Lp.
Sm dokaj na novo pečen alfist, mam 147 1.6TS , ter me zanima koliko se kaj porabi olja zanjo..
Kajti ko sem delal servis se ga je nalilo 4.5l , pot do zagreba in nazaj me je stala nadaljnih 2dcl, sedaj pa sem po novih 1000km rabiv doliti še 1,2l .. uporabljam pa olje Eni 10w40 polsintetika..
kukr js vem v 1.6 TSko ne gre več kot 5L olja? tako da more bit pol neki narobe al pa ti narobe odčitaš na palčki...olje je pač olje, za TS je treba gledat da je skoz na MAX ker drugače se lahko zgodi da gre variator faze počas pa pa in si spet z novimi stroški na planu...
Ja sj to mi je dokaj jasno da nekej ni vredu, a problem je v tem da v dimu se nevonja olja, ne opazi modrikaste barve... da bi pa olje kje spuščal pa tudi ni opazno ( podstavljam karton pod avto ) .. tko da kam bi lahko olje zginjal ?!
Se spomnem se, ko sem mel 147 selespeed, da je v servisni knjizici pisalo, da 1l na 3000km je se spremeljivo, kar je pa vec, pa ni ok. No kakorkoli, ze 1l na 3k km se mi je takrat zdelo ogromno pa je to podatek, ki ga fabrika navaja kot neki se cisto dopustnega in normalnega..
nal napisal/-a:Se spomnem se, ko sem mel 147 selespeed, da je v servisni knjizici pisalo, da 1l na 3000km je se spremeljivo, kar je pa vec, pa ni ok. No kakorkoli, ze 1l na 3k km se mi je takrat zdelo ogromno pa je to podatek, ki ga fabrika navaja kot neki se cisto dopustnega in normalnega..
Aha, potem pa še nimaš izkušenj s kakim Oplom, Volvotom, holcvagnom,... Kaj bi pol tam reku...
nal napisal/-a:Se spomnem se, ko sem mel 147 selespeed, da je v servisni knjizici pisalo, da 1l na 3000km je se spremeljivo, kar je pa vec, pa ni ok. No kakorkoli, ze 1l na 3k km se mi je takrat zdelo ogromno pa je to podatek, ki ga fabrika navaja kot neki se cisto dopustnega in normalnega..
Aha, potem pa še nimaš izkušenj s kakim Oplom, Volvotom, holcvagnom,... Kaj bi pol tam reku...
Lepo najprej naredi redni servis. Kupi originalni filter in eno DOBRO olje. Sekrete kot so Castrol, Selenia, Elf itd... pusti raje na miru. Za začetek lahko pizkusiš z Mobilom Peak Life 5W-50+aditiv Liqui Moly Ceratec. Po mojih izkušnjah ti bo s tem oljem+aditivom poraba padla dramatično. Če še s tem ne, in ne želiš ravno generalke delat, pa boš moral po kakšnem 10W-60 poseči.
Če je kaj hudo narobe z motorjem ne bo pomagal čisto noben aditiv, nobeno olje in nobene šamanske potrebščine, pač pa samo in izključno menjava določenih delov v motorju - tefloni, obročki, tesnila ...
Mogoče je problem tudi v premajhni recirkulaciji in je zaradi tega tudi manjši tlak. Odpret karter, sčistit sito. Jaz bi probal vse preden se motor podira.
@alfasamec: višja viskoznost je rešila že marsikateri zjahan motor pred nenormalno porabo. To, da pa Ceratec deluje, pa ti lahko povem iz prve roke, pravtako pa ga uporablja večina car freakov ki jih poznam. Motor enostavno lepše teče. Liqui Moly je zelo zelo dobra firma s precejšnjim ugledom in so zame edini, ki imajo aditive, čistilce itd... ki dejansko delujejo. Od MOS2 aditiva(ki je najboljši mos2 aditiv na svetovnem trgu), čistilca injektorjev, Cerateca... Pravtako pa imajo tudi vrhunska olja.