To je tricky vprašanje.racingboy napisal/-a:Od vedno!!!prjatu napisal/-a:Za tiste ki pravite da je čudno poširjena, od kdaj mora dirkalnik bit lep
Oblika in dizajn v dirkah tudi nekaj pomenita.
Valjda.. reli eno.. *ebeš izgled, pomembno je da sluzi namenu... avteki za doma pa drugo... geisti gesti.. ccczombi napisal/-a:Zdaj se pa mal ustavite! Alanu dam v tem primeru prav. Govorimo o reli dirkalniku in nahajamo se na forumu, ki je namenje avtošportu.GEISTERFAHRER napisal/-a:Ne ti meni o športnosti, bi te res rad videl, kako ti po makedamu pritiskaš! Meni se zdi avta škoda, ker mam nek odnos do te znamke in do avta na sploh! Če pa maš ti sponzorje pa se tebi jebe za avto, pa zarad mene s kladivom po svojem razbijaj...Pa brez zamere!alan q4+33 napisal/-a: Zakaj škoda, pa alfa je Cuore Sportivo in to je pač dirka avto je temu namenjen ane. To men nikakor ne potegne k vsi sam o športnosti govorijo na tem forumu k je treba pa kej pokazat je pa vsega škoda in gum in avta itd...
Se opravičujem sam mi kar zavre k kakšen kej tazga napiše.
Če smo že pri cuore sportivo, v WTCC je hudo napeto! Giovanardi(AR autodelta) v skupnem seštevku na tretjem mestu, zaostaja za vodilnim Dirk Müllerjem(BMW), le za 5 točk!
Zadnja dirka 20.nov na Kitajskem bo huda! Konstruktorsko je AR na drugem mestu! Res škoda da je v prvi dirki v Turčiji v zadnjem krogu Tarquiniju ter Farfusu razneslo prednjo levo gumo, vrezalo je ko bomba, blatnik je na obeh kr razcefralo! Do zadnjega kroga so bile na prvih štirih mestih Alfe!!! Dečki, to bo treba gledat in za naše pesti držat!
Alfa uživa nek športni ugled in tak ugled je treba potrdit na dirkah pa naj bo to GHD, CHD ali Reli.
Primerjava reli specialke in osebnega avta ni na mestu, ker osebnega avta pred vsako dirko ne razstaviš in nastaviš stezi primerno, ali pač?
Tak avto lahko z uspehi naredi najboljšo reklamo znamki in modelu. Verjetno gre za zelo dober avto, ker (špekuliram) ima za osnovo Punta S1600, ki dosega dobre rezultate na relijih v svoji kategoriji.
ti, alfo si vtopil za fiata...! Človek, baba te je čist zmešala!CAPO napisal/-a:Valjda.. reli eno.. *ebeš izgled, pomembno je da sluzi namenu... avteki za doma pa drugo... geisti gesti.. ccczombi napisal/-a:Zdaj se pa mal ustavite! Alanu dam v tem primeru prav. Govorimo o reli dirkalniku in nahajamo se na forumu, ki je namenje avtošportu.GEISTERFAHRER napisal/-a: Ne ti meni o športnosti, bi te res rad videl, kako ti po makedamu pritiskaš! Meni se zdi avta škoda, ker mam nek odnos do te znamke in do avta na sploh! Če pa maš ti sponzorje pa se tebi jebe za avto, pa zarad mene s kladivom po svojem razbijaj...Pa brez zamere!
Če smo že pri cuore sportivo, v WTCC je hudo napeto! Giovanardi(AR autodelta) v skupnem seštevku na tretjem mestu, zaostaja za vodilnim Dirk Müllerjem(BMW), le za 5 točk!
Zadnja dirka 20.nov na Kitajskem bo huda! Konstruktorsko je AR na drugem mestu! Res škoda da je v prvi dirki v Turčiji v zadnjem krogu Tarquiniju ter Farfusu razneslo prednjo levo gumo, vrezalo je ko bomba, blatnik je na obeh kr razcefralo! Do zadnjega kroga so bile na prvih štirih mestih Alfe!!! Dečki, to bo treba gledat in za naše pesti držat!
Alfa uživa nek športni ugled in tak ugled je treba potrdit na dirkah pa naj bo to GHD, CHD ali Reli.
Primerjava reli specialke in osebnega avta ni na mestu, ker osebnega avta pred vsako dirko ne razstaviš in nastaviš stezi primerno, ali pač?
Tak avto lahko z uspehi naredi najboljšo reklamo znamki in modelu. Verjetno gre za zelo dober avto, ker (špekuliram) ima za osnovo Punta S1600, ki dosega dobre rezultate na relijih v svoji kategoriji.
Cuj pubec! s totim fiatom jaz tebi naredim taki raztur da se lahko joces ..GEISTERFAHRER napisal/-a:ti, alfo si vtopil za fiata...! Človek, baba te je čist zmešala!CAPO napisal/-a:Valjda.. reli eno.. *ebeš izgled, pomembno je da sluzi namenu... avteki za doma pa drugo... geisti gesti.. ccczombi napisal/-a: Zdaj se pa mal ustavite! Alanu dam v tem primeru prav. Govorimo o reli dirkalniku in nahajamo se na forumu, ki je namenje avtošportu.
Alfa uživa nek športni ugled in tak ugled je treba potrdit na dirkah pa naj bo to GHD, CHD ali Reli.
Primerjava reli specialke in osebnega avta ni na mestu, ker osebnega avta pred vsako dirko ne razstaviš in nastaviš stezi primerno, ali pač?
Tak avto lahko z uspehi naredi najboljšo reklamo znamki in modelu. Verjetno gre za zelo dober avto, ker (špekuliram) ima za osnovo Punta S1600, ki dosega dobre rezultate na relijih v svoji kategoriji.
Daj bodi ded, pa pridi na en pir, pa da vidimo! Bom zunaj postavil lavor z vodo, boš lahko svojega gumača kam postavil! Hec..stari!CAPO napisal/-a:Cuj pubec! s totim fiatom jaz tebi naredim taki raztur da se lahko joces ..
FIAT RULZ... dejstvo: ce ne bi bilo fiata bi alfa ze propadla, lancia,.. propadla..
155 se je vedno na mene pisana... je ostala v familiji
Točno tkozombi napisal/-a: To je tricky vprašanje.
Za osvojitev naslova rabiš hitrost, zanesljivost, oblika je drugega pomena.
Samo, da lahko kupiš hiter avto rabiš ogromno sponzorskega denarja. Če nimaš hudih vez je denar odvisen tudi od prepoznavnosti. Torej mora biti avto lep (tudi zunanja podoba moštva je važna), navijači te morajo imeti radi... Le na tak način prideš do denarja, da si lahko tudi hiter.
Se pravi mora biti avto lep in hiter.
Hitrost in lepota sta povezana, čeprav na prvi pogled ni vidno.
ČE si hiter si na stopničkah, to je pa preklemansko lep pogled, pa smo spet pri povezavi lepote in hitrosti.
A ni škoda avta...Foggy napisal/-a:
LP
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov