Lepa, ma jaz vseeno ne razumem. Kupiš novo 159, črna, črno usnjene, res top, TI, vse naloudano, pa obvezno mora bit motor 130KM?! Podobno kot tista modra, ki sicer ni TI, ki je od nekoga tu gor, pa vsake tok se pojavi še kakčna bela ali črna.
Lepa, ma jaz vseeno ne razumem. Kupiš novo 159, črna, črno usnjene, res top, TI, vse naloudano, pa obvezno mora bit motor 130KM?! Podobno kot tista modra, ki sicer ni TI, ki je od nekoga tu gor, pa vsake tok se pojavi še kakčna bela ali črna.
Sicer sem istega mnenja, ampak očitno nekateri to elegantno rešijo s chip tuningom. Verjetno na koncu vseeno pride ceneje?
Ampak, če je kupčeva želja dober/športen izgled in udobnost, nima pa želje po dirkanju oz. preplačanih konjev ....
Res ne vem, v čem je tu problem... Ni pa skladno, se strinjam.
glede na to v kakšnem prometu se dnevno vozim je še 136ks preveč , ker se jih niti ne da koristit. Se pa strinjam, da od viška ne boli glava (občasni izpadi:) ). Drugače pa mislim, da tale motor more it na slabih 200ks, kar pa potem niti ni več tako slabo?
F40 menjalnik z lahkoto prenese izživljanje na 2.0 jtdm, glede na to da je montiran tudi na 2.4 mjtd, ki pa imajo po mapiranju lahko dosti več kot 400 Nm navora, kolikor bi ga naj ta menjalnik prenesel
Vsi kosi, odpadli z mojih krip, so bili s ponosom izdelani v Italiji
136HP motor je identičen kot 170HP motor.
Je pa menjalnik drug, 170HP ima F40, ki je precej trpežen, 136HP pa ima Fiatov C635 (isti kot ga imajo vse Giuliette). In ta ni tako trpežen...