Samo Ferrari so vprašali. Ferrari je pa odgovoril, da se to njih ne tiče in nočejo razlabljat otem, naj se odloči FIA...
ČE smo že pri glavnem krivcu "Ferrariju"....
@Prjatu, ker tako branič Michelin... Poišči si na FIA strani pravilo gum v F! in ga podrobno preberi... Našel boš še eno zanimivost. Vsak opremljevalec bi moral pripeljat 2 različni gumi. Vsako moštvo pa se naj bi odločilo katero bo uporabilo.
Michelin je pripeljal SAMO EN TIP in s tem zavestno kršil pravila že pred svojim prihodom. Drugi tip (trša različica) bi bila bolj varna in primerna za to pisto. Samo so bili cepci zavarovani v svoj prav (še enkrat: zavestno kršila pravila) in zavestno ogrožali varnost dirkačev...
Izsiljevanje z neko šikano čez noč ali dovolitev novih gum po polovici vikenda je pa spet grobo kršenje pravil in je prav, da je FIA ostala neomajna.
Če bi bilo po moje, bi Michelin moral biti kaznovan in izključen iz F1 vsaj do konca sezone, ker grobo ogroža.
varnost dirkačev in uničuje ugled F1.
Treba bi bilo ugotovit, kateri opremljevalec bi lahko zagotovil varne gume, v tem trenutku je to samo en.
Očitno je en opremljevalec za vsa moštva nuja, ker dirke postajajo gumarska vojna, v kateri varnost dirkačev ni pomembna. Vojna ne glede na žrtve... Tega si pa Michelin nebi smel privoščit in je v tem primeru edini krivec.
As usual, the sticking point in what needs to be a unanimous decision is Ferrari, which has apparently opposed the idea, designed to allow Michelin runners top compete on a more even footing.
There are reports that Minardi and Jordan have joined the Michelin teams and say that unless there is a chicane to slow the cars down, they will not be taking part in the United States Grand Prix. The latest twist in the story means that in just over an hour from now we could see two cars lining up on the grid at the start of the race, which would be a complete disaster for F1 in the United States.
The pressure is therefore on Ferrari to compromise and do something in the best interests of the sport.
Aja, pa če nekdo reče to se nas ne tiče, a je to kaj drugega kot ne?
Pravi alfist postaneš šele takrat, ko ti zariba prva alfa
Zaradi slabega vremena bo današnji dan prestavljen na jutri
prjatu napisal/-a:
Aja, pa če nekdo reče to se nas ne tiče, a je to kaj drugega kot ne?
Če bi se ferrari strinjal s šikano bi bila to njihova napaka. Zakaj bi se prilagajali konkurentom, ki svojega dela niso opravili kot je treba. Če je njihov dirkalnik pripravljen tako, da prevozi pisto kakršna je in so njihove gume pripravljene zdržati obremenitev, ki jo dirkališče zahteva nevem zakaj bi pljunili v lastno skledo ter tako sebi poslabšali, konkurentom pa izboljšali pogoje? Če prav vem je M moštvom bilo dovoljeno menjati gume med dirko iz varnostnih razlogov, torej.... zakaj šikana, če gledamo s stališča ferrarija. To je primer, ko se pravilnik f1, ki omenja "strinjanje vseh" pokaže za pravilnega. Če bi se proga vseeno spremenila mislim da bi bila ferrariju storjena velika krivica.
lp
At Indianapolis we were told by Michelin that their tyres would be unsafe unless their cars were slowed in the main corner. We understood and among other suggestions offered to help them by monitoring speeds and penalising any excess.
Tile pri FIA so eni hudi šaljivci
Pravi alfist postaneš šele takrat, ko ti zariba prva alfa
Zaradi slabega vremena bo današnji dan prestavljen na jutri
To ni res, vsak mora vozit v okviru svojega znanja in tehnike. Če tehnika ne dovoljuje, da zadnji ovinek zvozijo s 300km/h, ga baj pač z manjšo hitrostjo.
Zakaj nisi včeraj pri viški cerkvi čez križišče peljal z 200km/h? Avto ti gre toliko?
dejan napisal/-a:pri tej celi zgodbi po mojem mnenju ni kriv ne bridgestone in ne ferrari. zajebal je michelim in zdaj naj jim krepko zaračunajo kar so zajebal.
Če bi bila situacija obratna se sigurno michelinova moštva ne bi strinjala s šikano, ampak bi se bridgesatone moštvom režal v glavo.
edino pravilno!
no sedaj pa kje je že naslednja dirka, mislim da bo minardi zopet pri točkah!