lizard napisal/-a:
Ravno fizični nakupi niso toliko merodajni. Giulia mora uspeti predvsem kot poslovni avto, kupljen na firmo in lizing (ali kako drugo boliko financiranja). Namreč avti za tako ceno se redkeje kupujejo kakorkoli drugače kot na firmo. Na firmo kupljen avto seveda ne pomeni nujno da predstavlja vozni park neke firme, ampak ga lahko pač vozi lastnik firme. Verjami da praktično vsi podjetniki take avte kupujejo na firmo, ker se jim mnogo bolj splača, saj gre plačevanje lizinga v stroške firme, in s tem je dobiček firme nižji, in posledično je davek plačan državi tudi nižji. Zato pa vidiš da uspešni privatniki menjujejo avte na 3-5 let.
Ne vem, sem tako "bukov"napisal, ali noces razumeti. Lahko tudi, da nisem vec tako vesc izrazanja v Slovenscini...
Fizicne osebe/koncni kupci - sem spadajo VSI! Tako firme kot posamezniki
Firma: prodajalec novega avtomobila, kateri je avto kupil in tudi registriral avto.
lizard napisal/-a:
In prodajne številke se ne štejejo glede na to koliko avtov od proizvajalca kupijo prodajalaci (kot si trdil že enkrat prej), ampak se štejo preko na novo registriranih avtov.
Namig; to v teoriji drzi, naprej, da se izrazim z izbranimi besedami,
v zelo omejeni obliki.
Ceprav, jaz sem govoril o
prodanih in ne
regestriranih avtih. Bodi brez skrbi, da mi je poznana razlika.
Tocnih podatkov za EU nimam, zato ne pisem o njih, ker res ne maram rekla-kazala.
Naprej ne bom vec pisal in se spuscal v debato, ker res nima smisla pisati o necem, kjer je megleno ze osnovo, da ravno ne recem kaj....