Torej, kaksna krivulja moci in navora naj bi bila najimenitnejsa?itak to ni mozno dosect 100 procentno ampak vseeno
In ce primerjamo 2 enaka motorja z isto mocjo, zaradi cesa se lahko razlikujeta v navoru?
V primeru 2.0 TS motorjev različnih moči - 150KM vs. 155KM, je šlo izključno samo za nastavitev parametrov motorja, enako je bilo z navorom (180 Nm vs 188 Nm), kjer je bil v GTV naštiman za večjo odzivnost, pri 166 pa za bolj zvezno pospeševanje in udobno vožnjo.In ce primerjamo 2 enaka motorja z isto mocjo, zaradi cesa se lahko razlikujeta v navoru?
Tribes, kako je potem recimo voznja s 1000 obrati 5 prestava in gas do konca?manj navora, avto cuka in se zaletava, vc navora avto zmore brez tresljajev pospesit, vndar verjetno menjalnik bol trpi?TribesMan napisal/-a:Za vozit vsak dan je najboljša krivulja z čimveč navora pri čimnižjih obratih, da ti motorja ni treba turirat v obrate.
Za "dirkat", je najbolje čimbolj ravna krivulja navora, da je motor predvidljiv.
Elektromotor nima konstantnega navora... Navor je konstanten samo do nazivne hitrosti (ponavadi okoli 3000rpm), potem pa pada linearno (v tem območju imaš konstantno moč), od 2xnazivne hitrosti pada pa še hitreje, tako da tudi moč pada...
Razlike med posameznimi motorji, pa so zaradi različne konstrukcije.
Drugačno razmerje hod - vrtina bata.
Drugače speljani kanali za dovod zraka v glavi.
Drugačen sesalni kolektor (po možnosti še variabilen)
Drugačen izpušni sistem
...
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov