Poraja se mi težava. Zdaj ne vem če je regulacija goriva tak nastavljena, da pri 3500 začne pada preveč rapidno in se turbo "usede" ali sem z vsakodnevno povprečno vožnjo do nekje 2800 obratov turbo ubil...
Ko ga zahodim potisne kot nor nato pa pri nekje pri 3200-3350 usede in tema. Nekak čudno zapiska in ne dviguje vrtljajev na turbini-sliši se. Ne pojavi pa se, če ali stisnem do 90% pa pri 3500 do konca ali če ga linearno dodajam. To se mu dogaja samo ko ga uporabim "BINARNO" 0-1
Če se peljem in na brzino prehitim avto potegne nato pa "vsede" kar ni ravno ugotno, ker "vsede" ko sem mimo šele kak meter.
Tribes, ti imaš ta softweare, ki tud zdaj laufa na mojem avtu "O" in do 3000 obratov je najboljša stvar kar sem jih sprobal. Prav živ je, kot ni z nobenim drugim. Dalje dela težave.
Programsko strojna oprema pa je 209.787 za moj ECU.
Tlaki so vredu.
Turbo: 2,354 bar
Gorivo: 1358 bar
Napako mi je izpisal eno, ampak ko sem bil z gorivom res na TOTALNI NULI, mi je ob pospeševanju pri 0d 1800- 2400 blinknila 2-3×.
Napaka je bila: P0235 (faulty boost preshure sensor-ECU recived low signal) Mislim, da mu je tlak nafte pado, ker je morda malo lufta potegnil pa pri določenem gasu niso izpušni plini zarad premalo nafte dovolj zavrteli turbine-premalo izpuha. To se mi je do zdaj 2× pojavilo, ko sem bil že res na ultra hlapih.
Slika iz MES.
Ta meritev je v 3. prestavi od cca 2000obratov do skoraj 5000. Saj se vidi kje sem stopil do konca, kje pade tlak turbine in količina goriva.
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...