Jaz pa sploh ne spremljam dogajanje okrog tega za moje pojme antipatičnega osebka . Pa sem zagrižen F1 ljubitelj. Pa še Ferrari mi je kot F1 ekpia dol padel z angažiranjem Alonsa oz. bolj z odpikanjem Kimija, naj se grejo solit. Pa za njih navijam že desetletje, letos pa ne bom več oz. ne bojo N°1.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Podpisal je celo za tri sezone,kar je pomoje tumač,glede na to koliko je star(41).Služiti denarja ni prišel nazaj,dokazovati tudi nima več kaj.Lahko samo preseže samega sebe,kar pa je lahko nevarno in se zadeva zaključi na zelo neslaven način
Ja, naredil je pa to zato, ker mu pri Ferrariju očitno niso mogli ponudit volana in so namesto tega raje angažirali Fonzieja.
Nekdo je bil prej ogorčen nad ukinitivijo dolivanja goriva...Jaz rečem temu samo hvala Bogu!! Končno bodo dirkači prisiljeni v akcijo na pisti sami in ne na taktiziranje in čakanje postankov boksih...
In ja, odkar vem zase navijam za Ferrari... v 2010 pa ne bom več.
GTA lover napisal/-a:Ja, naredil je pa to zato, ker mu pri Ferrariju očitno niso mogli ponudit volana in so namesto tega raje angažirali Fonzieja.
Nekdo je bil prej ogorčen nad ukinitivijo dolivanja goriva...Jaz rečem temu samo hvala Bogu!! Končno bodo dirkači prisiljeni v akcijo na pisti sami in ne na taktiziranje in čakanje postankov boksih...
In ja, odkar vem zase navijam za Ferrari... v 2010 pa ne bom več.
Aja, Bistri...Valda da bo Schumi prvak 2010
Only in your dream, forza scuderia, forza Alonso.
PS: Pravi alfist oz. ljubitelj italijanske tehnike navija samo za eno, pravo moštvo!
Drugo leto se nam po dolgem času zopet obeta že v osnovi zanimiva sezona.
Razlogi:
- najpomembnejši je prepoved dolivanja goriva, kar pomeni veliko prednost za "voznike z občutkom".
npr, tak je bil svoje čase Prost, izredno nežen z bolidom, varoval gume,....
Če bi on vozil v časih, ko bi se dolivalo gorivo, dvomim, da bi bil kdaj prvak.
Ravno zaradi tega dajem drugo leto veliko prednost voznikom, ki so sposobni zelo sodelovati pri razvoju in razumeti dirkalnik, ter da so ga v stanju optimalno nastavit za celotno dirko. Ob tem je potrebno upoštevat, da se nastavitve da uredit tako, da bo bolid deloval optimalno le kakšnih 30%, preostalih 70% bo pa potrebno izvleči največ.
Zaradi zgoraj napisanega bi za naslednje leto izpostavil
- Alonsa
- Šumija
- mogoče Rosberg, če se mu bo Šumi postavil kot mentor (pa da se nebi preveč postavljal na zadnje noge, no vsaj po do sedaj videnem, se mi zdi, da vidim neko sinergijo med njima)
Torej, zakaj se mi zdi, da Vettel in Hamilton ne bosta preveč resna igralca naslednje leto. Oba nista kaj preveč nežna do bolidov in tudi na temo razumevanja bolida se mi ne zdita preveč suverena.
Naslednej leto bo pomembna konstantnost, sploh po friziranju točkovanja. To je le še dodaten razlog, zakaj bi znala biti Vettel in Hamilton biti v slabšem položaju, kot se to od njiju pričakuje.
Button, v kolikor bu bodo v McLarnu stali ob strani bi znal s svojo umirjenostjo in stalnostjo biti med prvimi petimi.
Vsaj jaz veliko pričakujem od naveze Šumi - Brawn - najzaneslivejši in zmoglivejši motor leta 2009 - šasija ki je imel težave, da je sploh ustrezno segrela gume (aja, to pomeni, da je bila hudo nežna do gum)
Naslednji zelo resen igralec je Alonso, ker se mi zdi, da ga krasijo, kot voznika povsem enake lastnosti, kot Shumija.
Metodičen, vozi konstantno in brez napak, zna sodelovati pri razvoju in zna nastavit bolid.
Veliko ljudem je postal antipatičen, zaradi njegove reakcije proti "tačokoladnem". Vendar kaj je moralo hladnega španca pritisnit tako daleč, da je regiral tako, je pravo vprašanje na katero ne bomo nikoli dobili odgovora. Dejstvo je, da je bilo videno le delček zgodbe in za pravo sodbo manjka še ogromno - no vsaj zame (bolj enostavni se zadovoljijo z manj)
Torej, komaj čakam na leto 2010. Sam formulo resno spremljam že od leta 1985 (prej pa še nekaj sezon, bolj zato, ker je bilo to družinsko početje). In lahko vam povem, da so bile v časih, ko je bilo gorivo omejeno napeto do konca.
Res je bilo navijanje ventila za regulacijo tlaka turbine malce malce problematično za kontrolo preostalega goriva, vendar so tudi sedaj precej veliko možnosti, da se bo vkalkuliral pri predolgem vztranjaju pri bogatejši mešanici in bo moral na koncu hudo spustiti tempo.
Si predstavljate 10 krogov do konca dirke, nesreča, varnostni avto, prvi zgubi ogromno prednost, je pa na slabih gumah, in s premalo goriva za preostale kroge na polno??
Žal se Ferrari (formula, avto, prevozno sredstvo) ne bi nikamor premaknil brez šoferja, in dokler bo temu tako, ne morem navijat za moštvo, kjer vozi eden meni osebno najbolj antipatičnih voznikov vseh časov. Pa lahko moštvo, za katerega vozi, izvira direktno izpod mojih rok. IMHO.