Prodajna strategija in prihodnost AR

Splošne informacije, izkušnje o Alfah
Odgovori
Uporabniški avatar
THOR
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1262
Pridružen: Ne Jan 14, 2007 1:06 pm
Vozilo: alfa 33/156/159/giulietta

Vsak bi rad svoje in opažam, da imamo različne pojme kaj je premium. Normalno. Meni osebno je ogromno novitet zgrešenih in so bolj kot ne nepotrebne, škoduje pa tudi ne če so. Zame bi bil prva stvar, ki bi serijsko vgrajeval v avte: webasto( ni mi jasno za kaj tega ni več) + panoramska streha, ki se odpira.
Cena je taka kot je in nič ne bo pomagalo jamrat. Čas bo pokazal svoje. Bi pa bilo mogoče tudi dobro, da se neke primerjave z relijem in podobne bedarije ne pišejo, če ne bomo spet zasmetili temo :)
Pij, jej, kavsaj, za delo se ne ravsaj!!!
alfa 33//156//159//giulietta
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Josephe napisal/-a:Nekaj podobnega kot KobolM, sem že jaz vprašal v zaklenjeni temi v juliji, vendar mi je v efektu kuščar odgovoril, da on tega ne trdi ( verjetno ni dobro prebral ).
Ko sem že tam spraševal ali je nissan GTR premium?
Reče se v afektu, ne efektu (in tegi ni bilo). Odgovoril ti pa nisem ker se je tema zaklenila. Sam ves čas zagovarjam da je izdelek, torej Giulia premium in konkurenčna tekmecem - tako jo dojemajo mediji in kažejo tudi rezultati testov. A hkrati ves čas tudi trdim, da če znamka hoče postati premium potrebuje 10+ let, široko paleto modelev, opreme, motorjev, kot tudi vrhunske storitve in primeren odnos prodajalcev.
Ves čas tudi hvalim stvari, ki so dobre (same karakteristike avta) in grajam slabe (zamude, manjka RWD pogona pri Veloce, manjka določeni dodatne opreme (LED žarometi, surround kamera sistem za parkiranje,...) in kombinacij opreme (npr. usnjena armatura in Veloce sedeži, zakaj te opcije ni?), manjka SWja,...) - in te stvari sem že tolkokrat ponovil da me od vsege peče glava. Torej če si kdo rabi od koga poste bolje prebrat si to kvečjemu ti. Sam pa probam vedno biti kar se da objektiven.

Nissan, sama znamka seveda ni premium, niti noče biti. Nissan ima pod sabo celo premium znamko (Infiniti), da jasno sporoča, kam spada katera od znamk. GTR je sicer neke vrste "budget" superšportnik, koliko pač superšportniki so lahko budget. Vsekakor cilja k premium znamkam, ampak v rangu superšportnikov so meje bolj zabrisane in težje definirane. Npr. Lambo in Ferrari sta luksuzni znamki, medtem ko je npr. Mercedes premium, ampak je njihov model AMG vsekakor v družbi dveh italjanov (podobno kot je novi Maybach S v rangu Bentleya). Tudi Audi R8 je kao premium, ampak hkrati velja za superšportnika, ki se lahko kosa s Ferrariji in Lamboti (na tem itak sloni). In podobno velja za GTR, Nissan sam seveda ni niti premium, a je model GTR vsekakor pozicioniran više kot ostali modeli te znamke. Še vedno pa je Nissan znamka brez pedigreja in neke zgodovine in GTRa nihče ne jemlje kot resno grožnjo ali tekmeca uveljavnim predstavnikom tega razreda. Medtem ko Giulia velja praktično vsepovsod za konkurenta ostalim premiumcem.


Kar se tiče odnosa na AT Ljubljana, zadnjič ko sem bil tam in si ogledal temno sivo Giulio, sem bil deležen zgolj tega da me je prodajalec ošvrknil s pogledom. Niti pozdravil se ni ko sem vstopil, kaj šele da bi pristopil in mi karkoli o avtu povedal - kateremkoli. Medtem ko sem danes v MB bil deležen povsem drugačnega odnosa (več o tem pa v podforumu Giulia).

Sem pa tega jamranja s ceno že tudi jaz pošteno naveličan in utrujen. To opažam samo tu na tem forumu, povsod drugje so alfisti kot tudi nealfisti zelo veseli in navdušeni nad Alfino vrnitvijo oz. vrnitvijo v poteku kot konkurenca BMWju. S tem se vrača ena glavnih rivalstev v zgodovini avtomobilizma (v kolikor Alfi seveda uspe). Tudi VW je svoje apetite po Alfi imel predvsem ker je z njo želel konkurirat BMWju, kajti Audi je vseeno s svojim FWDjem in Quattrom zgodovinsko drugačnejša znamka.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
J1897
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 639
Pridružen: Če Sep 03, 2009 11:23 am
Vozilo: Alfa Romeo Brera
Kraj: Tolmin

To sem želel napisati že v temi o Giulii, ki pa je žal (oz na srečo?) zaklenjena. Določeni "ljubitelji" znamke na tem forumu bi morali že enkrat opustiti svoje slovenocentrično gledanje na svet in na mednarodni avtomobilski trg. Alfa ni bila, ni in nikoli ne bo ljudski avto (in to kljub temu,da dobiš na avto.net rabljeno 159ko za 3 jurje). Če je komu nedojemljivo, da si kdo drzne posegati v razred slovencem svete trojice, potem je pač to njegov problem.
Kar se tičeprodaje - seveda je prezgodaj karkoli govoriti o prodajnih številkah, zaenkrat pa lahko vidimo dve stvari - v tujini se Giulia dobro prodaja, pri nas pa žal ne (in se bojim, da se tudi ne bo), razlogov za to je seveda več. Vsi izpostavljate(mo) "nenavaden" odnos in politiko zastopnika, ki nedvomno ne koristi prodaji. Se pa sam ne morem znebiti občutka, da bi lahko imela Alfa Romeo v Sloveniji najboljšo servisno mrežo in storitve na svetu, pa se zaradi tega prodaja pri nas ne bi prav pretirano povečala (slovenceljska miselnost pač). Slovenski trg pa je tako ali tako marginalen, tako da prodajne številke pri nas nobenega od odgovornih ne skrbijo.
O tem bi lahko razglabljal še na dolgo in široko, ampak bom raje zastavil vprašanje vsem "jamračem" na forumu:
Giulia (predvidevam da je govora o osnovni) po vaše ni premium (manjka ne vem kaka oprema...) - fair enough. Ampak povejte mi, kaj je premium na osnovnemu bemflu 3 (po možnosti s 3cilindrskim motorjem), osnovni a4 al pa osnovni c klasi?

Prej je bilo govora še o rallyju in superiornosti 4matica pred giuliinim RWDjem - če me spomin ne vara, je določena RWD Lancia v rally prvenstvu nascala tako opevanega quattra :wink: (vem, da je to popolnoma irelevantno, ma tudi tista primerjava je bila)
Uporabniški avatar
alfa_samec
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 11797
Pridružen: Sr Dec 05, 2007 11:08 am
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: Alfa Romeo GTV 2.0, 145 1.6, 147 1.6, 147 FL 1.6; Brera 2.4 JTDm; MiTo 1.3 JTDm
Kraj: Puconci

Premaknjen OT v odpad, prosim, če se držite teme o prodajni strategiji AR in se ne spuščate v medsebojna obračunavanja.
Josephe
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 1164
Pridružen: Ne Jan 18, 2004 10:18 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: Ljubljana

Lizard:
Hvala za popravek, vendar se motiš ( ali pozabljaš ), ker v zaklenjeni temi si odgovoril, vendar izven konteksta ( vzami si čas in počasi preberi še enkrat ).

Graje, ki jih omenjaš pa so tiste, katere zadevo IZLOČIJO iz premiuma. Sem ti že napisal, v premium razredu je oprema, ki je pri komercialnih vozih NI oz. v preimumu imaš bombončke in ne opreme kot je npr. varovalo pred naletom, ki je serijsko v 11k vrednem balenotu ali vw up.

Pedigre nissana pa nebi tako tlačil, ker znamka je v svetu pustila konkreten pečat ( konec koncev je še danes ena izmed največih proizvajalcev ) in ima pravzaprav daljšo zgodovino od alfe (1909-1911). Dolga leta je nissan proizvajal Z serijo, skyline, R, S serijo in president-a, od katerih bi se lahko prave premium znamke še kaj naučile, vendar pustimo to nastrani.
Da GTR-a konkurenca ne jemlje resno, pa si malo poglej odziv nemcev, ko je to prišlo ven in kako so nemci spletkarili v zelenem peklu, da bi bili boljši. Odziv novinarjev na GTR-a pa je bil in še vedno je popolnoma pozitiven ( še pri komičnem top gear-u je bil opisan z samimi superlativi ).
Me pa zanima od kje ti informacije, da GTR nihče ne jemlje ( ni jemal ) resno, medtem ko je giulia po tvojih besedah resni konkuret ostalim.

Torej, če povzamem kar si napisal, vozne lasnosti giulie so boljše od konkurence in zato je premium. Isto GTR, vendar ta ni premium, je samo pozicioniran višje. Ali vohaš svojo tako opevano objektivnost ? V čemu je razlika med njima?
Pač premium je kot zlati maturant, ne moreš biti to z eno samo dobro oceno/lastnostjo, ampak moraš biti močno nadpovprečen na vseh področjih. Podobno, kot bi trdil, da je citroen xantia premium, ker ima že 20 let najboljši rezultat v losu ( da mehke vožnje niti ne omenjam ).Kot se ne pravi, da je GTR premium ker ima zavorna pot 32m, medtem ko giulia je 38m ( še clio RS ima 36m ). Ni se potrebno obašati kot najstnik, ko nekdo nekaj reče čez đulijo, ker če bi bila tako supriorna bi se konkurenca usrala, pa se začuda ni.

Ne da se mi še enkrat razlagat, vendar premium določijo kupci in ne proizvajalec, še manj pa novinarji in spletni forumi ( saj slednih dveh ne zanima in niti ne vedo kakšni so obratovalni problemi/stroški ).

Mi je pa zanimiv ( in všeč ) zadnji del, kjer pišeš o vrnitvi alfe, ker to potrdi moje trditve, da prave alfe ni že vsaj 20 let.

J1897:
Nihče ne pravi, da je osnovni BMW 3 ali MB C premium ( razen kuščar ). Kot sem že kuščarju omenil v zaklenjeni temi, je ta sigment tam, da zapolni ponudbo proizavajalca ( čeprav je večina vozil prodana prav iz tega sigmenta ). Tako kot ni premium MB A, B, "kangu" in vito... Tudi, če greš v salon MB in rečeš, da bi rad premium vozilo, ti omenjienih niti ponudili ne bodo. Jih pa višje rangira visoka možnost izbire opreme, motorjev, oblik in seveda značka na pokrovu. Vozilo, ki ga povprečni gastarbajter lahko kupi v enem letu pač ni premium. Premium je tisto, kar si kupi milijonar, ker je premium in ne ker je best P/P. Gulia verjetno spada pod začetni luxury razred, vendar ne premium, čeprav favlirani FDV-jevci to še tako strastno omenjajo.

LP
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Josephe, ne morem se pogovarjat s človekom ki stalno podtika drugim kaj pišejo (in na tako poceni način proba diskreditirat sogovornika), tako da zaključujem tale pogovor, ker ne vidim smisla.
Namreč sam niti enkrat nisem zapisal da je Giulia premiumski izdelek zgolj zato, ker ima dobre vozna lastnosti. Če pa ne podtikaš namerno potem pa bolje beri.

Določenim ljudem pač gre zelo v nos da je Giulia (tako cenovno kot sam izdelek) pozicionirana ob bok trem nemcem. Zakaj jih to tako moti in probajo na vsak način izsilit svoj prav vejo oni sami.
Ampak kot je bilo rečeno že vsaj 100krat na forumu - Alfin plan je zastavljen, cene so zastavlajene - konec zgodbe, to je to.
Eni smo veseli da so se po letih in letih kritik zakaj ne delajo točno take avte kot je sedaj Giulia, končno zganili in v tek spravili dokaj soliden plan, drugim pa to očitno povzroča (domenvam?) raznorazne agonije.

Ampak tega ne razumem, zakaj je treba prit na Alfa forum in te frustracije sproščat tu? Piši blog magari, ampak da pridejo ljudje sem in serejo po znamki, ker je po njihovem avto predrag, pa kje je ste to dejansko videli? Bolj luzersko početje težko najdeš.

In ne razumem tudi, zakaj ko končno v pogon postavjo načrt vrnitve na stare poti, se jih tako napada?
A bi bilo bolje, da pač ne poskušajo in še naprej prodajajo preoblečene/nadgrajene Fiate, ki stanejo kot VWji?
Torej to kar so počeli do sedaj, to kar je bilo tako močno kritizirano zadnjih 20 let?
Odločite se...
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Hranata
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 750
Pridružen: To Sep 16, 2014 6:24 pm
Član Alfa Kluba: 1
Vozilo: 156 2.4 JTD 10V GTB2260 (projekt), Citroen Berlingo 1.5BHDi Shine XTR (daily)
Kraj: Cerkno

S tem zadnjim odstavkom se popolnoma strinjam s teboj 8) To je edini pomembni podatek, ki trenutno velja. Brez statistike, so vsi pogovori brezpredmetni in je škoda izgubljenega časa s prepiranjem in posledično živci. Ko bomo imeli čez kakšno leto statistiko prodaje v italiji, nemčiji, itd itd bomo lahko naredili primerjavo z drugimi znamkami in na podlagi cifer podebatirali kako jim gre.

V tem času pa naredi tako kot jaz - usedi se v svojo alfo in uživaj 8)
Slika
xalfist
Alfa Freak
Alfa Freak
Prispevkov: 591
Pridružen: Sr Maj 09, 2012 3:51 pm
Član Alfa Kluba: 0
Kraj: maribor

Danes se ravno pogovarjal z petrovčičem ko sem ga srečal ravno pri tankanju giulije. Dve so že prodali oz to ki jo je tankal je njegova rdeča super oprema 40.000 pravi. Pa pravi da je zanimanje veliko, sploh bmw privrženci se zelo zanimajo. Za karavana pa pravi da še ni nič potrjeno.
Marchianio
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 65
Pridružen: Sr Mar 09, 2016 2:12 am

Dejstvo je, da bo alfa v roku 10ih let morala narediti električni avtomobil, konkurenca jo že prehiteva, tu smo v zaostanku, električni avtomobili so, hočeš-nočeš prihodnost :(
Uporabniški avatar
Damijan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 6071
Pridružen: Po Okt 13, 2003 9:30 pm
Vozilo: Lady "K"
Kraj: Gabrje (nedaleč od Preshgain)

Električni so prihodnost, ko bo zagotovljena večja avtonomija samo na baterije, kratki čas polnjenja in pa kam z odsluženimi baterijami, oz. baterije, ki bodo 100% zanesljivo uporabne vsaj 10 let.
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Prestrogo seveda vodstvo foruma spet ne sme biti, ker je to povsem nesmiselno. Je pa ena stvar, ki jo tudi jaz težko razumem - kako imajo nekateri voljo prihajata na forum ljubiteljev znamke in vsak dan težit z istimi forami. Razumem sicer da imajo pač frustracije z novo Giulio, njeno ceno, močno medijsko prisotnostjo, težnjo Alfe da se vrna na stare poti... in jih zelo moti da se jo meče v isti koš z BMWjem 3 (sploh cenovno) in podobnimi. Razumem tudi, da jih boli da si ne bodo več mogli privoščit Alfe, ali pa bojo primorani kupit starejšo kot prej. Ampak, da vsaki dan moriš z enin in istim sranjem po formumu - res ti morajo dogajat frustracije na "ful". :mrgreen:

Odkar poznam znamko Alfa Romeo, sploh njeno zgodovino, in temeljne značilnosti njihovih avtov, si želim samo eno - da se kot znamka vrne kjer je bila, tudi s ceno! - in z Giulio je prvič, odkar je pod Fiatom, naredila to kar so načeloma vsi ljubitelji in poznavalci znamke tupili leto za letom, desetletje za desetletjem. Še danes težko verjamem, da so dejansko naredili avto kot je Giulia, rwd limuzina srednjega razreda ki na dirkališču za sabo pusti enega najbolj renomiranih avtov na svetu - M3, hkrati pa nudi boljšo vsakodnevno udobnost. In podobno o tem kako težko je verjeti tej potezi Alfe je podal malodane vsak večji avtomobilski medij, ko jo je dobili v roke.
Dvomim, da je še sploh kdo verjel da bodo pri Fiatu končno nehali preoblačit Fiate in jih prodajat dražje; a so končno naredili avto, ki s Fiatovimi izdelki nima sorodnih vezi, saj sloni na povsem svoji osnovi. Tudi to je nekaj kar se je leto za letom govorilo/kritiziralo zadnjih nekaj desetletij. Kritike Alfinih modelov pod fiatom so načeloma bile več ali manj enotne tako med ljubitelji kot mediji: "Dokler ne bodo delali rwd avte, ki bojo kos M oddelku ne bodo prilezni nazaj na svoje mesto". Seveda, jih čaka še dolga pot, in novi modeli, in tako naprej; ampak začetek je v bistvu bil presenečenje za vse - namreč nihče ni verjel da lahko Alfa v prvem poizkusu vrže rokavico nemcem, na način kot jo je.

In osebno mi je povsem vseeno če si lahko sam privoščim tako Alfo, saj mi je pomembno v prvi vrsti zgolj to, da delajo avte, ki si ta zgodovinski emblem na nosu tudi dejansko zaslužijo nositi.

Tako da zelo pozdravljam "visoko" ceno Giulie, ker če sem čisto iskren je zvišanje cen velik del vsega tega da pride nazaj na stara pota in v očeh javnosti zasede mesto avtomoblila, ki ni namnjen raji (kot je bila do sedaj). Namreč cena ki jo izbere proizvajalec posreduje informacije o tem kam tak avto meri in kako kvaliteten je.
Idealno bi bilo, da sčasoma začnejo delat tako dobre avte, da ji bodo lahko tržili tudi dražje kot dirketno konkurenco - ampak to so dokaj nerealne sanje.

Sem pa zelo vesel, da končno spet obstaja nova Alfa, ki si jo želim in ki jo bom imel. Če bi Giulia namreč slonela na fwd platformi Giuliette (kar je bil prvoten plan vodstva), ki je samo nadrgajena platforma Fiat Brava, ki je nadgrajena platforma Fiat Stila, ne bi bila to Alfa, ki bi jo želel, saj bi bila zgolj "Alfa"; sigurno dober avtomobil s katerim bi se bilo zelo lepo vozit, ampak zdaleč ne dovolj, da nosi njeno značko.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
marko vitas
Alfa Member
Alfa Member
Prispevkov: 196
Pridružen: Ne Okt 30, 2016 11:56 pm

lizard napisal/-a: ...
Dvomim, da je še sploh kdo verjel da bodo pri Fiatu končno nehali preoblačit Fiate in jih prodajat dražje; a so končno naredili avto, ki s Fiatovimi izdelki nima sorodnih vezi, saj sloni na povsem svoji osnovi. Tudi to je nekaj kar se je leto za letom govorilo/kritiziralo zadnjih nekaj desetletij ...
Tole s Fiatom je pretiravanje. Transnacionalna podjetja se pač združujejo, prevzemajo druga drugo in podobno, ne samo avtomobilska. Med drugim gre za racionalizacijo in koncentracijo razvoja. Zagotovo je moral tudi Fiat kaj pridobiti od Alfe. A pomemben je izključno končni izdelek. Vsako razpravljanje, mimo kakovosti izdelka je mlatenje prazne slame. Približno tako kot bi razpravljali o tem, s kakšnim čopičem je Michelangelo Buonarroti poslikal Sikstinsko kapelo.

Lp ...
Uporabniški avatar
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 4991
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

Tu se pa nikakor ne morem strinjat. Bom probal biti kratek. Standardi za fiatove izdelke so relativno nizki glede na standarde, ki bi jim morala zadostiti Alfa če se hoče kosat npr. z BMWjem, ob tem so pa povečini še s prednjim pogon.
Torej so same zasnove oz. platforme temu primerne - cenejše, s cenejšimi in manj kompleksnimi tehnološkimi rešitvami, cenejšimi materiali, ker Fiatovi izdelki pač ne potrebujejo zasnove, ki lahko kljubuje znamkam kot je BMW.
In s tem seveda ni popolnoma nič narobe. Težava pa nastane, ko se te zasnova začne uporabljat pri Alfi - res da se jih lahko do neke mere nadgradi, ojača, izboljša, ampak na koncu vseeno ne dobiš ven takega izdelka kot je sedaj Giulia, ki je postavljena na povsem na novo in zgolj za Alfo razvito, rwd, modularno in tehnološko eno najnaprednejšo platformo, kar ji tudi omogoča da se pelje tako dobro in je tako varna. Pri taki platfomi je v prvi vrsti zelo drag že sam razvoj, a tudi proizvodnja, in je na povsem drugem nivoju kot fiatovi izdelki. In zato tudi 156ko in 159ko nihče ni jemal resno kot alternativo BMWju.

Ko smo že pri končnih izdelkih - Alfa 147/156/GT so vse bile prijetni avti, ampak je njihova platforma takrat še vedno slonela na tipojevi (s spremenjenim prednjim vpetjem - ang. double whishbone), in imela prenizko vzvojno togost in varnost za takratne standarde, kaj šele da bi se lahko ti avti kosali z BMWjem M3. Platforma za 159ko je na drugi strani sicer imela vrhunsko vzvojno togost, ampak je bil avto skoraj 200 kg pretežak, pa še vedno s prednjim pogonom. 159ka si med drugim ni delila platforme s fiatovimi izdelki kar je bi sicer korak v pravo smer... A Giulia je od obeh kar se tega tiče na drugem nivou, kar se pozna pri ceni razvoja in ceni končnega izdelka, predvsem pa kakovosti/naprednosti celotnega avta - alfa odkar je pod fiatom še nikoli ni imela tako konkurenčnega avta BWMju v ponudbi kot sedaj.

Razprava o čopiču ne vem če ima kakšno povezavo tukaj - kateri robot/čopič sestavi/nariše končni izdelek je irelevantno, v kolikor sam robot ne predstavlja omejitve pri kvaliteti in je dovolj dober ter zmožen sestavit produkt kot treba.
Zadnjič spremenil lizard, dne Pe Dec 23, 2016 12:21 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Miholl
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 5328
Pridružen: Po Okt 18, 2004 3:40 pm
Vozilo: 156 sw
Kraj: Novo mesto
Kontakt:

Ce bi malo poznal zgodovino bi vedel da so starejsi modeli v dvajsetih, tridestih in nato v povojnih casih svojo ceno opravicevali z vodilnimi lastnostmi na vseh podrocjih v razredu in ekskluzivo.

Zato se danes marsikdo spotakne ob ceno...ker pac to da avto stane nad vso konkurenco in nima niti spornih zicev je mal "bedno". To ni manjkalo starim modelom, ki ze tako niso imeli veliko konkurence zarad svojih performanc in tehnike.

In noben ne pravi da je avto slab, ampak osnova je pac predraga ali pa recmo raje da bi morla vec ponujat.


Eden redkih avtomobilov, kateri je top of the range, torej qv dejansko najboljsi nakup glede na ceno za nekoga, ki mu ni mar katero znacko vozi in zeli 500 konjev+

In glede na razred v kerem je se ni za bat da bi bile rabljene predrage. Vsak ki si je lahko privoscil 8 let staro 159 si bo lahko tudi 8 let staro giulio. Cena bo padala tako kot vsem v tem razredu
alfasan
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Prispevkov: 2240
Pridružen: Po Maj 14, 2012 5:27 pm
Kraj: Ljubljana

Mislim, da je samo še en forumaš tako zelo prepričan, da je alfa še prepoceni oz, bi lahko bila celo dražja od "papirnate" konkurence.
@Miholl: napisal si nekaj kar nekatere zelo boli "...z vodilnimi lastnostmi na vseh podrocjih..." Bravo!!!
Toda to je bilo nekoč, že skoraj 100 let nazaj, če sem malce preveč subjektiven. Kdo od nas se spominja tega?
Večina živeče populacije danes alfo pozna predvsem po tem, da izdeluje lepe avtomobile, po drugi strani pa precej nezanesljive, ki hitro zgublja ceno in se težko prodajo rabljene, ki zelo rade ribajo (celo ugasnjene, če sem malce žleht), itd...
Strategija visoke cene se zelo redko obrestuje, namreč visoko ceno je potrebno upravičiti ali z renomejem (ki se ga potencialni kupci spomnijo in ne 100 let nazaj), zanesljivostjo, inovacijami, ekskluzivo oz. opremo, ki jo konkurenca ne ponuja itd. Alfa tega ne ponuja, zato ji ostane izključno le cenovna politika, ki prepriča potencialne kupce, da postanejo kinetični.
Moje nestrokovno mnenje je, da bi giulia morala biti na trgu s 136 KM motorjem (prijazno zavarovanje) in z osnovno opremo primerljivo konkurenci in za ceno 22-23 kilo €. S to ceno bi bili zelo konkurenčni. Potem pa lahko ponujajo celotno paleto opreme, ki so jo vsak po svojih željah in finančnih zmožnostih dokupi. Z nizko ceno bi dosegli solidne (številčne) prodajne uspehe s tem bi si povrnili zaupanje, širila bi se servisna mreža in kakovost servisnih storitev. S faceliftom pa bi lahko potem dvignili ceno ob predpostavki, da bi avto bil zanesljiv.

S ceno ki so jo zastavili trenutno pa se mi zdi, da so malo brcnili v temo, saj ne ponujajo prav nič takega, kar konkurenca ne bi ponujala. Želim reči, da so zamudili kakšnih 5 let, takrat bi pa giulia užgala.

In odgovor zakaj zaposlujejo. Zato, ker so prej 10 let odpuščali!

Pa vesele božične praznike.
Odgovori
  • Informacija