Q4 malo drugače by Tomaž Burja ASC Mustang
Pod pokrovom se skriva Alfin dvatisoč kubični motor, osnovni varnostni okvir je pripeljan iz češke in je sezono rabljen. Sicer pa se je izdelava pričela že marca, ko se je začelo z združitvijo motorja in menjalnika ter izdelavo skopke. Sledila je vgradnja motorja v okvir, nato diferencijala in konstrukcija kardana. Naslednja faza je bila izdelava obes (spredaj in zadaj) in definiranje ustreznih amortizerjev. Sledil je zagon motorja, centriranje kardana. Sedaj se pa vse dogaja okoli oklepa, zajemalnikov zraka, dna,vgradnja,...
Burja je v letih 1988 do 1990 vozil buggya z motorjem Alfa romeo 1750 (dvokolesni pogon), ko je potekalo še DP Jugoslavije, odvijalo pa se je v Tunjicah, Jastrebarsko, Donji Miholac,... Pravi alfist torej.
Tehnični podatki avtomobila:
okvir: krom molibdenske cevi
motor: Alfa Romeo 2000 V6 turbo (uraden podatek motorja 202KM in 280N/m navora)
menjalnik/diferencial: Sabaru
štirikolesen pogon
širina: 190cm (na kolesih)
medosna razdalja: 265cm
celotna dolžina: 375cm
platišča: 14 ali 15 col
teža: 830kg.
Vir: Avtocros arena (
www.avtokrosarena.com)
Bugy je bil sestavljen pred kratkim in je do sedaj nastopil samo na dveh dirkah.
Na prvi dirki v Tunjicah je bil 5., na zadnji v Logatcu že 3., avto ima očitno potencial...
Imam še nekaj slik, pa nimam časa, da bi jih pomanjšal in še kak prostor bi moral najdit na netu... Lahko pa jih pripne kdo, ki sem mu jih poslal.