Kolkrati si pa ti zdej ddv obračunal?ziga_ napisal/-a:Fleks4 za tvojo je sledeče:
Alfa romeo 159 2.4 jtdm ima 179g/km izpusta in pade v rang dmvja 15%, ker je euro4 se doda še 2%, se pravi jih ima 17% (kakor si napisal).
Eurotax odkupna cena: 7870€, prodajna: 9150€. To je za 2008 AMPAK za vozilo z prevoženimi 140.400km. To moram še malo naštudirati kako je če ima vozilo manj prevoženih kot po tabeli Eurotaxa.
Tako imaš fakturo 5500€ v tujini in na to ceno obračunaš 20% DDV (to znese: dodatnih 1100€), Ker cena odstopa za več kot 10-15% od Eurotaxa se vzame za izračun Eurotax (tvoj primer 17%). Rečmo da vzamemo osnovo za vozilo z prevoženimi 140.400km in to znese še dodatnih 1337,9€. Potem ne smemo pozabiti še 96€ za homologacijo in eko taksa (0,0063€/kg), to znese tam okoli 9-10€. In pa seveda prevoz, ki je za poln tovornjak hitro 250€/vozilo. In če vse skupaj seštejemo pridemo na končni znesek: 8293,9€. Seveda vozila iz leasing hiš pridejo prav vsa umazana in na zunaj hitro kakšne praskice, pikice itd. Še posebi iz Francije in Italije je tega res X3 ali še več). Seveda tudi popravilo le tega ni poceni (da je vozilo urejeno za prodajo). Pa ne pozabimo da sem verjetno osnovo za DMV še premalo napisal, saj je imelo tvoje vozilo več kot 2X manj prevoženih. In potem na vse skupaj ko imaš končno ceno in prodajalec proda vozilo se na prodajno ceno nabaše še dodatnih 20% DDV . Država jamra da nima, na vrat nam pa obesi 100.000 davkov, heh. Tako gre to. In takšno vozilo naj bi se prodalo vsaj za 10.000€, da ima prodajalec sploh kaj od tega (vsaj tistih 1000-1300€ na vozilo, saj se vozila težko prodajo itd. saj vam je jasno...). Potem pride pa še zoprna stranka, ki bi rada '' novo vozilo, z vso opremo'' za par 1000€ in nič čudnega da smo potem tam kjer smo. No zdej pa res dovolj, če ne raje odprimo novo temo. Da jih ne slišimo od moderatorjev .
Lp, Žiga
Pa kaj ne znaš prebrati?Miholl napisal/-a:Kolkrati si pa ti zdej ddv obračunal?ziga_ napisal/-a:Fleks4 za tvojo je sledeče:
Alfa romeo 159 2.4 jtdm ima 179g/km izpusta in pade v rang dmvja 15%, ker je euro4 se doda še 2%, se pravi jih ima 17% (kakor si napisal).
Eurotax odkupna cena: 7870€, prodajna: 9150€. To je za 2008 AMPAK za vozilo z prevoženimi 140.400km. To moram še malo naštudirati kako je če ima vozilo manj prevoženih kot po tabeli Eurotaxa.
Tako imaš fakturo 5500€ v tujini in na to ceno obračunaš 20% DDV (to znese: dodatnih 1100€), Ker cena odstopa za več kot 10-15% od Eurotaxa se vzame za izračun Eurotax (tvoj primer 17%). Rečmo da vzamemo osnovo za vozilo z prevoženimi 140.400km in to znese še dodatnih 1337,9€. Potem ne smemo pozabiti še 96€ za homologacijo in eko taksa (0,0063€/kg), to znese tam okoli 9-10€. In pa seveda prevoz, ki je za poln tovornjak hitro 250€/vozilo. In če vse skupaj seštejemo pridemo na končni znesek: 8293,9€. Seveda vozila iz leasing hiš pridejo prav vsa umazana in na zunaj hitro kakšne praskice, pikice itd. Še posebi iz Francije in Italije je tega res X3 ali še več). Seveda tudi popravilo le tega ni poceni (da je vozilo urejeno za prodajo). Pa ne pozabimo da sem verjetno osnovo za DMV še premalo napisal, saj je imelo tvoje vozilo več kot 2X manj prevoženih. In potem na vse skupaj ko imaš končno ceno in prodajalec proda vozilo se na prodajno ceno nabaše še dodatnih 20% DDV . Država jamra da nima, na vrat nam pa obesi 100.000 davkov, heh. Tako gre to. In takšno vozilo naj bi se prodalo vsaj za 10.000€, da ima prodajalec sploh kaj od tega (vsaj tistih 1000-1300€ na vozilo, saj se vozila težko prodajo itd. saj vam je jasno...). Potem pride pa še zoprna stranka, ki bi rada '' novo vozilo, z vso opremo'' za par 1000€ in nič čudnega da smo potem tam kjer smo. No zdej pa res dovolj, če ne raje odprimo novo temo. Da jih ne slišimo od moderatorjev .
Lp, Žiga
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov