Pozdrav. Kot vemo imamo v slo že nekaj časa na voljo dve bencinski različici goriva. Disel imamo za enkrat še en. V tujini imajo na voljo dva disla vsaj za avstrijo vem da imajo običajen disel in racing disel, premium diesel ... imena imajo razlicna. Iz določenih virov sem izvedel oz vem da se nam nekaj takšnega obeta tudi v slo. In ker vem da nas je tukaj dosti dizelašev me zanima vše mnenje. Boste točili to kao boljše(dražje) gorivo ali vam je bolj pomembna cena. Sicer cena kakšna bo še nevem ampak v avstriji je razlika občutna navaden disel je okoli 1,260 do 1,300e ta boljši pa okoli 1,450 naprej.
In pa če je kdo tega kao boljšega disla točil sam v tujini če je kakšna razlika ali ne. Sam dosti točim gorivo v avstriji a za enkrat še nisem tega točil. Mogoče sprobam naslednič ko zasveti lučka pa poročam.
Sam ne okol govort zadeva za enkrat se tajna
[/i]
Vsi traktorji bojo sli na racing diesel, nive bojo veliko prej zorane
Pri bencinu nisem opaziv nobenih sprememb, ne vrjamem, da bos zarad dizla dobiu par konjev. Pomoje bl pripomore uredu servisiran motor...
Gre se za sintetično dizelsko gorivo, ki ga naredijo iz plina. Prednost je da praktično nima nobenih "nepotebnih" škodljivih snovi primešanih, ki so prisotna pri navadnemu dizlu. Prednost je tudi da ima veliko višje cetansko število, kar pomeni da izgoreva hitreje kot klasični dizel (ker gre za sintetično gorivo, si pač lahko privoščijo bolj optimalno mešanico spojin, kot pri klasičnem gorivu, kjer se z destilacijo prečiščuje gorivo, in pač dobiš ven kar dobiš...)...
Tko da gorivo je boljše, problem je da ni niti približno tolk boljše kot je cena višja. Pozna se velik bolj na močno predelanih avtih, ker je čas izgorevanja pomemben, zato je manj dima... pri stock avtu je razlika komaj opazna.
To pride v poštev samo, če se bo kurilno olje res po novem letu ukinilo (nove evropske direktive), tako da bi nov diesel zamenjal kurilca, drugače tega filma ne bomo vidli.
Tako bi nov diesel dobile črpalke, ki so imele biodiesel ter črpalke, ki imajo kurilca, na ostalih črpalkah pa 100% še veliko časa ne.
Vem iz zanesljivih virov
Tukaj država nevem če ima kaj dosti ker vem da ga bo ponujal samo en ponudnik, mogoče bodo drugi pricapali odzadi. Tut v avstriji ga nimajo vsi razen omv, shell, pa se nekateri. Hofer in jet ga nimata. Pa se kak bi se našel ampak jih je malo morje. Sam vem da pri bencinarju ko sem ga imel pa sem tankal 95 ter 100 ni bilo razlike. Tako da tu tut ne pricakujem čudežev. Je pa razlika v ceni vsaj v avstriji občutna.
Če je kao manj škodljivo za motor ,potem se ti "splača" tankati ko kupiš nov avto in ga voziš 10 let.Če pa boš rabljenega tankal s premium gorivom vsakega prvega ko je plača je pa bedarja
hunt3r1 napisal/-a:To pride v poštev samo, če se bo kurilno olje res po novem letu ukinilo (nove evropske direktive), tako da bi nov diesel zamenjal kurilca, drugače tega filma ne bomo vidli.
Tako bi nov diesel dobile črpalke, ki so imele biodiesel ter črpalke, ki imajo kurilca, na ostalih črpalkah pa 100% še veliko časa ne.
Vem iz zanesljivih virov
Saj pravim da vsi ne, pri nas v mb ga bomo dobili 99%, druga ne morem povedat za ekrat.
Takšne imam informacije, če pa šefi lažejo pol pa nevem . In glede na to da nam bodo renovirali celo pumpo novi agregati itd vrjamem da bo nekaj v tej smeri. Kako pa bodo drugi to ponujali oz če sploh bodo pa nevem ampak mislim da imajo "naše" (tam kjer delam)pumpe na vseh agregatih po en prostor za eno ročko, vsaj tanove. Tako da mislim da bo kr po celo slo prodajan.
Kje pa delaš? Za druge nevem, ampak Petrol (vsaj po primorskem) načeloma nima "viška" ročk, razen pač kurilne, pa še to jih je bolj malo.. Pa tudi če so dodatne ročke, vse manjše črpalke imajo za vsako gorivo po en rezervoar.
Pustmo se presenetit
Ne delam pri petrolu. Pri omv. Saj pravim nevem kako imajo drugi ker to za sabo potegne dodaten rezervar itd. Ampak nam bodo renovirali pumpo in naj bi dobili oz naj bi ponujali potem ta premium disel. Ostalih info še nimam.