Tile časi so dokaj nerelevantni, če ne veš na kakšnih gumah so bili postavljeni
Merc še ni nataknil na avto supersoftov, tale čas je bil postavljen s soft gumami. Torej majo vsaj še pol sekunde rezerve samo v gumah!
Še mal mojega mnenja glede na testiranje po ekipah do sedaj:
Mercedes ima letos vsaj 1 sekundo prednosti pred drugimi, če ne več.
Ferrari je upam prilezel na nivo Redbulla, da bojo napete bolj dirke vsaj za mesta pod prvim
Williams je nekje na istem nivoju kot lansko leto na račun mercedesovga motorja.
Mclaren je na žalost vsaj zaenkrat padel s formo z zamenjavo motorja na Hondo (prvih par dirk). Aero se na podlagi odpeljanih dobrih 200 krogih ne da predvidevati (čeprav so učeraj odpeljali prvič dobrih 100 krogov).
Lotus je z zamenjavo motorja na mercedes logično dvignil hitrost, vendar pri mercedesu je spet obsojen, da se kvečjemu bori za najboljšo drugo ekipo mercedesa z williamsom. Honda bi bila bolj rizična, a boljša izbira.
Force india še nima kakšne pametne kilometrine, a dvomim da glede na njihov proračun posežejo kaj višje kot kdaj pa kdaj kakšno 5 mesto.
Toro rosso je pač druga ekipa in se bori skupaj z force indio in sauberjem.
Sauber bo upam naredil napredek, a dvomim da bo zlezel do forme pred turbo motorji - borijo za točko ali dve vsako dirko posebej.
Manor pa itak dirka z lanskim dirkalnikom, tako da več kot zadnja mesta jim ne uidejo (razen monaška dirka, ki je bližje gokart progi kot pa nečemu resnemu...)
Honda naj do sredine sezone naredi močnejši motor od mercedesa, vzdržljivost bo prišla kasneje. Bo pač Mclaren porabil 6 motorjev namesto 4ih. Bodo z močjo nadomeščali zaostanek pa je. Zakaj nobeden več ne reskira vraga?
Razstreseno je napisano, ampak the gist se upam da da razbrat