Stran 19 od 19

Objavljeno: To Nov 16, 2010 4:23 am
Napisal/-a MaStr
El Barto napisal/-a:Pa kaj če bi bil prvak, idijot bi bil še vedno ...
Točno tako. Tudi če bi bil 8x prvak v moštvu Ferrari... Meni je vedno bil in vedno bo Mr.Antipaticus a.k.a. jokica. Get out of this team! You simply don't fit in... :x

Objavljeno: To Nov 16, 2010 9:55 am
Napisal/-a alfa_samec
Sam ne pozabit, da je zaradi takšnih klovnov vsaj malo bolj zanimivo gledat bolj ko ne dolgočasno dogajanje na stezi. Popoln absurd je namreč, da je taktika prehitevanja usmerjena v to, da se nekoga prehiti preko postanka in ne na stezi...

Objavljeno: To Nov 16, 2010 10:17 am
Napisal/-a slehernik
alfa_samec napisal/-a:Sam ne pozabit, da je zaradi takšnih klovnov vsaj malo bolj zanimivo gledat bolj ko ne dolgočasno dogajanje na stezi. Popoln absurd je namreč, da je taktika prehitevanja usmerjena v to, da se nekoga prehiti preko postanka in ne na stezi...
Še bolj butasto je, da zgradijo novo super-duper progo za milijardo in se zgledujejo po Hungaroringu namesto po Spaju kar se prehitevanja tiče. Saj je res, da je ravna puščava ampak vseeno...

Objavljeno: To Nov 16, 2010 10:25 am
Napisal/-a alfa_samec
Ja, saj pravim...škoda, ker delajo super nove steze in jih naredijo tako, da je prehitevanje možno samo preko boxov (pa zdaj ne mislim na Petrov vs. Alonso, ker tam je bilo jasno, da za 3 km/h počasnejši Ferrari na ravnici ne bo prišel mimo Renaulta)

Tudi sam točkovalni sistem je malo zgrešen. Sicer je letos bilo kar sre točk tiče res tesno, ampak...ko 4. mesta odločajo o zmagovalcu, potem je res joj.

Naj dajo točke za kvalifikacije (pole position), potem najhitrejši krog na stezi in najvišjo hitrost na stezi. Da se bojo res borili za nekaj, ne pa samo vozili in dobivali navodila kot so "save fuel, save the tyres and keep the pace", kar je največja groza dirkanja!

100 točk zmagovalcu, 50 za drugo mesto in 25 za tretje, potem pa po polovičkah naprej. Pa bomo potem videli, če se bo kdo zadovoljil s tretjim ali petim mestom.

Objavljeno: To Nov 16, 2010 1:18 pm
Napisal/-a fiatista
10-6-4-3-2-1 je bil še zmeraj naboljši sistem...

Objavljeno: To Nov 16, 2010 1:38 pm
Napisal/-a alfa_samec
Sem pozabil dopisat, da bi morale bit tudi minus točke za tiste ekipe, ki jim odpove material, ne pa da takšne ekipe pol osvojijo prvenstvo kot najboljši konstruktorji...Pa to leti na vse ekipe, ne samo na eno.

Objavljeno: To Nov 16, 2010 1:40 pm
Napisal/-a MaStr
fiatista napisal/-a:10-6-4-3-2-1 je bil še zmeraj naboljši sistem...
Ne... Premajhne razlike.
Po tem sistemu se vozniki lahko "varno" šlepajo na 2. - 4.mestu in so bili na koncu sezone v boju za naslov.

Objavljeno: To Nov 16, 2010 1:42 pm
Napisal/-a ROBERTH
fiatista napisal/-a:10-6-4-3-2-1 je bil še zmeraj naboljši sistem...
Genau.

Objavljeno: To Nov 16, 2010 1:55 pm
Napisal/-a Foggy
MaStr napisal/-a:
fiatista napisal/-a:10-6-4-3-2-1 je bil še zmeraj naboljši sistem...
Ne... Premajhne razlike.
Po tem sistemu se vozniki lahko "varno" šlepajo na 2. - 4.mestu in so bili na koncu sezone v boju za naslov.
WRONG.

Ravno pri zdajšnjem sistemu so manjše razlike, kot so bile pri klasičnem 10-6-4-3-2-1.

Sedaj:

1. 25
2. 18
3. 15

Razlika med 1. in 2. mestom je 28% in med 1. in 3. mestom je 40%.

Pri sistemu 10-6-4-3-2-1 je pa razlika med 1. in 2 mestom kar 40% in med 1. in 3. mestom 60%. :wink:

Letos se ti razlike zdijo večje samo zaradi večjega števila točk, kar je povsem brez veze, vsa statistika in vse je šlo po gobe......

Se pa strinjam, da sistem 10-8-6-5-4-3-2-1 ni bil ok.

Objavljeno: To Nov 16, 2010 2:08 pm
Napisal/-a alfa_samec
Točkovanje mora biti takšno, da ima zmaga največjo težo in ne moreta biti seštevek drugo in tretje več kot zmaga! Zato je cela poanta tega, da se za zmago bori tudi tisti, ki je drugi, ne pa da ima prvi zmer 30+ sekund prednosti, ker drugemu sporočijo naj hrani material in špara gume. Kakšno dirkanje je potem to...

Objavljeno: To Nov 16, 2010 5:09 pm
Napisal/-a MaStr
Foggy napisal/-a:
MaStr napisal/-a:
fiatista napisal/-a:10-6-4-3-2-1 je bil še zmeraj naboljši sistem...
Ne... Premajhne razlike.
Po tem sistemu se vozniki lahko "varno" šlepajo na 2. - 4.mestu in so bili na koncu sezone v boju za naslov.
WRONG.

Ravno pri zdajšnjem sistemu so manjše razlike, kot so bile pri klasičnem 10-6-4-3-2-1.

Sedaj:

1. 25
2. 18
3. 15

Razlika med 1. in 2. mestom je 28% in med 1. in 3. mestom je 40%.

Pri sistemu 10-6-4-3-2-1 je pa razlika med 1. in 2 mestom kar 40% in med 1. in 3. mestom 60%. :wink:

Letos se ti razlike zdijo večje samo zaradi večjega števila točk, kar je povsem brez veze, vsa statistika in vse je šlo po gobe......

Se pa strinjam, da sistem 10-8-6-5-4-3-2-1 ni bil ok.
Foggy, se popolnoma strinjam s tvojo izjavo. Sam sem namreč pozabil dodati:
alfa_samec napisal/-a:100 točk zmagovalcu, 50 za drugo mesto in 25 za tretje, potem pa po polovičkah naprej. Pa bomo potem videli, če se bo kdo zadovoljil s tretjim ali petim mestom.
:wink:

Objavljeno: Po Nov 29, 2010 9:58 pm
Napisal/-a carlo