora sodelovati avto (to pa zmore, le tak, ki je v ustreznem stanju, ustreznost bi naj pa ugotavljali tehnični pregledi, ki pa kot sem že navajal, ne opravljajo svojega dela).
Wow, eno boljsih tem na tem forumu si imenoval mlatenje prazne slame...ziga_ napisal/-a: Med mlatenjem prazne slame končno eden zdrav odgovor. Bemu kje živimo, folk...
To že vse res, ne vidim problema v sami izmeri. Mene bolj zanima, če bi se pri takih obremenitvah zjahana školjka deformirala bistveno drugače od cele. Al bi se te razlike začele poznat šele pri večjem pritisku?zdravc napisal/-a:Ontopic:
Meritve se dajo delat v mikrometre natancno, pomoje ni nek problem pri relativno majhnih obremenitvah dokaj natancno izmerit razlike.
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 18 gostov