Prodajna strategija in prihodnost AR

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Odgovori
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Če bo Trump dejansko držal obljube, potem se nima FCA kaj bati. Napovedal je namreč, da bo ukinil naravovarstveno agencijo, močno oklestil večino naravovarstvenih standardov in predpisov ter drastično znižal davke za korporacije in bogataše.

Se pravi avtomatsko odpadejo kazni, kršenje naravovarstvenih predpisov in višanje dobičkov superbogatih ter korporacij.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Altmann napisal/-a:V tem trenutku govoriti o uspesnosti prodaje Giulie je popolni nesmisel. Je prevec testnih in salonskih Giulij med temi prodanimi. Ta mesec bo verjetno prodaja zopet poskocila. Prisla je Benzinska izvedba, katero morajo prodajalci zopet kupiti.....
Trenutno je merodajno le in samo statisticen podatek in se to v odnosu prodanih skupaj - prodanih fizicnim osebam (koncnim kupcem).
In ta/to dejstvo trenutno kaze slabo popotnico za Giulio.
Ravno fizični nakupi niso toliko merodajni. Giulia mora uspeti predvsem kot poslovni avto, kupljen na firmo in lizing (ali kako drugo boliko financiranja). Namreč avti za tako ceno se redkeje kupujejo kakorkoli drugače kot na firmo. Na firmo kupljen avto seveda ne pomeni nujno da predstavlja vozni park neke firme, ampak ga lahko pač vozi lastnik firme. Verjami da praktično vsi podjetniki take avte kupujejo na firmo, ker se jim mnogo bolj splača, saj gre plačevanje lizinga v stroške firme, in s tem je dobiček firme nižji, in posledično je davek plačan državi tudi nižji. Zato pa vidiš da uspešni privatniki menjujejo avte na 3-5 let.

In prodajne številke se ne štejejo glede na to koliko avtov od proizvajalca kupijo prodajalaci (kot si trdil že enkrat prej), ampak se štejo preko na novo registriranih avtov.

Sicer pa sklepat gledde na prodajo fizičnim kupcem s Sloveniji na uspešnost nekega avta, sploh ko je minilo komaj nekje 2-3 mescev odkar je avto na prodaj ni ravno smiselno.

TribesMan napisal/-a:
lizard napisal/-a:Po drugi strani pa - zakaj ljudje kupujejo iPhone če pa povsem enakovereden Samsungov model stane manj (predvsem v akcijah)? ker pač hočejo meti iPhone-a, in pika, ostalo jih sploh ne zanima. Tisti, ki pa si ga želijo, ampak nimajo dovolj denarja bodo pa na vse pretege iskali ponudbo z nižjo ceno ker pač hočejo iPhone-a, ne glede na to kakšne akcije bo ponujal Samsung. In teh primerov je še malo morje.
Zanimiva analogija, samo ti napačno predpostavljaš da v tej igri BMW igra Samsunga, Alfa pa Apple. Ker v resnici je ravno obratno :D
Apple se prodaja neglede na ceno, ker ima image, tako kot ga ima BMW.
Seveda je Apple v tem primeru BMW. Ampak nisem mislil to kot analogijo, ampak na psihologijo kupcev, da če si nekaj oz. neko znamko zelo želijo jih konkurenca niti toliko ne zanima. To verjetno ve tudi vsak za sebe, kjer določene firme vedno preferiramo pred drugimi, tudi ko gre za nakup kaj cenejšega od avta, čeprav bi lahko za manjši denar dobili nekaj podobno kvalitetnega - zame to še kar velja pri nakupu npr. smučarske in računalniške opreme kjer imam do določene mere vedno neke specifične znamke.
In Alfa na to struno mora tudi igrati - postati mora predmet poželenja, ker je to eno od glavnih gonil pri prodaji izdelkov, ki imajo "premium" ceno.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

To je sicer res, ampak po drugi strani pa njegove napovedi strmijo k oteževanju prodaje/uvoza ne-ameriških proizvajalcev. Torej Chrylser/Dodge mogoče pod njegovo hegemonijo ne bosta trpela, bojo pa zato morebiti toliko bolj italjanske znamke pod okrijem FCA-ja.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Slovenci kupujejo nemske avte raje kot italijanske, zaradi naslednjih razlogov: ker so bolj zanesljivi, trpezni, se bolje in hitreje prodajo. Merilo durabilnosti so taxi sluzba, rentacar in službeni avti. Italijanov je zelo malo.
Zato ne žalit Slovence, da so zaplankani. Za moje pojme so pametni, saj za svoj težko prigaran denar želijo največ.
Pametnjakoviči po tem forumu po možnosti brez enega samega dneva delovne dobe bi pa radi pametovali kolk je 5 jurjev malo denarja in da je giulia še prepoceni.
Žalostno kaj vse rodi mati Slovenija in jim celo omogoča brezplačno šolstvo od osnovne šole pa celo do postdok. Kar je zastonj prviloma ne moraš ceniti in je že pregovorno zanič.
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Sam to je pri Slovencih iluzija da bi kupili Italijana raje kot Nemca tudi če je boljši. Očitno je zgodovina pustila svoj pečat in tako bo tudi ostalo na žalost. Jaz pravim drugače, da se redko kdo ve kaj je avto in nima opranih možganov z nemškimi avti. Veliko ljudi kupuje sveto trojico izključno zaradi nabijanja svojega ega in čisto nič drugega in takih je vedno več.
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Alfasan zopet ti Mal si poglej kdo vozi mercedese BMW audije pa ti bo slika jasna. Največji poštenjaki v Sloveniji, ki delajo za minimalca.
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

To kar pa vidiš tam do 15000€ so pa uvoženi iz Nemčije z min. 250000 prevoznimi KM. Lastniki jih pa imajo, ker jih ima sosed al mu je žene rekla al ma pa cela ulica BMW in ga mora tudi on imeti neglede na ceno in stroške vzdrževanja.
portos1986
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 213
Pridružen: Sr Dec 11, 2013 8:55 am

Alfasan, zakaj od tebe izžareva taka pasivna agresija? Malo za hec, veliko za res "ker so bolj zanesljivi, trpezni ...". Si jih mogoče zamenjal za kako Hondo ali Mazdo :D ?
J1897
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 639
Pridružen: Če Sep 03, 2009 11:23 am
Vozilo: Alfa Romeo Brera
Kraj: Tolmin

alfasan napisal/-a:Slovenci kupujejo nemske avte raje kot italijanske, zaradi naslednjih razlogov: ker so bolj zanesljivi, trpezni, se bolje in hitreje prodajo.
Razlog za to pa je?? Namreč, v tujini italijanski avtomobili, kar Alfa je, dosti bolj držijo ceno...pa dvomim, da je Alfa, prodana v centru Milana, kaj bolj trpežna od tiste, ki je prodana na avto Triglavu. Pa tudi zanesljivost in trpežnost...ne vem , razni TSIji niso (bili) ravno nek pojem trpežnosti, pa je kljub temu holcvagnov v Sloveniji kot listja in trave.
Mislim, da je gre razloge za boljšo in hitrejšo prodajo nemških avtov v Sloveniji iskati tudi v slovenceljski zaplankanosti in "danke dojčland" mentaliteti, ki ju je omenil že lizard.

Kar pa se tiče prodaje Giulije v Sloveniji,je pa pričakovano nizka. Deloma zaradi nerazumljivih cen (dražja kot v tujini), deloma oz verjetno kar primarno pa zaradi slovenceljskega razmišljanja (italijan je dober samo za pašto kuhat, avto more bit pa nemc).
Zadnjič spremenil J1897, dne Če Jan 12, 2017 9:02 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Je pa nekaj res fantje kar se tiče zastopnikov po Sloveniji v zvezi alfe je pa ena velika žalost in tudi oni so krivi, da se tako prodaja kot se. Ne vem kako je veit v Domžalah in Zega na Gorjanskem ampak vse druga je katastrofa izkusil sam.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Če bi se npr. Alfi dogajale enake zgodbe o pokvarljivosti kot pri VAG-u z 2.0 TDI, sploh pa 1.2/1.4 TSI motorjih, ali pa poraba olja ki je značila pri določenih motorjih tega koncerna, bi Alfin imidž praktično kapituliral. A VAG in na splošno nemška avto industrija (razen mogoče Opel in Ford - kolko je pač nemški) imajo tako dober imidž da se jim take in podobne težave zelo malo če sploh poznajo pri prodaji in imidžu.
Sicer njihovi avti niso slabi, nekakovostni ali karkoli - prej obratno, vsekakor pa niso toliko boljši kot to namiguje splošno prepričanje populacije.
In ravno to splošno mnenje družbe je nekaj kar je zelo težko premikat, sploh pa v kratkem času.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Caci
Alfist
Alfist
Prispevkov: 330
Pridružen: Pe Avg 14, 2009 12:15 pm

Takšno mišljenje kot je v Sloveniji za Alfo Romeo ga nikjer na svetu ni. Težko je nekoga prepričati v nakup alfe če je celotno njegovo družinsko drevo vozilo VW. Brezupni primeri so to, sam se huje pa je ko poslušaš šeftarje vozil iz tujine in tu pridemo na skupno točko (alfasan), da se Nemci najboljše prodajajo v Sloveniji.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

No ja, dokaj negativno mnenje o Alfah je kar splošno značilno po Evropi, kot tudi zelo dobro mnenje o MBju, BMWju in Audiju. Na žalost tako je, zato pa je Alfina začrtovana vrnitev še toliko težja. Audi ko je začel v začetku 90ih svoj pohod v premium ni imel nekih težav glede stereotipa o nezanesljivosti/nekvaliteti, in je rabil kar lep čas da se je uveljavil zraven k MBju in BMWju. Potemtakem bo Alfa rabila še več časa.

Kako težko je prepričati splošno populacijo da spremeni pogled na neko znamko je lepo razvidno že samo na tem forumu, kjer določeni ljudje, ki dejansko vozijo Alfe ne spremenijo svojega mnenja navkljub vsesplošno pozitivnim testom nove Giulie, kjer jo primerjajo praktično izključno s 3-jko, A4-ko, XE-jem in C-jem. Pomislite kako težko je potem prepričat ostali del populacije, ki že tako ali tako poseduje mnenje da so Alfe nekvalitetne in pokvarljive, hkrati pa so prepričani da so določene druge (nemške) znamke boljše kot dejansko so.

Npr. imidž Audija v začetku 90ih je lepo prikazan v tem starem Top Gearovem review-u Clarksona v zadnji minuti: https://www.youtube.com/watch?v=2V2vIhGZSsk" onclick="window.open(this.href);return false;

Zelo daleč so prilezli, o tem ni dvoma.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Altmann

lizard napisal/-a: Ravno fizični nakupi niso toliko merodajni. Giulia mora uspeti predvsem kot poslovni avto, kupljen na firmo in lizing (ali kako drugo boliko financiranja). Namreč avti za tako ceno se redkeje kupujejo kakorkoli drugače kot na firmo. Na firmo kupljen avto seveda ne pomeni nujno da predstavlja vozni park neke firme, ampak ga lahko pač vozi lastnik firme. Verjami da praktično vsi podjetniki take avte kupujejo na firmo, ker se jim mnogo bolj splača, saj gre plačevanje lizinga v stroške firme, in s tem je dobiček firme nižji, in posledično je davek plačan državi tudi nižji. Zato pa vidiš da uspešni privatniki menjujejo avte na 3-5 let.
Ne vem, sem tako "bukov"napisal, ali noces razumeti. Lahko tudi, da nisem vec tako vesc izrazanja v Slovenscini...

Fizicne osebe/koncni kupci - sem spadajo VSI! Tako firme kot posamezniki
Firma: prodajalec novega avtomobila, kateri je avto kupil in tudi registriral avto.
lizard napisal/-a: In prodajne številke se ne štejejo glede na to koliko avtov od proizvajalca kupijo prodajalaci (kot si trdil že enkrat prej), ampak se štejo preko na novo registriranih avtov.
Namig; to v teoriji drzi, naprej, da se izrazim z izbranimi besedami, v zelo omejeni obliki.

Ceprav, jaz sem govoril o prodanih in ne regestriranih avtih. Bodi brez skrbi, da mi je poznana razlika.

Tocnih podatkov za EU nimam, zato ne pisem o njih, ker res ne maram rekla-kazala.

Naprej ne bom vec pisal in se spuscal v debato, ker res nima smisla pisati o necem, kjer je megleno ze osnovo, da ravno ne recem kaj....
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

lizard napisal/-a:... Kako težko je prepričati splošno populacijo da spremeni pogled na neko znamko je lepo razvidno že samo na tem forumu, kjer določeni ljudje, ki dejansko vozijo Alfe ne spremenijo svojega mnenja navkljub vsesplošno pozitivnim testom nove Giulie, ...
Spreminjanje pogleda na neko znamko izvira izključno iz zgodovinskih dejstev (preteklosti) in izkušenj. Torej dobri testi nove giulie nimajo prav nobene veze oz. vpliva, da bi nekdo spremenil svoj pogled. Zakaj veliko obstoječih alfistov ali nekdanjih lastnikov alfe mislijo drugače kot bi "morali". Ja saj sem že napisal. Kako naj spremenim svoje mnenje, če pa mi vsak mesec kaj odleti pri avtomobilu, če berem na forumu, da imajo fantje stalno neke sitnosti, da se na srečanjih pogovarjamo samo o tem, kje se dobijo rezervni deli in kaj je vse že kdo zamenjal. Ča se starejši lastniki alf pogovarjajo o tem koliko alf je komu zaribalo.

Pravilni pristop alfe bi bil, da najprej za soliden denar na trg plasirajo predvsem zanesljiv avto pa ne rabi imeti 510 KM. To je bila za moje pojme največja bedarija kar so jo lahko naredili. Pa konkurirati Nemški trojici, ki je polna denarja in renomeja. Ja lepo prosim, to je čist tko kot je v SLO ko se zapufaš za nov avto, da boš imel boljšega kot sosed, čeprav je sosed zdravnik sam pa na minimalcu.

Dokler teoretiziramo brez denarja je vse lepo in prav ko pa bi nekdo res imel 50.000 € v žepu bi pa prekleto premislil kater avto bo kupil. In alfa je pri večini daleč na zadnjem mestu, na žalost.

Pa še enkrat napišem: Giuli bi lahko v nekaterih tehnoloških stvareh malce skromnejša (cenejša) v nekaterih pa boljša, konkurirati pa bi morali eni klasi nižje kamor po dimenzijah tudi spada. S tem bi bila bolj dostopna, prodali bi se jih več in denar bi se obračal, s tem bi cveteli trgovci, serviserji, FCA pa bi imela denar za razvoj.

Facelift pa bi lahko ciljal višje, seveda če bi si to s svojim predhodnikom zaslužil.
Odgovori
  • Informacija