Stran 22 od 46

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: So Jan 14, 2017 6:42 am
Napisal/-a Binji
Odkar se je nivo debate vrnil na nek normalen nivo dopuščamo tudi več offtopica ;)

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: So Jan 14, 2017 9:26 am
Napisal/-a SchumacherM
alfasan napisal/-a:Zanimivo mi pa je, zakaj je tolk pomembna lepota avtomobila.
A ti to resno greš pisat na Alfa Romeo forumu? Resno???
alfasan napisal/-a: Povprecen Slovenec si skoraj lazje kupi novo giulio kot povprecen Nemec.
Ma da najdem tisto kar ti kadiš ko pišeš po internetu....še sam bi si ga zvil.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: So Jan 14, 2017 11:16 am
Napisal/-a alfasan
Od lepote doživiš razodetje boga ali pa kolaps. Cit. po V. Milek.
Želja pa lepem dekletu te spravi v bankrot.
Želja po lepem avtu te spravi drugič v bankrot.
Magija Boudeleirjevih besed o lepoti. Vedno se konča v bankrotu. Ali pa postaneš poduhovljen. Ali pa neobjektiven fanatik.

Seveda je lepota pomembna, toda lepota ni vse.
Najraje kadim prefiltriran zrak tako kot moja alfa.

Ženske so lepe in še lepše, enako so avti lepi in še lepši. Ne žalit čustev drugih z žaljivkami, da imajo grd avto a je kakšen junak, ki bi kolegu rekel, da ima grdo ženo.

Glede nakupa pa takole.
Povprecna placa v Nemciji je okrog 1700-1800 eur v Slo pa 1030 eur. Toda v Slo dobis zraven se refundacijo malice in prevoz in regres. Na koncu znese recimo da okrog 1200-1250 eur. Pojdi recunat dohodke na podlagi BDPja in % zaposlenih. Dejstvo pa je tudi, da so Nemci še bolj nori na avte kot Slovenci.
Velike razlike v plačah so pri inženirjih tehnologih, razvojnikih itd. V Slo imsjo plačo med 800-1200 eur, redkeje več z izjemo nekaj firm v Nemčini imajo pa vsaj 3500-4000 neto oz celo več. V boljsih firmah 6000-7000 eur. Zato pa pri njib cveti razvoj pri nas pa cveti borčevstvo, javna uprava, bleferstvo, sindikati pa raje ne naštevam. Zlahtnik pa dela kot razvojni inzenir projektant evotigana 10.000 eur dohodka. Seveda dela 60-70 ur na teden, na letalu in vlaku stalno z laptopom itd.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: So Jan 14, 2017 12:00 pm
Napisal/-a Caci
Da ne bo pomote alfasan alfa giulia je poleg lepote tudi prekleto kvalitetno izdelan avto. Standardi so se spremenili in tudi Italijani so spregledali.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: So Jan 14, 2017 1:44 pm
Napisal/-a alex146
Povprecna placa v Nemciji je krepko nad 2k EUR

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: So Jan 14, 2017 4:46 pm
Napisal/-a Miholl
Res, kaj pa s to nemcijo klobasas, to je pa za umrt smesno.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Ne Jan 15, 2017 12:08 pm
Napisal/-a nedvedinho
Ni ravno stretegija Alfe, je pa vseeno dosti podoben, skoraj butičen način, izdelave avtomobila, s svojimi privžčenci ki bi jih vozili tudi če bi jih moral poganjat kot Fred Flintstone.

Bil sem na KMAGu v LJ, na oddelku za Volvo. Z debelimi očmi sem gledal novega XC90, S90, predvsem pa V90, zelo všečni FL S60, FL V60 itd. Noro kakšni avtomobili so to. Zanimalo me je, kaj se je zgodilo pri Volvotu, da so lani lansirali toliko novih modelov kot v zadnjih parih letih skupaj, predvsem pa kako so napadli najvišji razred. Taktika je takšna, da se Volvo (ponovno?) dokaže v najvišjem razredu, kjer je res pobral veliko nagrad za dizajn, varnost, motor, ter nato na teh temeljih predstavi še nove modele nižjih razredov. Zaradi dobrih rezultatov v najvišjem razredu, naj bi stranke tekle k njim po nove, cenejše, modele nižjih razdredov.

Čisto drugače kot je pred dobrimi 10-12 leti začela Kia. Z izdelavo dobrih malih avtomobilov namenjenim EU trgu (ProCeed, Ceed, Sportage).

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Ne Jan 15, 2017 4:35 pm
Napisal/-a Alan
Kitajc jih je kupil pa je bla velka financna injekcija.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Ne Jan 15, 2017 6:55 pm
Napisal/-a portos1986
Če že, je najbolj podobna znamka po prodajni strategiji in "novem začetu" Jaguar. Začel je s komplet novim podvozjem za XE (Giulia) da se postavi po robu BMW 3, nadaljeval s SUV F-pace (Stelvio). Najprej pa s kupejem F-type (4C). :)

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: To Jan 31, 2017 6:19 pm
Napisal/-a alfasan
Berem revijo AMZS in zasledim, da je bilo v letu 2016 v Slo registriranih le 88 avtomobilov. Kia katero nekateri radi omenjajo je imela 2339 registriranih vozil.

To je resnično sramota brez opravičila!

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: To Jan 31, 2017 8:37 pm
Napisal/-a Josephe
Lansko leto.
Počakaj letos, bodo številke obratne.

LP

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: To Jan 31, 2017 8:44 pm
Napisal/-a ARfan
le kdo je začel KIO omenjat :-k . Glede na prodajne številke KIE lahko samo rečem....premium :) .

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Sr Feb 01, 2017 9:36 am
Napisal/-a MaStr
alfasan,pa ne moreš prodajnih številk primerjat znamko, ki ima v trenutni prodaji xy modelov z znamko katero krasijo le 3 =; #-o :roll:
Pravzaprav alfe po tem ne moreš primerjat z nobeno drugo znamko, kajti tako malo aktualnih modelov ima le omenjena.
Res pa prodaja ne blesti ....

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Sr Feb 01, 2017 3:32 pm
Napisal/-a alfasan
Mastr se delno strinjam s tabo.
Toda kljub temu, da kia prodaja 26 različnih modelov, vsakega od njih v povprečju proda 90x, kar je še vedno več kot alfa proda vseh treh modelov skupaj.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Sr Feb 01, 2017 5:45 pm
Napisal/-a Josephe
Ne bo držalo, 3,051,000 so jih prodali v 2015, pa baje je bila prodaja lani še večja.
Tako, da gre povprečna prodaja bolj 117k na model.
BTW in v 2016 je bilo prodanih 238,281 optim.

LP