Zadnje novice

F1 2011

Alfa racing, GHD, ETCC, F1, ostali moto športi

OdgovorNapisal/-a dejch79 » Ne Avg 28, 2011 3:43 pm

Mislim da dobim PIIIIVVVOOOOO :)
Ata jih je šolal....
Jao fantje...nikoli vas ne izuči, da se ne stavi proti bogu :)
Malček heca, vendar nisem danes niti za trenutek dvomil da bo na koncu uvrščen med top 10.
Da je pa prehitel moštvenega kolega...štartal iz zadnjega mesta.. Hja se vidi da je SPA, res njegova dnevna soba.
Ataaaaa =D>
dejch79
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 196
Pridružen: Po Sep 17, 2007 11:02 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Assholer » Ne Avg 28, 2011 3:43 pm

Haha sm vedu da se bo ta tema odprla po včerajšnji debati :D
Bravo MS!
lp. Tomaž
Slika

If in doubt - flat out
Assholer
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Vozilo: AR 156 SW 1.9 JTDm
Suzuki Vitara
 
Prispevkov: 1701
Pridružen: Pe Okt 29, 2010 4:57 pm
Kraj: Logatec

OdgovorNapisal/-a GTAm » Ne Avg 28, 2011 3:43 pm

:mrgreen: :mrgreen:

No ja. Dobra dirka zanj. Verjetno najboljša letos poleg Kanade.

Očitnu sem dejchu dolžan pivo :D :mrgreen:

Je pa to še vedno zelo pod njegovim standardom :wink:
GTAm
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Član Alfa Kluba:Član Alfa Kluba
 
Prispevkov: 5103
Pridružen: Sr Jan 14, 2004 1:36 pm
Kraj: Postojna

OdgovorNapisal/-a lizard » Ne Avg 28, 2011 3:43 pm

Jah pa kaj - je pač imel dobro dirko. Saj je bil že čas po tolko res slabih predstavah. Zaprl pa usta dvomim, da komu je, kaj šelel da bi koga šolal :lol:. Saj je pač odvozil eno recimo da res dobro dirko - in tako bi moral odvoziti vsako - ne pa da je to prej izjema kot pravilo.

DRS pa je beda vseh bed, dirkač, ki je srpedaj se sploh ne more branit. Tako, da v mojih očeh gre pri tem sistemu še vedno za manipulacijo z dirko.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 3.2 Collezione
 
Prispevkov: 4793
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

OdgovorNapisal/-a dejch79 » Ne Avg 28, 2011 3:53 pm

Mislim da je svojega moštvenega kolega danes kar šolal...
Sicer pa se strinjam, da so bile prejšnje dirke bolj slaba predstava. Mogoče pa prihajajoče dirke bolj odgovarjajo Mercedesovemu dirkalniku in bi peto ali četrto mesto lahko bila stalnica.
Kaj več s trenutnim avtom pač ni pričakovati. Zanimivo mi je pa bilo da so se Red Bulli in Ferrariji v klanec mučili pri 310/311 km/h dočim Mercedesu uspeva 320 in več..
Današnja dirka je bila pestra upam na čimveč takih. Prihajajoča Monza bi znala spet postreči z zanimivim dogajanjem in vrstnim redom.
DRS je in ni zanimiva pogruntavščina. Vsekakor dopusti lahko prehitevanje in bi rekli da to ne sodi v F1, pa vendar imajo sistem vsi in tudi vsi ga koristijo. Nekateri bolj učinkovito drugi malo manj..
Ataaaa =D>
dejch79
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 196
Pridružen: Po Sep 17, 2007 11:02 pm
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a lizard » Ne Avg 28, 2011 4:06 pm

Sistem je brezvezen zato, ker ga lahko uprabi samo tisti zadaj, kar pomeni, da spredaj vozeči skorajda nima šans da se ubrani - torej gre za manipulacijo. In na dirkališčih kjer je prehitevanja nadpovprečno dosti (kot recimo Spa), dobimo to kar smo dobili danes. Spredaj vozeči se sploh niso branili ampak kar spuščali naprej, ker vejo da nima smisla. Prešnja leto so se pa do zadnjega zapirali... Danes je edino res dobro prehitevanje za pogledat bilo Webber-Alonso, pa še do tega je prišlo azradi slabše ogretih Alonsovoih gum. Mogoče tudi Vettel-Rosberg, ampak tudi tam je Vettel imel povsem sveže gume, Rosberg pa čisto pri koncu. Tako, da je bil manever enostaven.


S Schumachrjem je pa tako. Magari zmaga dirko tudi s privezanim padalom za dirkalnik, še vedno bo ostal p1zda. Enostavno je naredil preveč negativnih potez, da bi ga jemal kot dobrega/kvaitetnega/kompletnega športnika, ker precejšen del da nekdo postane dober športnik je fair play. In nekdo, ki dirka oz. je dirkal v stilu da sredstva za dosego cilja niso važna je pač za mene p1zda. Njegov povratek je neke vrste dokaz da karma mogoče vseeno deluje :).

Ne bi pa bilo slabo, da bi bil spet bolj konkurenčen, že zaradi tega, da bi dirke bile bolj zanimive. Po eni strani se mi celo malce smili, ker se mu vidi na obrazu, da znotraj zelo trpi, čeprav poskuša to kar se da skriti.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 3.2 Collezione
 
Prispevkov: 4793
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

OdgovorNapisal/-a _BiStRi_ » Ne Avg 28, 2011 7:48 pm

Matr, nisem gledal dirke, sem bil v Ilirski :( :( :(


GO ŠUMI :D :D :D :D :D :D
145 QV,33,145,147,159 TI
_BiStRi_
Administrator
Administrator
Uporabniški avatar
Prispevkov: 5780
Pridružen: Ne Apr 17, 2005 12:36 pm

OdgovorNapisal/-a šafla » Ne Avg 28, 2011 9:39 pm

_BiStRi_ napisal/-a:GO ŠUMI :D :D :D :D :D :D

:ylsuper: ni slabo za 'starca'...

LP, M
I'm back!
šafla
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa Romeo 159 SW 2.0JTDm
 
Prispevkov: 617
Pridružen: Če Dec 16, 2004 11:12 am
Kraj: Kranj - okolica

OdgovorNapisal/-a svabo » Ne Avg 28, 2011 9:50 pm

Je kar popestril dirko šumi ja :wink:
"I cant" is not an option !
svabo
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: 156 SW, 1.9 MJTD,2004
 
Prispevkov: 1732
Pridružen: Ne Mar 23, 2008 11:50 am
Kraj: metropola

OdgovorNapisal/-a Apophis » Ne Avg 28, 2011 10:15 pm

A so se ata mav okorajžili?
Je bil že cajt da kej nardi če ne bo mogu plačo nazaj dat če ne bo rezultatov! :lol: :lol:
jtd-M 20V
Apophis
Alfist
Alfist
Uporabniški avatar
Prispevkov: 313
Pridružen: So Jan 02, 2010 1:45 am
Kraj: Gorenjska

OdgovorNapisal/-a azzurro1934 » Ne Avg 28, 2011 10:51 pm

končno so bli spet tisti stari občitki, ob gledanju šumija =D> Sploh je pa rosbergu pokazal kr dobro lekcijo. Ko štartaš s 5 mesta, pa te prehiti sovoznik, ki je štartal z zadnjega mesta... res lepo =D>
azzurro1934
Alfa Member
Alfa Member
Uporabniški avatar
Prispevkov: 56
Pridružen: Ne Maj 02, 2010 3:06 pm

OdgovorNapisal/-a rockson » Po Avg 29, 2011 8:48 am

@lizard - sicer vem, da je nesmiselno prepričevati prepričanega, ampak vseeno.
Večina ljudi, ki so v športni zgodovini zapisani z zlatimi črkami, so bili egoisti, p1zde (kakor ti praviš) in so se vedno borili z vsemi sredstvi, fer gor ali dol.

V sodobni F1 imaš dva dobra primera fer voznikov - Coulthard in Button. Prvi ni bil nikoli prvak, drugi pa samo na račun izjemnega bolida, s katerim si je v začetku sezone nabral dovolj prednosti, da mu je do konca zneslo ubraniti naslov.

Da ne boš mislil - priznavam določene poteze Šumija za sporne in se mi zdi, da bi tudi brez njih prišel do enakega uspeha. Jaz sem za njega navijal od prvih kvalifikacij leta 1991 v SPA-ju dalje in bom to počel, dokler bo dirkal.

Recimo, da se je za svoje "grehe" odkupil z dobrodelnostjo, s katero je pomagal velikemu številu ljudi.
Don't drink and drive, smoke and fly!
Slika
rockson
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 813
Pridružen: Ne Avg 21, 2005 10:51 am

OdgovorNapisal/-a lizard » Po Avg 29, 2011 4:29 pm

@rockson: Pri meni pač tako argumentiranje ne bo držalo vode. Marsikdo ni bil p1zda pa je vseeno osvajal naslove.
Resda je nekoč bilo precej več namernega zaletavanja, ali pa iznajdljivih načinov kako onemogočit nasprotnika (recimo Piquet starejši se je poscal pod nasprotnikov dirkalnik in je ekipa iskala vzrok kje teče iz motorja), a vseeno ne moremo trditi, da je za osvojitev naslova potrebno biti p1zda. Take izajve imajo edini namen, da opravičijo svojega heroja. A ta opravičila oz. izgovori nimajo absolutno nobene vrednosti.
Namreč če oseba A ubije osebo B, to ni izgovor, da oseba C lahko ubije osebo D, češ saj je tudi oseba A ubila osebo B. Mar ne?


Sodobne dirkače pa niti slučajno ne bi tako posplošil kot si jih ti. Imamo sv. prvake, ki jim ni bilo potrebno manjko talenta nadomestiti z nefer potezami (Kimi, Vettel), in niso naslova osvojili zaradi dirkalnika kateremu ni bil nihče kos.


Priznam pa, da je malce zapleteno vse skupaj čemu ima ima človek tako ogromno bazo fanov. Kot prvo človek nima nobene karizme, je slab retorik, ima sila nezanimiv karakter, slab simisel za humor, nima privlačnega izraza na obrazu, za dosego ciljev mu sredstva niso važna (dandanes bi ga itak linčali, če bi spet počel stvari, ki jih je). Res je pa v dežju odvozil nekaj fantastčnih dirk, je deloholik in perfekcionist, in je s temi lastnostmi nadoknadil tisti procent ali dva, ki mu manjkata pri hitrosti. A če po drugi strani zaključimo, da se njegovi navijači verjetno poistovetijo z njim, to tudi o njih nekaj pove - ni pa to seveda nujno.
Zaključil bi, da če s Ferrarijev, Brawnom in Todtom takrat ne bi žel takih uspehov, bi dandanes verjetno imel večjo bazo nasprotnikov kot privržencev.


Kar se pa dobrodelnosti tiče - to je pogruntavščina, ki jo bogati koristijo da si izboljšajo svoj imidž, Schumacher je nedolgo nazaj izjavil, da ima precej prijateljev med Bahrajnskimi voditelji - torej voditelji ki koljejo lasten narod. Namesto, da bi imel muda in jih v javnosti okrcal in to konkretno!, je nekaj mutil in se zapletal ter iskal nek nevtralen jezik, skaterim se slučajno ne bi zameril bahrajnskim klavcem. S tem se samo pokaže da je vsa tista dobrodelonst zgrajena na povsem napačnih temeljih.
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 3.2 Collezione
 
Prispevkov: 4793
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

OdgovorNapisal/-a rockson » Po Avg 29, 2011 5:28 pm

Dobra debata :)

Nisv se čisto razumela - ne govorim o enkratnih prvakih, temveč o osebah, katere dosežke je izjemno težko doseči oz. preseči. Tudi tu so Šumijevi dosežki lahko stvar interpretacije.

Lahko rečemo, da je žel kar je sejal, oz. je užival v sadovih truda ekipe in, moramo priznati, v veliki meri tudi sebe. Lahko pa nekdo drug spet reče, da je lahko s polno ritjo srat. Pač odvisno ali ti je Šumi simpatičen ali ne.

V bistvu nisem z ničemer opravičeval Šumija, saj nisem nikjer napisal, da si je lahko to privoščil, ker si je že nekdo pred njim. V bistvu sem ti hotel samo povedati, da je v vrhunskem športu egocentričnost zelo prisotna in za dosego visokih ciljev je marsikdo pripravljen storiti marsikaj. Kot tudi v vsakdanjem življenju, taki navadno bolje skozi pridejo. Pa ne mi spet metat primerjave z ubijanjem, ker to sploh ni na mestu.

Na eni strani imaš take kot so sta recimo Senna in Šumi (se bom samo teh dveh dotaknil), na drugi strani pa imaš jokice, ki za vsak dotik jokajo, da to pa ni fer. Vsako je svoja skrajnost. Nekje vmes se pa najde večina voznikov.

Osebno sta mi Prost in Hakkinen dva primera fer dirkačev, ki sta tudi nekaj dosegla (če malo pozabim na jokanje Hakkinena v Monzi).

Priznam, imaš zanimive poglede na Šumija - ali pa je to le taktika zbadanja? Kdo bi vedel.

O manjku talenta in hitrosti pri Šumiju sigurno ni treba govoriti. Njegova hitrost je bila najmanj pol njegove kariere uganka za vse po vrsti. Si gledal kdaj primerjavo telemetrije med njim in tekmeci? Kdaj je zaviral, s kakšno hitrostjo je zapeljal v ovinek, kakšno sposobnost obvladovanja bolida je imel? Ne rečem, da je sedaj še vedno enako sposoben, saj telo drugače reagira na obremenitve, kot pri mlajših. Vsekakor pa se je s spodobnim dirkalnikom še vedno zmožen kosati z vsakim na progi, čeprav je kakšen od "mladičev" v boljši formi od njega. Morda ga še kdaj vidimo na odru, morda tudi ne - bomo videli.

Karizma in karakter sta stvar percepcije posameznika. Ravno njegova karizma je imela veliko vlogo pri tem, da je iz Ferrarija nastala nepremagljiva ekipa. Jasno, ni to samo njegova zasluga, ampak je bil pa kar velik vlečni konj za mehanike takrat.

Če si ti njegovo nasprotje po karakterju, ti gre seveda na živce. Jaz se z njim nisem nikoli poizkušal poistovetiti - nimam potrebe - ampak, če gledam na njegov karakter in odnos do dirkanja, potem sva si karakterno precej podobna. Ne bi mu dal oznake deloholik, saj je znal izpreči, ko je zaključil kariero. Nazaj je prišel bolj človeški, manj "nemški". Enostavno je imel pred očmi nek cilj, za katerega se je maksimalno trudil in pri tem gnal zraven vse ob sebi.

Mislim da se po vrnitvi veliko manj obremenjuje z rezultati. Eni pišejo, da se mu vidi razočaranje ob slabih rezultatih - jasno, nikomur ni povsem vseeno. Ampak pri njemu je vseeno veliko več sproščenosti v intervjujih čutiti, kot pa je bilo to včasih. Vsi, ki so kakorkoli v stiku z njim pravijo, da je končno začel uživati v dirkanju in v življenju, da ni vse podrejeno rezultatom.

Morda argument za to, da bi lahko prepustil sedež nekomu mlajšemu, ki bi bil željan uspeha, kot on nekoč. Po drugi strani pa - če bi ekipa takega našla, potem bi se tudi Šumi že poslovil. verjetno jim pomaga s svojim znanjem in izkušnjami, ko pa bodo na vrhu, pa si bodo privoščili verjetno novo in svežo moč (morda celo Vettla), s katero bodo imeli zmagovalne pohode. Ne vem, ugibam.

Strinjam se, da je bila v tistih časih naveza Brawn, Todt, Schumacher praktično nepremagljiva. Ko je šel eden, so šli vsi.
Don't drink and drive, smoke and fly!
Slika
rockson
Alfa Freak
Alfa Freak
Uporabniški avatar
Prispevkov: 813
Pridružen: Ne Avg 21, 2005 10:51 am

OdgovorNapisal/-a lizard » Po Avg 29, 2011 6:02 pm

Če bi rekel, da se ne strinjam kar si napisal, bi se zlagal :). Pirmejeva z ubijanjem je bila izbrana ker je pač zelo enostavna za razumet.


Povezava Brawn, Schumacher, Todt in Ferrari je bila res izredna.
Najprej je v ozadju bil Ferrari, ki je imel (tudi od sponzorjev) ogromno denarja, ki je omogočil zelo draga, obsežna testiranja in razvoj. Seveda do takih testiranj in razvoja ne bi prišlo, če ne bi ekipa teh treh bila pripravljena in sposobna to vodit.
Malokateri dirkač je priravljen podrediti skorajda svoj celoten prosti čas testiranju dirkalnika, a Schuamcher je bil - hkrati pa je bil zagrižen da izpopolni vsako še tako majhno nevšečnost! In ob sebi je potreboval nekoga, ki bo vodil moštvo na vrhunskem nivoju (Brawn, Todt) in nekoga, ki bo vse to brez obotavljanja financiral (Ferrari). Iz tega se je rodilo 5 zapovrstjo osvojenih naslovov. Če bi katerikoli od teh faktorjev manjkal do tega nikoli ne bi prišlo.


Da dobimo spet kaj takega je skorajda nemogoče, kar je po eni strani tudi prav, saj je nadvlada nekoga nezanimiva, kar vidimo tudi letos ko Prst zmaguje in, evo ga - spet zamguje. Toyota je bila recimo primer, da denar še zdaleč ni vse, če nimaš prave ekipe. RedBull pa je neke vrste stari Williams, ko je za njih še delal Newey in ko ideja premaga finance, čeprav ima RedBull teh več kot dovolj. A verjamem, da če bi Newey bil zaposlen pri ekipi z manj denarja ne bi zrisal nič slabšega avta - edino bi ga precej težje potem tudi iz papirja postavila na cesto.


A če gledamo samega Schumacherja je v tej svoji gonji po maksimalnih rezultatih pozabil na uživanje v dirkanju. Kot da ne bi vozil s srcem, ampak samo zaradi rezultatov. Zato so tiste njegove moralno vprašljive poteze naravna posledica vzroka zakaj dirka. Recimo Hakkinen in Raikkonen pa sta vozila drugače. Na prvem mestu jima je vedno bilo da uživata ko čutita prenos teže v ovinku in tisti adrenalin ko voziš na maksimumu, eden in drug, sploh Kimi je imel izredno izostren čut za prenos teže. A zato tudi ko sta osvojila kar sta holeta je to bilo tu. En tak drug pristop k vožnji torej kot pri Michaelu, ki verjamete ali ne, hoče še en naslov prvaka. In zato se je v prvi meri vrnil v F1. Mogoče res vozi tudi zato ker končno uživa v tem, a pomojem bolj kot to, njegova psiha rabi dobre razultate. To se mu na obrazni mimiki in načinu govorjenja tudi opazi.

In jaz osebno imam raje dirkače ki dirkajo s srcem, se samo vsedejo v dirkalnik in so takoj hitri, kot pa dirkače ki so tam samo zaradi rezultatov in podredijo svoje dejanja zgolj temu. Gre samo za različni karakter enih in drugih, tudi med navadnimi ljudmi lahko opazimo enake vzorce obnašanja, čeprav so dirkači kot vemo fiziolško nekoliko odklonski od navadnih ljudi, nekoč so jih psihologi celo smatrali za duševne bolnike (skupaj s piloti vojaških lovcev), a se je kasneje izkazalo da temu ni tako :).
"There are a lot of good sports car on the road."
"I know, I pass them all the time."
Alfa Romeo. Engineered to Excite.
lizard
Addicted to Alfa
Addicted to Alfa
Uporabniški avatar
Vozilo: Alfa 166 3.2 Collezione
 
Prispevkov: 4793
Pridružen: To Maj 30, 2006 7:19 pm

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avtomoto šport

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov