zvok motorja, desno zgoraj , alfa 156jtd

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Odgovori
mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
Kraj: primorska

Pozdravljeni!
Temo dajem v splošno ker je splošno za jtd mašine.

Imam en problem na alfi 156jtd 1.9, letnik 99. 280.000km na števcu, v resnici ??.
Nek zvok se mi je pojavil na desni strani motorja zgoraj.
Pred 40.000 sem naredil veliki servis, kjer je bilo zamenjano kar je treba. 100% ker sem zahteval da sem zraven. Zobati jermen, mikro jermen, rolce, natezalci, vodna črpalka,.. edino napenjalca mikro jermena nisem zamenjal ker sem ga že enkrat prej. Alternator sem obnovil(ležaji , ščetke) pri menjavi sklopke 15.000 km nazaj

Poslušal sem tako da sm železno cev naslonil na razne dele, alternator, kolektor, vijak od natezalca mikrojermena, .... Snel sem pokrov zobatga jermena in ta zvoj je najbolj očiten pri mali zobati jermenici na vrhu, sklepam da je bosch pumpa. tudi skozi cev se tam najbolj šliši.
Zvok raste zvezno z obrati motorja, v leru ga ni zaznati, tudi v kabini se ga sliši.

prilagam dva posnetka da si biste lažje predstavljali

https://www.youtube.com/watch?v=IXMgZ2l_EY4

https://www.youtube.com/watch?v=gyYGM4G78Gc

hvala za mnenja, lp
rock n' roll
mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
Kraj: primorska

no, ta zvok je bil alternator.
Kljub temu, da sm ga preventivno obnovil lani ko sem menjal sklopko obrnilo je tamali ležaj okrog osi. Čudno. Oba ležaje sta bila zamenjana, nova. Ležaj je še videt in teče vredu, le malo je poznati na notranji plastiki da je bil pregret. Malo smo ležišče ležaja popikali z elektrodo, malo pobrusli in zabili nov ležaj gor. Bomo videli kolko časa bo mir.
rock n' roll
mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
Kraj: primorska

no naj updejtam mojo temo, kjer se menim sam s sabo:)

alternator je moja nočna mora zadnje čase:) Zanj sem zapravil že časa in keša, da bi kupil noivega original. Jebiga.... če bi vedel... Še dobro da sam šraufam..

Po prvem popravilu in novem ležaju je zadeva zdržala natanko 200 kilometrov. potem spet isti zvok. Spet zavetelo ležaj okrog rotorja.

Kolega nesel na Iskro altoelektriko, tam so dobili drug rotor, zamenjali ležaje. Zgledalo je vse cool. Zdržalo pa enih 7-8 jurjev km, zvok ki se je stopnjeval se je začel pojavljat na sred dopsuta, pred mano je blo pa še 2000 km. Ker sem sumil, da me lahko alternator zafrkne, sem uzel enga rabljenega na bolhi za rezervo. Tako, da mi ga je zamenjal nek turk na dopustu.

Ampak seveda to še ni to, tudi rabljen je polnil kakkih 1800km in 200 km pred domom, crknil. Ne polni več in ampak tudi glasen je... Nimam pojma...

Ležaji gredo na trdo na rotor, plus zalepli so ga. Ali se pri temperaturi ležaj bolj razširi od rotorja, ali je taka znanstvena fantastika te ležaje zamenjat, ali morda posebni ležaji... Ve kdo kaj več?..

Zdaj ga bom dal nekam generalno obnovit, upam da bom potem mir. 5 x snet in obnavljat alternator v enem letu je malo preveč:)
rock n' roll
Uporabniški avatar
MaStr
Moderator
Moderator
Prispevkov: 9772
Pridružen: Sr Nov 09, 2005 7:34 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Giulia Q4 Veloce, 2.2 JTDm
Kraj: Assling (Jesenice)

Too much... #-o
Jaz sem ga moral dati tri ali štiri leta nazaj obnoviti (umrlo navitje, diodna plošča,...),
pa imam še danes mir (trkam na les).
Join the dark side:
viewtopic.php?f=8&t=44270" onclick="window.open(this.href);return false;
mkavci9
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 233
Pridružen: Ne Sep 03, 2006 7:07 pm
Vozilo: Alfa 159SW 2.0 JTDm
Kraj: primorska

No da updejtam temo, če bo kdo iskal, in mu bo morda prišlo prav.

Klical sem avtoelektriko Kogovšek v Ljubljani in mojstu povedal kako in kaj, da me jebe alternator že v tretje. Vprašal me je ali je alternator Marelli. KO sm mu pritrdil je reku, da sm mu vse s tem povedal.

Marelli ima sprednji ležaj posebne dimenzije. Notranja stran je malenkost manjša. Ne da se z šublerjem zmerit, ker je razlika tako majhna. >Tam edlavec je celo priznal, da so imeli tud pri njih na začetku te probleme, ker niso mogli ugotovit kaj jih jebe.

Dal mi je rabljen rotor in montiral nov ležaj, plus postružil površino kjer drsijo ščetke za 30 evrov. ZAenkrat alternator laufa kot mora.

to je to
rock n' roll
Odgovori
  • Informacija