ECU+Injektorji

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Odgovori
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Jest sem na štajerskem (Fram) še jutri, če ti kaj pomaga... mogoče lahko najdem kak multimeter, če bo sreča, moram mal kolege poklicat, če majo kaj za posodit...
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Gricko napisal/-a:potem pa počakaj raje do 10ega in potem naprej....bolje 10 € za multimeter (ki se rabi skoz), kot da narediš še več škode...
Pa ja saj ... prav maš, o tem ni dvoma. Ampak .. hmm.. ko ti ne da mira in bi sprobal vsako možnost, ki ti je na voljo :D

Tribes.

Hvala. Saj se ne rabiš trudit. Tak si že tukaj nardil ogromno. Nebom še ti privat delal preglavic.
Bom že počakal, do 10ega, saj kaj več mi tud ne preostane.
Multimeter pa bom itq kupil, ker čeprav ga rabiš 2× letno, je fajn, da ga imaš (da ti ga drugi uničijo pol :D )

Bom že ..

Thnx fantje ;)
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Prav... pol pa furaj safr :D

Jest mam itak dopust in pasem dolgčas pri tašči...
mates
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 185
Pridružen: Ne Jan 29, 2012 9:54 am
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Za hribom

TribesMan napisal/-a:Prav... pol pa furaj safr :D

Jest mam itak dopust in pasem dolgčas pri tašči...
UUU da tvoja tole vidi hehe

Q4, potlej ko bos mel multimeter bos vidu, da ga bos skos rabil :D
In odAlfala sta domov
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

TribesMan napisal/-a:Prav... pol pa furaj safr :D

Jest mam itak dopust in pasem dolgčas pri tašči...
Ja ok. Pol pa lahko :cheers: v Elipsi ;)
Če si kadilec pa priporočam Bokija ;) (jaz sem)
daj tel na pvt ;)
mates napisal/-a:Q4, potlej ko bos mel multimeter bos vidu, da ga bos skos rabil :D
Verjamem! Pač sem taki, da nimam mira ;)
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

KONEC TEŽAV ! ! !

Torej je bil krivec ECU.

Hvala TribesMan-u za pomoč pri razmišljanju in razlagah določenih dejstev, ki jih nisem vedel in nikakor pozabit na moje siljenje z glavo skoz zid.

Zadeva je sedaj urejena in maximirana :D

Avto gre kot treba...oz še bolj.

Malo sem ga zlaufal, da je nehal črno kadit, ker je bil očitno zapocan kot svinja ker ni nič delalo kot treba, ni bil "preluftan" in sedal gre kot raketa. Sem že pozabil kak je, ko avto potegne, ko ga zadodiš pri 2500 :lol: :lol:
Zdaj je super, ne kadi črno, ne cuka, ne trese ga med EGR ciklom.
Pravzaprav je postal prava simfonija.

Tud hvala vsem vam ostalim, ki ste mi nudili pomoč in idejah kaj vse je za naredit, pregledat, preverit in pa seveda pri dajanju informacij, ki sem jih potreboval.

ME HAPPY ;)
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Zaj pa mi owerboosta... sicer, ko ga poženem ko prasca 1,2,3..4 vse do 5200 obratov, nakar zgubi moč in se že lučka prižge. Obrati pa padejo na max 3000 (safe mode) Vgasneš avto za 5sec vžgeš se pelješ 100m daš poln gas v 3. in vgasne pa veselo dalje :D
Sem danes preverjal napako P235
Boost preshure sensor or emediate owerboost (al nekaj takega).
Zgleda ga nebom smel tak gnat, ha?? :lol: :lol:
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
smukc
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1376
Pridružen: Ne Avg 19, 2012 5:10 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Krško

Al se pa turbina poslavla ? :D
- Ex 2005 156 GIUGIARO 2.4JTDm
- Ex 2008 159 SW Ti
- 1989 75 V6 3.0
- Ex 1971 GT Veloce 1750
- Ex 1978 giulietta 1300
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Jest pa pravim da je problem v tvoji mapi, ki si jo skopiral iz starega na novi ECU...
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Ja problem v vnt mapi al pa zataknjen vnt mehanizem... no če bi bil zataknjen bi verjetno še hitreje dobil napako.
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Nobene VNT mape ni, ker je wastegate turbo... mehanski.

Problem je boost creep.
Uporabniški avatar
coolbits
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 744
Pridružen: Če Jul 22, 2010 9:53 am
Vozilo: Brera 2008 2.4 154kw
Kraj: Sežana

Aja nisem vedel, da je starejši motor :)
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Tribes, turbo nima Wastegate ampak je variabilni. Vse tiste usmerjevalnike izpišnih plinov pa sem sčistil z drot piršno, obroč tud in one sornike s koleščki tud. Torej turbo nima bypasa ampak variabilno geomertrijo izpuha.

Turbo res ni najboljši, ampak sem vide že veliko bolj opletajoče turbine kot je moja in so (še) avti vedno vredu šli.. Malo pa res skače, se ga čuti vendar ne dost.

To, da je pri pritiskanju vklopil lučko pa je delal že pri prejšnjem ECU s to mapo, torej original računalnikom + ta softweare.

Boost creep sem jaz tud že pomislil. Saj sem ga zahodil do daske, pa pri menjavi spostil samo 1/5 gasa, da se je turbo še dalje vrtel prestavil pa tak, da sem uporabil silo vztrajnika in "potegnil" na sklopki s polnim gasom in ko je dokonca zagrabila sem že zopet mogel v 3. prestavit. Torej pognal sem ga v njegov maximum. Mogo bi ga na MES priklopit pa tak potegnit, da vidim kam gre tlak. Po mojem daleč čez mejo, ker turbo fila ko svinja. Zveni kot reaktivec :D

Tlačna sonda za "wastgate" pa začne opirat pri 2,1 bar in je pri 2,3 dokonca odprta. Zmerjeno z manometrom za gume pumpat :D
(verjamem v relativnost poceni manometrov :D )
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Uporabniški avatar
TribesMan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 9758
Pridružen: Če Jul 12, 2007 6:17 pm
Vozilo: Something else

Je vseeno ali je wastegate ali VNT, pač je mehanski turbo, ni krmiljen elektronsko preko ECUja. Zato program v ECUju nima veze z nastavitvijo tlaka turbine.

Tvoj problem je boost creep, ker je prevelik vbrizg goriva. Tlačni lonček se trudi zmanjšat tlak turbine, vendar je plinov preveč in dobiš overboost.
Uporabniški avatar
Q_4
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2354
Pridružen: To Apr 27, 2004 10:37 am
Vozilo: Alfa GT
Kraj: MB-Okolica

Pa vredu je. Se mi dopade da pri 140 potisneš pedalo do konca v 5, turbo zagrabi pa tišči ko tele dalje in me ne moti, da rabi malo več nafte.
Prejšnji avto mi je pri 140 konstantne hitrosti vlival 14-16L. Vredu je tak zaj !! :D
1,2 lahko stisnem na 5200+
3 nekje 4900
4 in dalje pa ne čez 4500 pa je vse OK.

Mislim, za v službo pa nazaj pa v trgovino bo že dovolj, k maši pa ne hodimo ;)

Le porabo imam zadnje dni 8-9L :D hahah..
...ko ne moreš dol iz znamke Alfa Romeo...
Odgovori
  • Informacija