Prestrogo seveda vodstvo foruma spet ne sme biti, ker je to povsem nesmiselno. Je pa ena stvar, ki jo tudi jaz težko razumem - kako imajo nekateri voljo prihajata na forum ljubiteljev znamke in vsak dan težit z istimi forami. Razumem sicer da imajo pač frustracije z novo Giulio, njeno ceno, močno medijsko prisotnostjo, težnjo Alfe da se vrna na stare poti... in jih zelo moti da se jo meče v isti koš z BMWjem 3 (sploh cenovno) in podobnimi. Razumem tudi, da jih boli da si ne bodo več mogli privoščit Alfe, ali pa bojo primorani kupit starejšo kot prej. Ampak, da vsaki dan moriš z enin in istim sranjem po formumu - res ti morajo dogajat frustracije na "ful".
Odkar poznam znamko Alfa Romeo, sploh njeno zgodovino, in temeljne značilnosti njihovih avtov, si želim samo eno - da se kot znamka vrne kjer je bila, tudi s ceno! - in z Giulio je prvič, odkar je pod Fiatom, naredila to kar so načeloma vsi ljubitelji in poznavalci znamke tupili leto za letom, desetletje za desetletjem. Še danes težko verjamem, da so dejansko naredili avto kot je Giulia, rwd limuzina srednjega razreda ki na dirkališču za sabo pusti enega najbolj renomiranih avtov na svetu - M3, hkrati pa nudi boljšo vsakodnevno udobnost. In podobno o tem kako težko je verjeti tej potezi Alfe je podal malodane vsak večji avtomobilski medij, ko jo je dobili v roke.
Dvomim, da je še sploh kdo verjel da bodo pri Fiatu končno nehali preoblačit Fiate in jih prodajat dražje; a so končno naredili avto, ki s Fiatovimi izdelki nima sorodnih vezi, saj sloni na povsem svoji osnovi. Tudi to je nekaj kar se je leto za letom govorilo/kritiziralo zadnjih nekaj desetletij. Kritike Alfinih modelov pod fiatom so načeloma bile več ali manj enotne tako med ljubitelji kot mediji: "Dokler ne bodo delali rwd avte, ki bojo kos M oddelku ne bodo prilezni nazaj na svoje mesto". Seveda, jih čaka še dolga pot, in novi modeli, in tako naprej; ampak začetek je v bistvu bil presenečenje za vse - namreč nihče ni verjel da lahko Alfa v prvem poizkusu vrže rokavico nemcem, na način kot jo je.
In osebno mi je povsem vseeno če si lahko sam privoščim tako Alfo, saj mi je pomembno v prvi vrsti zgolj to, da delajo avte, ki si ta zgodovinski emblem na nosu tudi dejansko zaslužijo nositi.
Tako da zelo pozdravljam "visoko" ceno Giulie, ker če sem čisto iskren je zvišanje cen velik del vsega tega da pride nazaj na stara pota in v očeh javnosti zasede mesto avtomoblila, ki ni namnjen raji (kot je bila do sedaj). Namreč cena ki jo izbere proizvajalec posreduje informacije o tem kam tak avto meri in kako kvaliteten je.
Idealno bi bilo, da sčasoma začnejo delat tako dobre avte, da ji bodo lahko tržili tudi dražje kot dirketno konkurenco - ampak to so dokaj nerealne sanje.
Sem pa zelo vesel, da končno spet obstaja nova Alfa, ki si jo želim in ki jo bom imel. Če bi Giulia namreč slonela na fwd platformi Giuliette (kar je bil prvoten plan vodstva), ki je samo nadrgajena platforma Fiat Brava, ki je nadgrajena platforma Fiat Stila, ne bi bila to Alfa, ki bi jo želel, saj bi bila zgolj "Alfa"; sigurno dober avtomobil s katerim bi se bilo zelo lepo vozit, ampak zdaleč ne dovolj, da nosi njeno značko.