Ne spada ravno pod avtoakustiko, ampak je pa povezano z njo.
Torej, akumulator nameravam preseliti v zadnji del avtomobila, pa me zanima kako debel kabel morem potegniti za napetost 13V in tok cca 130 A ?
Zazeljena bi bila kaksna formula kako se to zracuna...
če daš lih tolk debeu kabel kot je iz alternatorja do akumulatorja, ne bo problema,
glede formul, pa ti lahko sporočim u naslednjih dneh, ko se začnem učit osnove elektrotehnike (mal zaostajam z izpiti ).
odvisno kje ga bos vleku(ali se bo mel sanso hladit ali ne), drugace za bencinarja sicer ne vem samo golfII 1.6 diesel rabi malo manj kot 400A pr zagonu(to je spica), dejstvo je da rabi bencinar manj sam tko moja pripomba
kar se pa tice preseka bom pa doma pogledal k mam nekej teh tabelc sporocim v kratkem
stuhec: kolko € ? Tak se se morma dobit za neke celade mi je Danci rekel.
Hvala vsem za odgovore.
Eno vprasanje se: ko je akumulator spredaj so vsi kabli dokaj kratki in ni neke moznosti stika na maso, zato tudi ni varovalke. Kako pa je ce je akumulator zadaj ? Pri BMWju sem videl neki fuse-box zadaj, samo ne vem tocno kaj je blo.
Daj 35 al pa 50 presek pa bo dovolj, jaz imam na q4 zadaj akumulator pa 50 kvadrat kabel (rumenozelen za ozemljitve)
Delam na taki firmi da ga mam na tone, mal si daleč ampak če boš kej v LJ ti ga šenkam tistih 5 metrov.
Alfa je kot punca, če ne skrbiš za njo te hitro prevara z avtomehanikom https://enigma-motorsport.si/" onclick="window.open(this.href);return false;