Od lepote doživiš razodetje boga ali pa kolaps. Cit. po V. Milek.
Želja pa lepem dekletu te spravi v bankrot.
Želja po lepem avtu te spravi drugič v bankrot.
Magija Boudeleirjevih besed o lepoti. Vedno se konča v bankrotu. Ali pa postaneš poduhovljen. Ali pa neobjektiven fanatik.
Seveda je lepota pomembna, toda lepota ni vse.
Najraje kadim prefiltriran zrak tako kot moja alfa.
Ženske so lepe in še lepše, enako so avti lepi in še lepši. Ne žalit čustev drugih z žaljivkami, da imajo grd avto a je kakšen junak, ki bi kolegu rekel, da ima grdo ženo.
Glede nakupa pa takole.
Povprecna placa v Nemciji je okrog 1700-1800 eur v Slo pa 1030 eur. Toda v Slo dobis zraven se refundacijo malice in prevoz in regres. Na koncu znese recimo da okrog 1200-1250 eur. Pojdi recunat dohodke na podlagi BDPja in % zaposlenih. Dejstvo pa je tudi, da so Nemci še bolj nori na avte kot Slovenci.
Velike razlike v plačah so pri inženirjih tehnologih, razvojnikih itd. V Slo imsjo plačo med 800-1200 eur, redkeje več z izjemo nekaj firm v Nemčini imajo pa vsaj 3500-4000 neto oz celo več. V boljsih firmah 6000-7000 eur. Zato pa pri njib cveti razvoj pri nas pa cveti borčevstvo, javna uprava, bleferstvo, sindikati pa raje ne naštevam. Zlahtnik pa dela kot razvojni inzenir projektant evotigana 10.000 eur dohodka. Seveda dela 60-70 ur na teden, na letalu in vlaku stalno z laptopom itd.
Da ne bo pomote alfasan alfa giulia je poleg lepote tudi prekleto kvalitetno izdelan avto. Standardi so se spremenili in tudi Italijani so spregledali.
Ni ravno stretegija Alfe, je pa vseeno dosti podoben, skoraj butičen način, izdelave avtomobila, s svojimi privžčenci ki bi jih vozili tudi če bi jih moral poganjat kot Fred Flintstone.
Bil sem na KMAGu v LJ, na oddelku za Volvo. Z debelimi očmi sem gledal novega XC90, S90, predvsem pa V90, zelo všečni FL S60, FL V60 itd. Noro kakšni avtomobili so to. Zanimalo me je, kaj se je zgodilo pri Volvotu, da so lani lansirali toliko novih modelov kot v zadnjih parih letih skupaj, predvsem pa kako so napadli najvišji razred. Taktika je takšna, da se Volvo (ponovno?) dokaže v najvišjem razredu, kjer je res pobral veliko nagrad za dizajn, varnost, motor, ter nato na teh temeljih predstavi še nove modele nižjih razredov. Zaradi dobrih rezultatov v najvišjem razredu, naj bi stranke tekle k njim po nove, cenejše, modele nižjih razdredov.
Čisto drugače kot je pred dobrimi 10-12 leti začela Kia. Z izdelavo dobrih malih avtomobilov namenjenim EU trgu (ProCeed, Ceed, Sportage).
Če že, je najbolj podobna znamka po prodajni strategiji in "novem začetu" Jaguar. Začel je s komplet novim podvozjem za XE (Giulia) da se postavi po robu BMW 3, nadaljeval s SUV F-pace (Stelvio). Najprej pa s kupejem F-type (4C).
Berem revijo AMZS in zasledim, da je bilo v letu 2016 v Slo registriranih le 88 avtomobilov. Kia katero nekateri radi omenjajo je imela 2339 registriranih vozil.
alfasan,pa ne moreš prodajnih številk primerjat znamko, ki ima v trenutni prodaji xy modelov z znamko katero krasijo le 3
Pravzaprav alfe po tem ne moreš primerjat z nobeno drugo znamko, kajti tako malo aktualnih modelov ima le omenjena.
Res pa prodaja ne blesti ....
Mastr se delno strinjam s tabo.
Toda kljub temu, da kia prodaja 26 različnih modelov, vsakega od njih v povprečju proda 90x, kar je še vedno več kot alfa proda vseh treh modelov skupaj.
Ne bo držalo, 3,051,000 so jih prodali v 2015, pa baje je bila prodaja lani še večja.
Tako, da gre povprečna prodaja bolj 117k na model.
BTW in v 2016 je bilo prodanih 238,281 optim.