Rabljeni avti in vpliv kilometrov

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
thetilko
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 9
Pridružen: Po Feb 25, 2013 7:29 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celovec

kosir1234 .... zanimiva argumentacija.

Drugače pa že imam idejo kako narediti celotno zadevo. Dokaj poceni. :D Morda v prihodnosti naredim kakšno shemo in postam.
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

kaj naj rečem, ideja je, sam profita pa nebi bilo...
ti podatki bi bli uporabni edino pri konstrukciji novih avtomobilov...
Nevem kdo bi sploh hotel, da se testira trdnost avtomobila? Bohnedaj na tehničnem pregledu, saj mu nebi dovolu noben... Napravo nebi blo težko narest, uporablju jo pa nebi nihče...

Glede obrablenih avtov na cesti:

Kakšen % prometnih nesreč se naredi zaradi odpovedi nekega mehanskega dela? zanemarlivo...
Sej vsi vidite zjebane stare avtomobile na cesti, samo ne boste verjeli, ponavadi vozniki vedo da majo dotrajane avtomobile in vozijo tako, da ne obremenjujejo teh delov.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Scremer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1700
Pridružen: To Apr 05, 2005 9:43 pm
Vozilo: AR159, AR spider veloce
Kraj: Kransterdam
Kontakt:

Če gledaš slovensko statistiko nesreč, potem smo vsi pijani kot čep in norimo kot kure brez glave. Še nisem slišal, da bi v Sloveniji imeli preiskavo prometne nesreče. Pride policaj, vsi dobijo frulice, če kakšnemu pokaže malo več da v zapisnik alkohol, če ne pa prehitra vožnja.

Pa če tudi avtu na ovinku odleti kolo, kolo prileti v naključnega pešča, ga hudo poškoduje, pešču odvzamejo kri in glej hudiča, če je pijan se je zagotovo on zaletu v kolo.
Josephe
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1164
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 10:18 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Ni smisla.
Nov avto mora bit v tolerancah ( razen če so resss jajca ), stara jajca merit pa nima smisla, ker se ve da so jajca in meritev pride dražje od avta.

Sem pa že ene 3x na temu forumu omenil. Volvo je v 80-90ih naredil konkretno študijo glede varnosti v prometu... rezulatati so, da velika večina vozi v istem riziku, torej z slabim avtom veliko počasneje, kot z dobrim.

PS: za zaključek so omenili, da če bi namesto airbaga ven skočil nož, se zmanjšajo nesreče za +90% :mrgreen:

LP
thetilko
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 9
Pridružen: Po Feb 25, 2013 7:29 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celovec

Mislim, da ste nekateri malo narobe razumeli idejo. Naj še malo bolj preprosto razložim.

Nebi želel teh testov delati na novih avtih (razen za referenco). Ampak rabljenih. In tisti, ki si se slabše obnesel kot večina primerkov istega avta, pomeni, da je bolj zjahan. Kar pa se morda lahko drugače težko opazi. Največji plus je, da se teh pokazateljev ne da skriti.

Bi pa bilo treba prej narediti kaj testov. Kakšne so razlike. To pa bi lahko naredili kar z dvigalko in malo merili z metrom.

Sicer pa, če je kdo pripravljen narediti preizkus in ima na voljo dva različno ohranjena avta iste znamke. Naj se javi, pa napišem, kako kako naredi test. Jaz nimam na voljo nobene garaže. :D
Uporabniški avatar
zdravc
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 603
Pridružen: Sr Sep 12, 2007 3:30 pm

No saj, ne zanima veliko ljudi resnica, ampak ko resnica postane empiricna, se ji je nemogoce izogniti in hkrati se poveca tudi zanimanje zanjo.
"Poltoga prema rocks!!11" Vlad Redneckski 2012
Uporabniški avatar
fiatista
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1382
Pridružen: Po Nov 05, 2007 11:11 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Sorško polje

1. Kdo bi pristal na to da bi njegov avto, ki ga prodaja, podvrgel (trajnim) deformacijam? Hidravlika ni nedolžna zadeva.

2. Me zanima koliko nesreč/obstankov na cesti se je zgodilo zaradi deformacije karoserije?
Trentatre 1.3S
thetilko
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 9
Pridružen: Po Feb 25, 2013 7:29 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Celovec

fiatista

1. Škode 100% ne bi bilo. Hidravlika lahko dviguje naprimer zadnjo desno kolo tako dolgo, da ni sprednje desno v zraku. Kakor kadar menjaš gumo. Izmeriš koliko se pri tem deformira školjka, primerjaš meritve.

2. Zaradi deformacij ni nesreč. Razmišljam samo o načinu koko prepoznati zvožene avte od nezvoženih. Je pa vprašanje kakšna je razlika pri trku zvoženega in nezvoženega avta. Ko se zgodi nesreča.

Ali nekateri resnično ne razumete ali samo poizkusite diskreditirat? Ker če bo še nekdo predvideval trajne deformacije ima resni problem z razumevanjem zelo zelo preprostega koncepta.

Je pa res, da če to deluje gredo čez noč lahko vsi šarlatani ven iz posla. Ampak je samo teorija. Jaz sem pričakoval več debate okoli sistema in manj okoli zakaj ni smiselno nekaj ukreniti.

Kar pa je itak tipičen SLO problem. In sicer da se izogibaš reševanju problema z diskreditacijo problema.

Upam, da se najde kdo, ki ima možnost narediti primerjalno meritev. Se pravi, da ima dva avta, ki sta različno zvožena a iste znamke in modela. In če so razlike, potem imamo način za prepoznavanje. Vse kar potrebuje za meritev je meter, dve tri metre dolgi palici in dvigalko za menjat gume. Enačbo in sistem mu spišem/opišem jaz.
slehernik
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1116
Pridružen: So Feb 13, 2010 10:46 am

thetilko napisal/-a:fiatista

1. Škode 100% ne bi bilo. Hidravlika lahko dviguje naprimer zadnjo desno kolo tako dolgo, da ni sprednje desno v zraku. Kakor kadar menjaš gumo. Izmeriš koliko se pri tem deformira školjka, primerjaš meritve.

Ali nekateri resnično ne razumete ali samo poizkusite diskreditirat? Ker če bo še nekdo predvideval trajne deformacije ima resni problem z razumevanjem zelo zelo preprostega koncepta.
Ko sem na 33 želel zamenjat gumo, sem 33-ko trajno deformiral, dvigalka je pogledala skozi prag :mrgreen:

Saj nihče ne pravi da ideja ni vredna razmisleka. Gre samo zato, da če želiš realizirat idejo, moraš imeti ene stvari razščiščene. Recimo kdo bo to uporabljal in zakaj. Namesto da razmisliš o tej plati zgodbe si užaljen :P

Itak da je za probat.
Uporabniški avatar
Biaggio
Alfist
Alfist
Prispevkov: 250
Pridružen: Sr Avg 10, 2011 12:21 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Tolmin

Mogoče eno bolj konstruktivno vprašanje. Misliš, da bi se pri tko majhnih obremenitvah, da ne trajno poškoduješ školjke, poznale dejansko statistično pomembne razlike med zjahanim, malo manj zjahanim in celim?

Tega nisem sam nikoli meril, ideja se mi tud zdi zanimiva (pod pogojem seveda, da ta test ne bi stal nerealne vsote denarja), pošteno povedano pa malo dvomim, da bi v praksi dajala neke verodostojne rezultate. Se pa strinjam, dokler ne sprobaš, ne moreš vedet...
Having an Alfa is like having a two-year old; anoying most of the time but you would never give her away...never!
ROBERTH
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2831
Pridružen: Po Mar 13, 2006 9:06 pm
Kraj: Kranj

Ker se ravno odkriva topla voda, pa še kakšno na to temo.
fiatista napisal/-a: 2. Me zanima koliko nesreč/obstankov na cesti se je zgodilo zaradi deformacije karoserije?
Nekaj podobnega sem "tumbal" že sam, pa ni bilo odziva.
kosir1234 napisal/-a: Sej vsi vidite zjebane stare avtomobile na cesti, samo ne boste verjeli, ponavadi vozniki vedo da majo dotrajane avtomobile in vozijo tako, da ne obremenjujejo teh delov.
No tole razmišljanje je pa po mojem hudo nezdravo.
Če gornji tekst banalno vpeljem v promet, bi lahko rekel, da nekdo, ki se zaveda, da ima njegov avto diske debeline alu folije bo v primeru nenadne situacije na cesti (izven naselja, srna na cesto,..) zavore uporabljal tako, da bo zaviranje prilagodil stanju zavor (pa da ne bo našel kakšen brihtenž in rekel, da bi bilo potrebno srno obviti, se po nasporotnem pasu pelje avtobus).
Ko bo otrok pri vključevanju na cesto s kolesom (mejitev 90km/h) spregledal avto (zopet gre naspoti .... poln kiper), bo argument, da je potrebno dotrajane dele uporabljati previdno __________________ (napišite si sami).

Avto je (po mojem) karoserija in deli, ki skrbijo, da se karoserija pelje po cesti. Če odmislimo pogon, so tu zelo pomemben deli; gume, zavore, stabilizatorji, amortizerji, vzmeti....., ki pa poskrbijo, da se vzpostavljena ustrezna povezava med karoserijo in cesto.
Takoj, ko kakšen od prej navedenih elementov ni v zadovoljivem stanju ima to lahko za posledico nesrečo v nenadnem manevru (do teh pa lahko pride iz 1000 in 1 razloga).

Če še vedno kdo lahko reče, da se z vožnjo na Obelič (ali kakšen Trayal) gumah brez amortizerjev, z mm diski lahko ravno tako varno voziš, kot z avtom, ki je ustrezno urejen, potem pa res ne vem več.

"ljdje božji", na cesti niste sami in zato prihaja do situacij, katerih se ne da predvideti in se je potrebno odzvati. Ker so hitrosti v prometu občutno višje, kot tiste za katere smo ljudje narejeni, mora biti vsak odziv hiter (refleksen) in zraven mora sodelovati avto (to pa zmore, le tak, ki je v ustreznem stanju, ustreznost bi naj pa ugotavljali tehnični pregledi, ki pa kot sem že navajal, ne opravljajo svojega dela).
Uporabniški avatar
ziga_
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 866
Pridružen: Pe Sep 28, 2012 2:49 pm
Vozilo: Alfa Romeo 159 Sw 1.9JTDm 16V
Kraj: Ljubljana

ROBERTH napisal/-a:Ker se ravno odkriva topla voda, pa še kakšno na to temo.
fiatista napisal/-a: 2. Me zanima koliko nesreč/obstankov na cesti se je zgodilo zaradi deformacije karoserije?
Nekaj podobnega sem "tumbal" že sam, pa ni bilo odziva.
kosir1234 napisal/-a: Sej vsi vidite zjebane stare avtomobile na cesti, samo ne boste verjeli, ponavadi vozniki vedo da majo dotrajane avtomobile in vozijo tako, da ne obremenjujejo teh delov.
No tole razmišljanje je pa po mojem hudo nezdravo.
Če gornji tekst banalno vpeljem v promet, bi lahko rekel, da nekdo, ki se zaveda, da ima njegov avto diske debeline alu folije bo v primeru nenadne situacije na cesti (izven naselja, srna na cesto,..) zavore uporabljal tako, da bo zaviranje prilagodil stanju zavor (pa da ne bo našel kakšen brihtenž in rekel, da bi bilo potrebno srno obviti, se po nasporotnem pasu pelje avtobus).
Ko bo otrok pri vključevanju na cesto s kolesom (mejitev 90km/h) spregledal avto (zopet gre naspoti .... poln kiper), bo argument, da je potrebno dotrajane dele uporabljati previdno __________________ (napišite si sami).

Avto je (po mojem) karoserija in deli, ki skrbijo, da se karoserija pelje po cesti. Če odmislimo pogon, so tu zelo pomemben deli; gume, zavore, stabilizatorji, amortizerji, vzmeti....., ki pa poskrbijo, da se vzpostavljena ustrezna povezava med karoserijo in cesto.
Takoj, ko kakšen od prej navedenih elementov ni v zadovoljivem stanju ima to lahko za posledico nesrečo v nenadnem manevru (do teh pa lahko pride iz 1000 in 1 razloga).

Če še vedno kdo lahko reče, da se z vožnjo na Obelič (ali kakšen Trayal) gumah brez amortizerjev, z mm diski lahko ravno tako varno voziš, kot z avtom, ki je ustrezno urejen, potem pa res ne vem več.

"ljdje božji", na cesti niste sami in zato prihaja do situacij, katerih se ne da predvideti in se je potrebno odzvati. Ker so hitrosti v prometu občutno višje, kot tiste za katere smo ljudje narejeni, mora biti vsak odziv hiter (refleksen) in zraven mora sodelovati avto (to pa zmore, le tak, ki je v ustreznem stanju, ustreznost bi naj pa ugotavljali tehnični pregledi, ki pa kot sem že navajal, ne opravljajo svojega dela).
=D> =D> =D> Med mlatenjem prazne slame končno eden zdrav odgovor. Bemu kje živimo, folk... #-o
Uporabniški avatar
zdravc
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 603
Pridružen: Sr Sep 12, 2007 3:30 pm

ziga_ napisal/-a: =D> =D> =D> Med mlatenjem prazne slame končno eden zdrav odgovor. Bemu kje živimo, folk... #-o
Wow, eno boljsih tem na tem forumu si imenoval mlatenje prazne slame...

Ontopic:
Meritve se dajo delat v mikrometre natancno, pomoje ni nek problem pri relativno majhnih obremenitvah dokaj natancno izmerit razlike.
"Poltoga prema rocks!!11" Vlad Redneckski 2012
Uporabniški avatar
kosir1234
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 3687
Pridružen: Če Feb 25, 2010 5:47 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Žiri

Sej po vašem mišlenju bi itak vsi lastniki avtomobilov morali avtomobile vedno na uraden servis peljat na vsakih 10k km da zamenjajo in pregledajo vse.

Spet ponavljam, si že slišu da je kdo zbil otroka ker je preveč prtisnu na bremze in je disk odtrgalo? Prej je disk odlomilo komu ko je divjal in ga je prekurilo in je poču. Sej ne da podpiram take, ko se vozijo s fleksšajbami namest diskov sm proti.

Namigoval sm na to, da če veš da maš diske zanič al pa samo ne hlajene gor pač neboš vozu 100kmh po klancu navzdol, če ti zglob ropota veš da neboš hitro speljeval v križišču, če maš amortizerje fuč boš pač šel 80 skoz ovink namest 120...

S tem tvojim testom pa res nevem kaj boš dosegu, velik ne, ideja se mi v osnovi zdi butasta. Vsak avto je po svoje zvit, ma mal drugačn podvozje, ma različno maso in samo pri dveh,treh testih enega avtomobila nebi blo pametnih podatkov za ponucat.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻.
Uporabniški avatar
Biaggio
Alfist
Alfist
Prispevkov: 250
Pridružen: Sr Avg 10, 2011 12:21 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Tolmin

zdravc napisal/-a:Ontopic:
Meritve se dajo delat v mikrometre natancno, pomoje ni nek problem pri relativno majhnih obremenitvah dokaj natancno izmerit razlike.
To že vse res, ne vidim problema v sami izmeri. Mene bolj zanima, če bi se pri takih obremenitvah zjahana školjka deformirala bistveno drugače od cele. Al bi se te razlike začele poznat šele pri večjem pritisku?
Having an Alfa is like having a two-year old; anoying most of the time but you would never give her away...never!
Odgovori
  • Informacija