Alfa se skoraj 100% umika iz sveta WTCC-ja. Prvi problem naj bi predstavljal Fiat in Maserati, drugi pa teža alfe 159 saj je kar nekaj kilogramov težja kot to dopuščajo pravilniki. Razmišljali pa so tudi o zadnjem pogonu, vendar bi bila vseeno 30kg težja od BMW-jev.
"Misliš, da obstaja neka meja. Ko se je dotakneš, se nekaj zgodi. Šele tedaj veš, kje je tvoja meja."
racingboy napisal/-a:Alfa se skoraj 100% umika iz sveta WTCC-ja. Prvi problem naj bi predstavljal Fiat in Maserati, drugi pa teža alfe 159 saj je kar nekaj kilogramov težja kot to dopuščajo pravilniki. Razmišljali pa so tudi o zadnjem pogonu, vendar bi bila vseeno 30kg težja od BMW-jev.
Če bo to res, pol BMW nima več konkurence, pa če ga obtežijo s 100kg+!
v zgodovini smo res lahko zasledili nelogične poteze vodilnih mož pri alf glede umika iz raznih tekmovanj, samo mislim in srčno upam, da v tem primeru tega ne bodo naredili.
mnenja se krešejo že ob določitvi katero vozilo bo tekmovalo, čeprav je sedaj jasno, da bo to 159 so mislili tudi na 147, vendar marketinško gledano to ne bi bilo dobro, saj nista isti razred bmw 3 ter ar 147... ka komplicirajo. končno imajo možnost da si prodajo povečajo, tudi po zaslugi udejstvovanja v wtcc sedaj pa bluzijo... majko jim
Veliko bolj jih zanima DTM. Kjer se bodo postavili ob bok Mercedezu, Audiju in Oplu. Saj je mišljeno da je 159ka bolj luksuzen avtomobil od 156, ki je bolj športna. V DTMju pa dirkajo kao bolj prestižni avtomobili.
Na žalost je zdaj že uradno da Alfe ne bo v WTCC naslednje leto. Tega ne razumem. Po eni strani bi se z 159 (mimogrede danes sem jo videl na Dunaju in zgleda prav hudobno) radi postavili ob bok BMW-ju po drugi strani pa se umikajo iz neposrednega dvoboja.
sej bojo pa na drugem področju švabe scal-dtm.Zanimivo,zgodovina se ponavlja.Nekoč so že premagal mercedesa,ga bojo pa še enkrat.Mislem da se švabi upravičeno tresejo forza alfa
Ja to imaš sicer povsem prav. Samo do sedaj ni še nihče omenjal DTM razen Michaela Schumacherja ki je izrazil željo da bi po končani karieri v f1 vozil Alfo v DTM-u. Poleg tega pa se iz DTM-a umika Opel in ostaneta samo še dve tovarniški moštvi. Po mojem mnenju to ni tisto pravo. Pa še stroški so precej višji če upoštevaš, da bi bilo v DTM-u potrebno začeti povsem znova, ker je dirkalnik samo na zunaj podoben serijskemu vozilu. Tu pa je podobnosti konec. V WTCC pa le imajo nekaj izkušenj ipd. Po mojem mnenju iz te moke ne bo kruha.
Vsak vidi stvar po svoje. Nesporno dejstvo pa je, da se Fiat pobira iz krize v katero pa lahko kaj hitro pade Alfa Romeo (po nekaterih statističnih ugotovitvah bi se znalo zgodit).
Alfa 159 ni naslednik 156, ker je večja, ni naslednih 166, ker je manjša. Naredili so avto, ki je nekje vmes in zato dokaj neprimeren za WTCC, kar je absolutno pretežka napra, konkurenci.
Dvomim, da bi FIA dopustila, da bi uporabili Q4 in nekak izklopili prvi pogon, kot so eazmišljali...
159 je kar se tiče avtošporta velik korak nazaj in trenutno (če resnici pogledamo v oči) nima primernega avtomobila za kaj takega...
Fiat je uspešno prenovil vozni park, Alfo to še čaka. !47 je že stara in zato za mersikoga nezanimiva, naslednice 156 in 166 ni, imamo pa nekaj vmes.
Vsi napori in tovarne so userjeno v 159, ker če ta nebo uspešna, lahko za tovarno to pomeni potop in temu so vse podredili.
Trenutno je tako velika kriza, da bi razmetavanje denarja v avtošport lahko pomenili še pospešek proti potopu, če avto nebi bil uspešen.
Prvo se mora avto prijet na tržišču, potem pa lahko lazmišljajo o avtošportu. sploh če je tako velika finančna kriza kot pri Alfi trenutno je.
159 je tako ali tako primerna samo za DTM, ker so tam pravila drugačna in dovoljujejo avto, ki razen oblike s serijskim avtom nima dosti skupnega. V takem oklju bi eventuelno lahko kaj iskali z 159, v WTCC pa bi s tako težkim avtom težko knkurirali Chevroletu (Daewoo).
Sprijaznit se bo treba, da je 159 večji in predvsem težji avto od 156, zato težko govorimo o nasledniku 156. Pri 156 je bil 2000 kubični motor (osnova za WTCC) že kar solidno motorizacija, pri 159 pa je bolj ali manj osnova pa še tu na teste novinarjem dajejo predvsem 2.2...
Kruta dejstva, samo tako je.
Če bi želeli resno nastopat v WTCC, bi morali to resno predvidit pri snovanju 159, kar bi s seboj prineslo še dodatne stroške (in drugačen manj prestižen avto), ki pa jih alfa nima.
To so žalostna dejstva, da Alfa z 159 nima kaj iskati v WTCC in to smo lahko pričakovali vsi, ki vsaj malo spremljamo WTCC in malo poznamo pravila tega tekmovanja.
Možno bi bilo, da bi se v WTCC vrnili z naslednico 147, kar pa bi tudi bilo težko, kaer smo letos lahko opazili za je stari leon ujel stik s konkurenco, novi pa ima težave, ker je hatchback avto težje nastavit za stezo (tokovi potekajo drugače, več vrtinečenja...). Pa o tem sploh nima smisla razpravljat, ker sploh nismo videli niti prototipov naslednice 147...
Tako, da lahko kake avtošportne ambicije pričakujemo od naslednice 147 pa še tu dvomim, ker se Fiat zelo zelo resno podaja v reli, Ferrari je v krizi pri F1..., denarja v koncernu pa (zaenkrat) ni.