Torej, kogarkoli vprašam kaj več o biturbo dizlu, ki ga najdemo npr v Delti ali v SAAB-u, mi nihče ne zna nič povedat. Kolikor sem uspel razbrati, gre itak za enako osnovo, kot v šibkejših različicah, le z dodano manjšo tubino (tako v grobem)
Mi zna povedati kdo kaj več predvsem o rizikih teh motorjev? Dodatna turbina je čisto na izpušnem kolektorju, to seveda ob morebitni odpovedi prinaša dodatne stroške, koliko pa je sploh zadeva zanesljiva? Ima kdo izkušnje s tem motorjem? Kar se tiče vzdrževanja, na kaj je potrebno pazit, poraba goriva, olja...?
Kolega ma Saaba. Kolikor sem se jaz vozil z tistim me ni impresionirala mašina. Je pa res da je bil avtomatik. Ni blo pa nikol noebnega problema z avtom (letnik 08).
Ker avto te pa zanima?
@black mike:
hvala za video, ni pa to ravno odgovor na moje vprašanje. da je hud, že vem
@nejcz:
trenutno sem v fazi nakupa drugega avtomobila in sem šel med drugim tudi pogledat in sprobat enga saaba. avto me je zares zelo zelo navdušil, zato povprašujem o motorju. je pa bil ročni menjalnik
Motor je top s****.
Uporaben navor v sirokem obmocju obratov. Majhna turbo luknja oz. Skoraj neznatna.
Ce se ne motim je osnova motorja 1.9 jtdm z dvema turbinama in drugo elektroniko ki jih nadzoruje. Enga sem uspel sponati kibima tak motor in je noro zadovoljen.
Poraba je ob normalni uporabi enaka 1.9 z eno turbino.
Po teoriji so dodatni stroski samo ce crkneta obe turbini kar pa roko na srce ni veliko glede na to kaj motor nudi. Pa turbina tudi ne crkne vsak dan.
Zame osebno bi bil to druga izbira, ce bi motor bil v 159 ki.
Zagotovo pa ima kaksen feler glede na.to da ni sel v bolj masovno proizvidnjo ali pa zgresen marketing.
sasoz napisal/-a:Alfasan, kaj pa praviš na 2.4 bi-turbo? pa b mu 5silindraša, pa še bi-turbo
Na žalost so Italijani prezabiti da bi pogruntali kaj takega.
To bi bil bombnik. V originalu 500 navora in 270-280 konjev. Pa mocnejso sklopko.
Zame recimo bi to lahko bil TI predstavnik 159ke.
Carska ideja.
Bo bi bla raketa ja Sej še vedno se jo lahko predela na bi-turbo Eno pocen zgoneno 2.4 kupit pa predelat, bi blo zanimivo. Poznam enega ki ma 156ko, 2.4 240konjev, večji intercooler, turbina itd...
sasoz napisal/-a:Bo bi bla raketa ja Sej še vedno se jo lahko predela na bi-turbo Eno pocen zgoneno 2.4 kupit pa predelat, bi blo zanimivo. Poznam enega ki ma 156ko, 2.4 240konjev, večji intercooler, turbina itd...
Nevem zakaj bi tlačil bi-turbo na 2.4 motor. Ni nobene potrebe. Sistem je kompliciran, zraven tega pa še prav tečen, če voziš na "meji" kjer se zgodi preklop med manjšo in večjo turbino.
Danes obstajajo turbine, ki ponujajo vse prednosti bi-turba, v enem kosu.
Reče se jim ball bearing VNT turbo.
Recimo GTB2060VKLR (250HP), ali GTB2260VKLR (280HP).
Zadeva se zbudi na 3.0 motorju pri 1100 obratih, pri 1300 imaš že max navor.
Kaj vse bi moral zamenjat poleg turbine in strosek posega.
A se splaca ali je dovolj to kar imam oz. Kaj in koliko bi pridobil.
Tko v teoriji me zanima.
Sama turbina okoli 1000€, predelava ohišja turbine in nov downpipe da bi pasalo skupaj ene 300€, intercooler in napeljava 300€. To je minimum. Za optimum bi rabil še drug boost senzor, 100€, večje injektorje 1000€, večja črpalka za gorivo 500€...
Ene 300-320HP bi bilo realno možnih. Navora pa pač kolikor bi zdržal menjalnik.
sasoz napisal/-a:Bo bi bla raketa ja Sej še vedno se jo lahko predela na bi-turbo Eno pocen zgoneno 2.4 kupit pa predelat, bi blo zanimivo. Poznam enega ki ma 156ko, 2.4 240konjev, večji intercooler, turbina itd...