Poraba olja..

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Uporabniški avatar
TheRealDeal
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 724
Pridružen: To Jul 03, 2012 9:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Brera
Kraj: Zagorje ob Savi

Enim pije več, enim manj ... to je večna debata in čar Alfic :D
moofdi
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1629
Pridružen: Pe Maj 09, 2008 2:53 pm
Vozilo: 155 3.0 V6 24V
Kraj: Radovljica

Versace napisal/-a:višja viskoznost je rešila že marsikateri zjahan motor pred nenormalno porabo.
Olje z višjo viskoznostjo samo delno "ozdravi" simptome, vzroka pa s tem ne odpraviš + da z (pretirano) nepravilno gradiacijo olja lahko še bolj zakolješ motor.

Po mojih izkušnjah je rešitev z gostejšim oljem dobra če se misli avto zvozit potem pa dinos. Avto katerega je namen imeti dalj časa pa da pije olje je pa bolše fizično zrihtat motor, pa je potem mir, pa še veš kaj imaš.

P.S. Kot zanimivost, pri moji 19ki je v navodilih proizvajalca zapisano, da je pri vožnji v višjih obrati sprejemljiva poraba olja 1L/1000km. :mrgreen: :lol:
Če je ravno, ni zabavno.
Uporabniški avatar
Versace
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 88
Pridružen: Če Jun 19, 2008 4:44 pm
Član Alfa Kluba: 0

moofdi napisal/-a:
Versace napisal/-a:višja viskoznost je rešila že marsikateri zjahan motor pred nenormalno porabo.
P.S. Kot zanimivost, pri moji 19ki je v navodilih proizvajalca zapisano, da je pri vožnji v višjih obrati sprejemljiva poraba olja 1L/1000km. :mrgreen: :lol:
Pri Volvih je servisni TNN bulletin za pooblaščene delavnice izpred parih let, da je poraba olja na Turbo motorjih normalna do 1L/700km.

Sicer pa glede olja za T.S. motorje, s 5W-50 lahko narediš samo korak naprej. Nazaj definitivno ne. Predvsem če kdo rad avto pritiska do rdečega polja. Pri raznih 5w-30, 5w-40 se že zgodi da poleti avto pregreješ v koloni, če stojiš dalj časa+klima+37 stopinj zunaj. Kaj šele, kakšen tanek film ima pri priganjanju... Problem alf je Selenia fantje. Za staro mamo je super, v špar po solato in nazaj. Za kaj več je pa župa. Poleg tega koliko vem, za nobeno Selenio ni podatka o HTHS indeksu kar je izjemno pomembno. Razni Castroli so tako ali tako hydrocrackani iz klasičnega mineralnega olja in sploh ni sintetika.... Tako da je treba bit pazljiv. Strinjam se, da je 10W-60 za T.S. motor dober, če se ga res uporablja za track daye. 5W-50 je pa overall najboljša izbira, predvsem od Mobila. Hladen vžig, drži viskoznost, dober paket aditivov (detergentov ter dispergentov), izjemno visok HTHS itd...
Druga pesem pa je, če naliješ 10W-60 v nek nov eko-super-duper šparavec, za katerega je predpis 0W-20, je res lahko problem.
Uporabniški avatar
TheRealDeal
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 724
Pridružen: To Jul 03, 2012 9:48 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo Brera
Kraj: Zagorje ob Savi

Slika

Tole je v knjigi od 147.
Jan Šoštarič
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 5
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 6:12 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

hja ravno generalko še nebi delal, kajti ta mesec sem naredil glavni in mali servis + menjava dihtnge na glavi.. tko da ja pravgotovo menjava teflonov ?! sam a ni za to potrebno ponovno glavo dol vzet + ves olje zamenjati ? tko da strošek prav gotovo je... začasno zadošča npr da kupujem manj kakovostno olje in ga dodajam po potrebi ? ( brez da kvarim s tem motor ).
Jan Šoštarič
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 5
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 6:12 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

P.S. Kot zanimivost, pri moji 19ki je v navodilih proizvajalca zapisano, da je pri vožnji v višjih obrati sprejemljiva poraba olja 1L/1000km. :mrgreen: :lol:[/quote]


hjaaa ravno to je to, ob normalni vožnji se poraba komaj da pozna, ko pa imam avto na obratih ( sneg + ročna ) takrat pa ga dvigne da šemal več, rečmo 1l / 700 km.. :?
pero666
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1445
Pridružen: Pe Dec 12, 2008 6:09 pm
Vozilo: 166 3.0 V6 & 159 TI

700km si naredil na snegu z rocno, da opazis razliko? Ce si se pa malo zapeljal z priganjanjem, pa se je to takoj opazilo, bos pa slej ko prej videl, kam pes taco moli.
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Samo za info - rdeča 147?
Uporabniški avatar
Versace
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 88
Pridružen: Če Jun 19, 2008 4:44 pm
Član Alfa Kluba: 0

Če ste že imeli glavo dol, bi kakorkoli da je, lahko že vsaj preventivno menjali teflone. No, jaz bi jih, ali pa morda samo jaz tako razmišljam... Če enkrat delaš tak poseg, potem pač načeloma narediš vse, da je tip top. Ker še enkrat odpirat vse skupaj, bo stalo faktor 100 kot pa da bi se takrat kupili tefloni ki so tako ali tako drobiž.
Uporabniški avatar
El Barto
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6822
Pridružen: Ne Jan 15, 2006 7:25 am
Vozilo: Alfa Romeo Stelvio Q4 2.0 MA 280 2019
Alfa Romeo 166 2.5 V6 2001
Alfa Romeo GT 2.0 JTS 2006
Kraj: Gorje

Menjava teflonov te stane kar so sami tefloni in tesnilo pokrova ventilov, saj ne podiraš nič drugega.
ROBERTH napisal/-a:
El Barto napisal/-a:HiTec orodje v akciji:

Slika

Sedaj so tefloni nabit, kar je dal kladu ... :badgrin:

Nasledniji poskus bo malce kasneje ...
Tole je kar enostavno videt.

Samo za primer, kako tole zgleda pri 16v motorju.

Slika

Slika

Slika
Alfa Romeo - made in Italy, perfected in my garage
Jan Šoštarič
Alfa Junior
Alfa Junior
Prispevkov: 5
Pridružen: Ne Jan 05, 2014 6:12 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Kranj

alfa_samec napisal/-a:Samo za info - rdeča 147?
Crna :) iz postojne.
Odgovori
  • Informacija