Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
To pa ni nujno res...bass napisal/-a: Avtoradio pod 70k je realno gledano jajce, prav tako ločeni dvosistemci pod 30k in ojačevalec pod 50k.
Ja alarm je pa kr nuja če hočeš kaj v akustiko vlagat. Poleg tega pa vedno ploščico od radija dol dajat in če je le varianta jo sabo jemat.mitjaz napisal/-a:Eh ko takle po revijah berem pa od kolegov slišim kolk jim ven iz avtov pokradejo me vse skupaj nekako mine...
Pomoje bi se mi strgal da mi en plune alpine radio za 160k sitov.
Tu je treba marsikej drugega še narest (npr. dober avtoalarm) ker nimam živcev da bi vido razbito šajbo na mojem avtu.
Bog pomagi pa tistem da bi ga slučajno zaloto ko mi kej vun piple. Tistega več ne najdejo.
Nekaj pripomb:slo_anu napisal/-a:Hvala za pozdrave bass.
Vidim da se spoznaš na zadeve in se v večini strinjam s teboj. Ampak imam nekoliko drugačne poglede.
Zakaj sem proti wooferju...
1.) Kolikor sem zasledil ni govora o aktivnem wooferju ampak pasivnem, gnanim direktno preko avtoradija. Ne vem če se aktivni subwooferji uporabljajo v avtoakustiki, sej sem bolj doma v hišnem stereu. To predstavlja velik problem, saj avtoradiji ne premorejo toliko moči, da poganjajo do 4 zvočne sisteme (kretnica + pripadajoče zvočniške enote = 1 sistem) in še subwoofer. Woofer pobere ogromno moči radija in tako je zmanjka za ostale enote. Tako je vprašljiva reprodukcija zvoka. Prav tako ni bilo govora o dodatnem ojačevalcu.
2.) Z kolegom sva montirala tubo v prtlažnik starejšega avdija A6tke. Zvočniki so bili priključeni na ojačevalno enoto cca 120000 SIT rabljena in ta na Pioneerjev avtoradijo. Vse je bilo vredi dokler ni zapru prtljažna vrata. In potem nič. Ja sej na ven je razbijalo, sam v kabino se ni nič slišalo, le šepetanje. Poleg tega, če želiš uživati v kvalitetnem zvoku drage zvočne enote, ne delaj preprek (kot so zadnji sedeži in še po možnosti kakšna pločevina od avtomobilske kletke!!!) med zvočnikom in tvojimi ušesi.
3.) Dobre bass enote imajo isto funkcijo kot woofer. Če kupiš kvalitetne so sposobne nizkih frekvenc in dobrega zvoka. Poleg vsega se lepše povežejo v frekvenčno območje srednjetoncev in visokotoncev. Na ta način se rešiš nekontroliranega nabijanja in nekompatibilnosti wooferja. Pa še za eno škatlo manj denarja porabiš + več ti ostane od prtlažnika. Ob enem pa jim pustiš prosto pod do svojih ušes in je tako takšnim zvočnikom lahko zagotovljena skoraj (saj je to le avto) nekompromisna kvaliteta.
No to je moje mišlenje. Pri vsemu nisem upošteval, da pri rihtanju avtomobila gre tudi za pompoznost in tu je woofer nenadomestljiv.
LP
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
Jeremy Clarkson napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa...
Po forumu brskajo: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov