Damijan napisal/-a:Brezveze komentirati, verjeno ne bo nikoli dosegljivo! Upam samo, da zdržijo tempo, ponudijo še več, postopoma še zvišajo ali vsaj držijo "napovedano" kvaliteto izdelave, še kak nov model in to je to! Tudi meni SUV-i smrdijo, so mi neuporabni, ampak to je pa za imeti!
luni napisal/-a:... Morda bi Giuliji koristilo še 6 mesecev razvoja ampak neka točka loma se je očitno morala zgoditi.
Upajmo, da se bo poznalo ob prvi prenovi!
Tudi meni se zdi verjetno, da bomo FL giulie deležni prej kot je bilo doslej v navadi. Saj ne, da je z avtom kaj kritično narobe, ampak bi bilo škoda če ne bi poglihali zadnjih ostrih robov in dokončno zaprli gobce skeptikom. Oziroma še bolj logično je, da sploh ne bodo delali pompa, temveč bodo procesne napredke iz stelvia preprosto prenesli v proizvodnjo giulie in FL prihranili za korenitejše popravke po kakšnem letu ali dveh. Morda s predstavitvijo SWja .
Če prav vidim, ima Stelvio tudi spodnji del vrat iz mehkejšega materiala, torej drugače kot Giulia, ki ima tam trdo plastiko - https://www.youtube.com/watch?v=h4Tza64zi_I" onclick="window.open(this.href);return false;
Verjetno je za Alfo najbolj pametno kot pravi luni, da te spremembe v Giulio uvede potihoma, ali pa skupaj s prihodomo SW-ja...
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Pravzaprav se ne govori še nič. Znana je bencinska motorizacija za Ameriko, 2.0 TB 280 in 2,9 biturbo za QV.
Glede evropskih motorjev naj bi bilo pa več jasnega do Ženeve. Pa očitno bo Stelvio v nasprotju z Giulio najprej na voljo Američanom, šele nato v Evropi.
Veliko se je že pri Giuliji obljubljalo in govorilo pa ni blo nič iz tega. Sem imal zadnjič priložnost videti, sedeti in se zapeljati z njo. Bil sem izredno razočaran z samo obliko saj je na vseh slikah ki so jih objavljali veliko bolj atraktivna ko pa sem ji videl v živo pa raje sploh nisem komentiral, prav tako pri notranjosti sem za ta denar pričakoval boljše materjale, res da ni bila top oprema ampak za ceno 39k€ pa nekaj bi pričakoval kaj na nivoju Audija ali pa vsaj Škode
Damijan napisal/-a:Brezveze komentirati, verjeno ne bo nikoli dosegljivo! Upam samo, da zdržijo tempo, ponudijo še več, postopoma še zvišajo ali vsaj držijo "napovedano" kvaliteto izdelave, še kak nov model in to je to! Tudi meni SUV-i smrdijo, so mi neuporabni, ampak to je pa za imeti!
luni napisal/-a:... Morda bi Giuliji koristilo še 6 mesecev razvoja ampak neka točka loma se je očitno morala zgoditi.
Upajmo, da se bo poznalo ob prvi prenovi!
Tudi meni se zdi verjetno, da bomo FL giulie deležni prej kot je bilo doslej v navadi. Saj ne, da je z avtom kaj kritično narobe, ampak bi bilo škoda če ne bi poglihali zadnjih ostrih robov in dokončno zaprli gobce skeptikom. Oziroma še bolj logično je, da sploh ne bodo delali pompa, temveč bodo procesne napredke iz stelvia preprosto prenesli v proizvodnjo giulie in FL prihranili za korenitejše popravke po kakšnem letu ali dveh. Morda s predstavitvijo SWja .
Take spremembne so ponavadi standardne za kakšnno sprememo v modelnem letu, to bi bilo za Giulio tam sredi 2017 (MY 2018), malo boljši materiali pa še kakšen Android Auto/Apple Carplay.
Nekako tako. Stelvio med drugim že ima tako Android Auto kot Apple Carplay - nekaj kar je za US trg praktično nujno, v Evropi za vsaj zaželjeno (mislim, da pride update za Giulie, ki bo to vseboval).
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
V prodajo pride drugo leto, glede motorjev se pa zaenkrat govori le o bencinskem 2.9 V6 in 2.0 280KM, ter dizelskem 2.2 ...
Več bo znanega v bližnji prihodnosti
Govori se o ceni 35k€ navzgor, zdi se mi izjemno nizka cena napram konkurentom: Macan 90k€, Levante 90k€ , Bmw x3 50k€, Audi q5 40k€, Mercedes glc 70k€. Prosim samo ne primerjat Stelvia z kakšno mazdo, renaultom,..