Stran 27 od 46

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: To Mar 21, 2017 11:34 am
Napisal/-a MaStr
Pravilno, Alan! =D> =D>

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: To Mar 21, 2017 12:27 pm
Napisal/-a alfa_samec
Nekaj se premika, stran je izbrisana.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Po Mar 27, 2017 2:33 pm
Napisal/-a Damijan
Očitno pri FCA ni tako slabo tudi v EU!

http://www.eurotax.si/Avtomobilske-novi ... arcu_2010/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Po Mar 27, 2017 6:00 pm
Napisal/-a UKi
Upam, da jih bo to spodbudilo/spametovalo za razvoj nove Giuliette in Giulie SW.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: To Mar 28, 2017 11:56 am
Napisal/-a Damijan
Čakamo na podrobno analizo in odgovor @sany-ja... :)

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: To Mar 28, 2017 12:52 pm
Napisal/-a legenda1979
A ne govorimo ves čas o tem, da je Lancia mrtva?? Kako potem 7300 novih prodanih Lancij??

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: To Mar 28, 2017 1:11 pm
Napisal/-a Damijan
Y

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Če Apr 06, 2017 1:05 pm
Napisal/-a ZRow
Alfe očitno jeseni ne bo v Frankfurtu...
Christiaan Hetzner Twitter
Automotive News Europe
April 6, 2017 12:36 CET

FRANKFURT -- One of the world's biggest auto shows in Frankfurt, Germany, will be missing at least nine brands this year as the trend for automakers to shift their marketing spending into new areas such as the Web and social media gathers pace.

Brands skipping Frankfurt's IAA exhibition in September include two PSA Group brands, Peugeot and DS, and three Fiat Chrysler Automobiles units, Fiat, Alfa Romeo, Jeep, as well as Nissan and its Infiniti luxury marque.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: Pe Apr 07, 2017 11:03 pm
Napisal/-a bvogri
Prijatu gleda nov avto v razredu A4/C/3/Giulia. Danes sva šla na BMW Avto Aktiv Trzin in kaj naj rečem prodajna strategija je zasnovana u piko.
Najprej poizvedba za nov avto... Takoj popust, dogovori o zastojn servisiranju, garancija...
prijatu umeni da gleda tudi za rabljenimi. Ja OK ni problema Slovenski 316d full M paket, keyless, full LED star dobro leto iz 44.000(po ceniku) stane 24.990. Pravi prrijatu kaj pa 320d. Ja ni problema vam pripeljemo premium selection iz kjerkoli samo povejte opremo. PS 1leto stari avtomobili so vglavnem vozni park zaposlenih, ki plačujejo pavšal vendar avto po letu dni vrnejo nazaj in evo tako si lahko BMW brez problema najbija prodajo saj lahko interne ponudbe za zaposlene določajo kot jim paše :) Nabor avtomobilov pa je res ogromen.Tak avto ti potem dostavijo v Slovenijo...

Glede Alfe je dobil povabilo na testno vožnjo z nič kaj posebno opremo, drugače nobenega posebnega truda.. In tako nekako izgleda da ta avto izpada iz igre :roll:

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: So Apr 08, 2017 11:29 am
Napisal/-a MaStr
Pa saj to že vsi vemo, da ponudba + odnos prodajalec-stranka močno škripa v FLAR skupini, sploh v Sloveniji.
In kot si že sam med vrsticami napisal; to je tudi pogost vzrok marsikaterega potencialnega kupca, da gre h konkurenci in ne avto ali njegova cena in opremljenost ... Na žalost.
Vendar pravi alfisti tudi pokukajo ne h konkurenci (razen zaradi in samo zaradi firbca) ...

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: So Apr 08, 2017 1:03 pm
Napisal/-a Banny
MaStr napisal/-a: Vendar pravi alfisti tudi pokukajo ne h konkurenci (razen zaradi in samo zaradi firbca) ...
In kdo je pravi alfist? In ti nikoli ne pogledaš za drugim prevoznim sredstvom?

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: So Apr 08, 2017 1:19 pm
Napisal/-a MaStr
Pogledam, ampak ....beri zapis v oklepaju :wink:

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: So Apr 08, 2017 1:28 pm
Napisal/-a Banny
Sicer mi na prvo vprašanje nisi odgovoril, ampak ok.
In če ti določena znamka ponuja nekaj, kar ti tvoja znamka ne ponuja in tisto rabiš, zakaj bi vztrajal pri svoji znamki? To še ne pomeni, da ti tvoja znamka ni všeč.

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: So Apr 08, 2017 5:01 pm
Napisal/-a MaStr
V bistvu sem medvrstično vse opisal že v prvi objavi.
Detajlno: V kolikor alfist išče oz. se celo odloči za "boljšo" ponudbo v razredih, v katerih alfa konkurira, ni pravi alfist - zame ne.
Sicer imamo tudi mi v družini Clio-ta, vendar avto ni moj, da se razume :wink:

Re: Prodajna strategija in prihodnost AR

Objavljeno: So Apr 08, 2017 5:22 pm
Napisal/-a lizard
Vendar alfistov ni dovolj, da znamke začne poslovat z dobičkom.

Na tujih formuh so eni bili precej zadovoljni z odnosom in celotnim postopkom nakupa Giulie, eni pa tudi precej razočarani - in ravno ti so večinoma znali povedat, da je odnos pri MB-ju/BMW-ju/Audi-ju/Jaguarju bil na občutno višjem nivoju.
Pri Alfi morajo torej predvsem zagodoviti podobno kvaliteten odnos, ne glede na to katerega pooblaščenca in salon obiščeš.

Sigurno je nov problem tudi to, da do sedaj niso bili vajeni prodajati avte za skoraj 100.000€; kot jih tudi ne servisirat (že samo sestava karoserijskih delov Giulie je povsem neraziskano področje za praktično vse dosedanje servise Alfe).

In tudi to da je znamka živela na zgolj dveh povprečno dovršenih modelih, ki so bili v bistvu nadgrajeni Fiati in temu primerno inženirsko enostavni; posledično je to ohromilo finančno situacijo marsikaterega prodajalca (s tem mislim na celotno Evropo); ob tem pa je tak prodajalec zastal za časom in novimi tehnologijami, ker tako Mito kot Giulietta sta tehnološko 10 let zadaj glede na tehnologijo pri konkurenci. Druga opcija za prodajalce je bil pa prehod na prodajo drugih znamk; kar ga je naredilo manj specializiranega za Alfo.


Skratka tu ima Alfa še ogromno goro za preplezat če hoče nudit vsaj podobno kvalitetno storiritev kot uveljavlene premium znamke. Tu se gre tako za odnos kot za znanje servisov; eno in drugi morajo temeljito nadgrati - kar pa seveda stane dosti denarja, ki ga pa po letih slabe prodaje najbrž nimajo.