Vse je vprašanje kako je zvezan.
Nekateri imajo zvezano tako, da prvi kontakt izklopijo ko se avto vergla ( torej vžigalnik, radio, luči ).
Če je tako je potrebno vezat "direkt".
Hiter opis težave je: ko začneš (torej prvih nekaj ms) verglat pade napetost pod 9V ( skoraj da kratek stik na acc, ker je rele + zagonski tok štarterja v špici ( TOKA, ne napetosti ). Takrat ti radio crkne. Med samim verglanjem je napetost, če predpostavljamo, da je acc izpraven in primeren nad 9V ( ponavadi med 9.5-10.5V ). Ker večinoma avtoradiji lavfajo od 9V naprej ( končna stopnja AR je vezana direkt na napajanje in deluje že od 8V naprej, medtem ko ostala pereferija je vezana preko stabilizatorja na 5V ( osvetitev, čelna plata, cd-player.... v večini AR da se ne bo kdo obesil na to).
Pa v primeru originalne vezave avtoradia, moraš še upoštevati, padce na originalnih kablih ( ki so v osnovi ponavadi v kurcu ).
Zadevo se da rešit z kondenzatorej in usmerniško diodo ( za test bi bila dobra standardna 3A ). Vendar se pri tem delno soočaš z novo težavo, ki je padec napetosti na diodi (ves čas cca. 0.5V ) + neko brezvezno gretje. Da "zgladiš" začetno špico bi bil pa povsem dovolj elko 10000uF ( ga imam vezanega tudi sam, predvsem zaradi padcev, ki nastopajo ko "udari bass"
).
Uglavnem suma sumarum pusti tako kot je.
LP