operacija kubice naj bi bila uspešna, ali bo roko še normalno uporabljal ali ne pa še nekaj časa ne bo znano, okrevanje pa vsaj pol elta pa tudi do enega leta. sezona 2011 je zanj vsekakor bolj kot ne gotovo končana.
LRGP je tako ostal z petrovom in po nekaterih govoricah bo senna drugi dirkač, to za sam razvoj dirkalnika ne pomeni nič dobrega bi rekel, ker obema primanjkuje izkušenj.
kaj pravite pa glede mclarna? na eni strani imamo kopije RB6 (RB7, W02, F150), na drugi pa mclaren, ki je šel v popolnoma drugo smer razvoja. bodo s to obliko ustrelili popolnoma v temo ali bodo dobili tisto bistveno prednost pred konkurenco?
Vse kar je McLaren naredil drugače od ostalih je, še bolj drzen princip izpuha, kot ga ima Lotus Group Renault, temu so mogli prilagoditi tudi zunanjo obliko. Na predstaviti so izpuh sicer imeli speljal povsem občajno.
Kubice mi je pa neverjetno škoda, človek je zelo hiter, sedaj pa taka nesreča. Mislim, da letos ne bomo izvedeli kako hitro formulo dejansko imajo. Itak je cel dan v dreku, pe Gary Moore je umrl.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Turbochargers, superchargers and devices designed to pre-cool air before it enters the engine's cylinders are not allowed. Nor is the injection of any substance into the cylinders other than air and fuel. Variable-geometry inlet and exhaust systems are also forbidden, as is variable valve timing. Each cylinder may have just one fuel injector and ignition must be by a single spark plug.
Sedaj pa še točno definicijo, ker pomeni beseda "superchargers".
wiki ven vrže to - http://en.wikipedia.org/wiki/Superchargers
in če je tam pokrito vse kar naj bi beseda pokrivala, imam še en "dvojni difuzor"
Pri F1 mi ni jasno tole - FIA modruje o tem kako je treba izboljšati učinkovitost motorjev zavoljo okolja, a po drugi strani so prepovedane skorajda vse tehnologije ki slednjo izboljšajo (torej prepovedani so direktni vbrizg, VVT, twin-spark,...).
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Možno bi bilo ustvariti v določenem času določen nadtlak zraka, ki bi lahko koristil 1x na 2 kroga po cca 5 sec.
V monoqocku bi se dalo recimo ustvarit ene 250l prostora, v katerega bi med zaviranjem (kot batni kompresor) motor tlačil zrak. Za doseganje tega bi bilo potrebno precej spremeniti periferijo glave. Ob potrebi bi pa uprabil tist stisnjen zrak (po moji oceni ne bi smel biti noben probelem ustvariti tlak do 5bar (mogoče tudi več). To pomeni, da imaš ob polnjenju 1.5 bara (kar zelo na grobo pomeni, da motor postane iz 2.4 za določen čas 3.6).
Pa pojdimo.
250l ob 5 bar pomeni 1250l zraka
za polnjenje z 1.5 bara pomeni 833l.
Recimo, da se motor F1 vrti povprečno na 17.000rpm, torej 2.4l/2 (le en od 4-ih taktov je sesanje). To pomeni 1,2 l na obrat.
Poraba na minuto je 20.400l
To zopet pomeni, da bi se dalo motor polnit z 1,5 bara 833/20.400=0.0817/2minute = 2,45sec
Soliden čas, ko bi imel 40% extra power.
Kaj bi s tem pridobil??
Prehitevanje bi postala šala, obramba pred prehitevanjem (Petrov bi se še večkrat ponovil) "košček torte".
Seveda bi bilo to potrebno skrit in bi bila večja možnost okvar, pa vendar se mi zdi vredno kakšno uššićit na to temo.
Kle je le "keč", ali se lahko batni motor šteje, kot kompresor.
V vsakem primeru, bi pa to šlo skozi le eno sezono, ker bi za naslednjo to prepovedali.
Tržiti ideje in jih poizkušati spravit v meso sem se pa itaq že naveličal (je že lepo število idej za ketere se nimaš kam obrnit).
Razvoj motorjev je zamrznjen, tako da dvomim, da bi lahko modifikacijo glave upravičili kot izboljšanje zanesljivosti motorja. Sicer so z raznimi minimalnimi spremembami na motorjih navkljub zamrznitvi razvoja kot izogovor da morajo izboljšat zanesljivost iztisnili nekaj dodatnih konjev, kaj več pa ne gre...
Mogoče bi takšna ideja bila možna po turbo eri in do leta 07 .
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time." Alfa Romeo. Engineered to Excite.
Svaka čast Wettlu-ni zaspal na lovoriki,bravo res
Presenetil me ja novinec Perez v Lotusu,na koncu je bil 7.
Schumacher je pristal tam kamor spada,jebiga tko je...
p.s.najbolj sem pa opazil da je bil med celim prenosom samo 3 prekinitve in še te so bile dolge cca 10sek..Se vidi da jih mi sponzoriramo