Stran 23 od 46

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Sr Feb 01, 2017 8:37 pm
Napisal/-a J1897
Dobro o čemu se mi tukaj pogovarjamo? Za Alfo je očitno edini merodajen trg slovenski (res mi ni niti približno jasno, zakaj), medtem ko se za vašo "macchino da sogni" navaja kar neke milijonske številke - predvidevam da svetovne...kaj bi radi sploh povedal? (razen tega da s*urcate vse, kar Alfa sproducira) :-k

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Sr Feb 01, 2017 8:38 pm
Napisal/-a Miholl
Na zalost se jih proda malo v slo in po svetu, zal...

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Sr Feb 01, 2017 8:45 pm
Napisal/-a J1897
Ja, po sloveniji se jih na žalost res proda zelo malo, vendar pa je bilo to tudi pričakovati. Po svetu pa prodaja ni tako mizerna - vsaj v Italiji (vem, da to ni niti največji, noiti najpomembnejši svetovni trg, je pa definitivno večji in pomembnejši od "velesupernajpomembnejšega"-sodeč po nekaterih uporabnikih - slovenskega), no v glavnem, v Italiji je Giulia najbolje prodajan avto v svojem razredu (pri tem je mišljena seveda primerjava med limuzinskimi izvedenkami). Še enkrat, vem da Italija ni najpomembnejši svetovni trg, ampak celotna slika le ni tako katastrofalno mizerna, kot bi jo nekateri tu gor radi prikazali.
Se pa seveda strinjam, da je prostora za izboljšanje vseh stvari v zvezi s prodajo še ogromno.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Sr Feb 01, 2017 8:57 pm
Napisal/-a Miholl
Vse skp so jih prodal tok kokr nardi revoz avtov v 14 dneh. Mizerno malo

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Sr Feb 01, 2017 9:28 pm
Napisal/-a J1897
Jah...ne vem koliko avtov proizvede Revoz na dan, vem samo,da sem številke o prodaji Giulie v Italiji videl v eni italijanski reviji (mislim da quattroruote, ne me držat za besedo), in se mi ni zdela neka strašna mizerija...
Kot pa sem že rekel, je prostora za izboljšave še ogromno. Kolikor mi je znano, v tujini že delajo na tem, kako pa je pri nas pa ne bi vedel.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Sr Feb 01, 2017 10:34 pm
Napisal/-a Tomas33
Evo številke

Giulia:
http://carsalesbase.com/european-car-sa ... eo-giulia/" onclick="window.open(this.href);return false;


Alfa skupaj:
http://carsalesbase.com/european-car-sa ... lfa-romeo/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Sr Feb 01, 2017 11:24 pm
Napisal/-a lizard
Saj je dokaj preprosto. Giulia se je v Evropi v zadnjih mesecih 2016 prodajala približno za polovico limuzinskih izvedenk A4, serije 3 in C klase.

Kdorkoli je pričakoval, da bo prodaja boljša je velik optimist. Kot prvo je prodor v premium segment eden najtežjih in najnapornejših podvigov nasploh, kot drugo je Alfa zaradi bizarno skope palete ter odsotnostjo na trgu izgubila precej na prepoznavnosti, kot tretje se je drži sloves nekvalitetne in kvarljive znamke, in kot četrto prodajna ter servisna mreža ne uživata nekega zaupanja (verjetno se je tudi zmanjšala zaradi skope ponudbe), hkrati pa nista na nivoju nemške trojice.

Ko vse to povzameš je jasno da jih čaka še veliko dela na teh podorčjih ter marketingu, hkrati pa mora preteči še precej let ter lansiranj kvalitetnih ter dobrih novih modelov, da se znamka uveljavi in doseže konstantno dobro prodajo. Vse kar so zaenkrat storili so lansirali en sam model od 8 napovedanih - torej so šele na začetku.

Ne vem kaj drugega glede tega še sploh lahko rečemo. Neke primerjave s kiami in renaulti so pa povsem irelevantne in abotne.
Še najbliže Alfi je zgodba Jaguarja XE in F-Pace, pa še ta dva imata ob sebi dober imidž Jaguarja, ki se je v zadnjih letih uveljavljal in nadgrajeval s prestižnimi modeli XF in XJ ter z odnosom na primernem nivoju v salonih, medtem ko je pa Alfa ta leta životarila z dvema avtoma na fiatovih platformah...
Tako, da ima Alfa še precej težjo nalogo kot Jaguar.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Če Feb 02, 2017 7:32 am
Napisal/-a alfasan
@lizard: Kdorkoli je pričakoval, da bo prodaja boljša je velik optimist. Precej si kontradiktoren v svojem pisanju.
giulio si koval v zvezde in pisal o "bum efektu", nato si pisal kako se bo pol tvoje žlahte, prijateljev, poslovnih partnerjev, sosedov pri kosilu odločilo, da bodo šli po novo giulio za 50.000 +/- 5.000 €, namreč za njih je to en navaden drobiž. (malce pretiravam, toda tako je bilo razumljeno iz moje strani)

V Ameriki so v letu 2016 prodali celo 36 giuli. Ja res je , to je več kot v SLO. Če se ne motim so nekateri pisali, da alfa cilja na ameriški trg.

No saj z nadaljevanjem tvojega prejšnjega posta se pa popolnoma strinjam. Dodal bi še to, da od obljub, ki jih dajejo pri FCAju se ne da živeti. In preden bodo lansirali 8. model na trg, bo prejšnjih 7 že zastarelih.

Še vedno sem mnenja, da bi bilo bolje da bi alfa začela s prodajo oskubljene giulie s 85 kW za 22.000 € in glede na prodajne uspehe upgrejdala avto, zdaj ga pa downgrejda. Skuzare toda to je tko kot bi pri dobri kravi začel šprarat s hrano, da bi dajala manj mleka, da bi jo potem lahko prodal kot slabšo kravo za manj denarja.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Če Feb 02, 2017 11:20 am
Napisal/-a portos1986
Se strinjam z alfasanom, Giulia nujno rabi entry level model z ali manjšim dizlom ali bencinarjem. Cene 22 000€ ni realna (Honda Civic 1.6dizel stane isto) ampak cena okoli 24 -25 000€ pa pa bla že vredu.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Če Feb 02, 2017 12:11 pm
Napisal/-a MaStr
Še oskubljena 159 ni bila za 22.000€ ....

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Če Feb 02, 2017 12:14 pm
Napisal/-a lizard
alfasan napisal/-a:@lizard: Kdorkoli je pričakoval, da bo prodaja boljša je velik optimist. Precej si kontradiktoren v svojem pisanju.
giulio si koval v zvezde in pisal o "bum efektu", nato si pisal kako se bo pol tvoje žlahte, prijateljev, poslovnih partnerjev, sosedov pri kosilu odločilo, da bodo šli po novo giulio za 50.000 +/- 5.000 €, namreč za njih je to en navaden drobiž. (malce pretiravam, toda tako je bilo razumljeno iz moje strani)
Kontradiktoren nisem bil, saj nisem pisal o tem da bo Giula prodajen uspeh in sem že od vsega začetka kritičen. Za ostala podtikajanja oz. kar gladka izmišljevanja pa bo potrebno kar lepo dati kakšen citat. Torej o kakšnem bum efektu sem pisal, in kaj bi naj ta bum efekt sploh po tvoje pomenil. Predvem pa bi rad citat za to kje sem pisal, da bodo moji znanci.. vsi šli po novo Giulio. Drži edino to, da se ljudje z dobro stoječimi firmami pri nakupu avta za 50k€ evrov pri +-5k ne ozirajo tolko, ampak bolj kupijo tisto kar jim je všeč. Vsaj iz mojih izkušenj.


Ostale kretenizme za 22k€ pa nima smisla komentirat. Saj ne govorimo o avtu klase Polo/Golf... Giulia se dobi s 136 konji od 33.000€ naprej v Nemčiji za primerjavo kolko stane premium avto tega segmenta z manj konji; v Sloveniji pa tega modela v prodaji ni. Torej spet probaš nekaj trollat in provocirat - in spet si pri tem intelektualno len ter neizviren.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Če Feb 02, 2017 12:49 pm
Napisal/-a alfa_samec
V Ameriki so v letu 2016 prodali celo 36 giuli.
Giulia je v ZDA naprodaj dobre 4 tedne, trenutno so pri številki 100 in nekaj, pa še to samo QV in benz modeli.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Če Feb 02, 2017 12:57 pm
Napisal/-a lizard
V ZDA je in bo daleč največji problem prepoznavnost - saj nihče ne ve kaj je to za ene znamke (z njo se srečajo zgolj v salonih od Maseratija, tja pa vemo da zaide majhen procent ljudi); se pa vsekakor pričakuje da bo Stelvio bolje prodajan kot Giulia.


V Avstraliji pa je prva pošiljka 100 Giuliij Quadrifoglio bila razprodana še predno je sploh prišla do tja. Ni velika cifra, se pa vsekakor sliši lepo.

VB pa končno dobiva tudi Veloce 280hp verzijo (samo z zadnjim pogonom).

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Če Feb 02, 2017 1:05 pm
Napisal/-a Miholl
MaStr napisal/-a:Še oskubljena 159 ni bila za 22.000€ ....

Bile so za 18.000€ 1.8 bencinarke, za 22-23 pa opremljene dizlce

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Če Feb 02, 2017 1:29 pm
Napisal/-a Josephe
18 jurjev so bile 1.8 tbi tam okoli 2010-2011 ( se je še po forumu postalo linke do oglasov ).

Smešno je, ko se reče, da se je v avstraliji prodalo 100 ( ne tisoč ) avtov kot nek dosežek ( tistih ameriških 36 ne bom niti omenjal ), pred tem pa ista oseba reče, da prodaja enega modela na enem trgu v številkah 120000 ni dobra prodaja ( svetovno pa itak 230k ).
Glede na to, da revoz dela ca. 600-800 avtov dnevno, je prodaja res 14dnevna :D

PS: A so tla trda pri padcu z te višine?

LP